anaZana

 

 

Search form
Search
  • En
  • Lv
  • Login with:
  • anazana
  • facebook
  • Home
  • Races
    • 2010
    • 2011
    • 2012
    • 2013
    • 2014
    • 2015
    • 2016
    • 2017
    • 2018
    • 2019
    • 2020
    • 2021
    • 2022
  • Documents
  • Legacy
  • Video
    • 2010
    • 2011
    • 2012
    • 2013
    • 2014
    • 2015
    • 2016
    • 2017
    • 2018
    • 2019
    • 2020
    • 2022
  • Contacts
  • ONLINE
  • Home
  • Rotax

Rotax

Rotax

12.09.2013 22:36

PRO KART team is asking for all interested parties to give some opinion about Baltic region Rotax dealer proposition.

Prize – invitation to Grand Final in class RM Junior, RM Senior, RM DD2, RM DD2 Master (rotax drivers will understand what’s this about.)

Rules – engine must be sealed, tires only Mojo with no purchase restriction, respectively it is up to drivers where he buys tires.

No organizational changes in racing day. Drivers competing for Rotax Max Grand Final (Junior, Open125 and DD2) will have separate resulting.

Looking forward for rational and argumented opinion.

Back

comment_close
  • Login with:
  • anazana
  • Facebook
comment_form
  • Add comment
  • Login with:
  • anazana
  • Facebook
comment_form
  • Add comment
Comments (50)
  • Login with:
  • anazana
  • Facebook
comment_form
  • Add comment
0

19.06.2022 00:32

homelend sumiti

Loans and Financial Assistance Offer.Apply now! Are you seriously interested in getting a genuine Loan without stress? Do you need this Loan for business and to clear your bills? Then send us an email now for more details via: 2% interest rate.(WhatsApp) number +917310847059 sumitihomelend@gmail.com Mr. Sumiti

Reply
0

28.09.2021 21:17

Hector

Джеймс Бонд 2021 дивитись онлайн

Reply
0

08.09.2016 10:16

Mini Speedfighter

Ar novēlošanos. ... un tieši Rotax, jā Rortax noteikumu dēļ, daļa no motokrosistiem jau nākamajā sezonā startēs Prokartā un LČ. Paldies Valdim par doto iespēju neķūnēties līdz motokrosa galējībām, kad no 50 cc motora jādabū ārā 24 z/s, lai iebrauktu pirmajā trijniekā.

Reply
0

09.12.2013 22:43

rudolfs

v ccmdmxndn nc

Reply
0

30.09.2013 10:06

Loha

sveiki dargie prokarta Dalibnieki,varu jums pateikt savas domas jus te cepaties par riepam,motoriem,vega baigi labi mojo tasw ir slikti.Ja paskatamies sezomas sakumu micro klase atrumi normali tehnika kada ir ar to brauc,sezonas beigas kandava micro klase brauc stipri atrak un no saukla kas ir to brauc nav ne ka,jo micro klase raketa motori palikusi 4=6 gabali parejie ar rotah micro max motoriem tatad secinajums nabagu seit prokarta nav.

Par motora blombi visas rotah klases vinam ir jabut ne lai no kada panemtu naudu bet lai viss butu dudz maz godigi.Manas domas blombe jaliek visiem vai orginala vai vieteja tas jalemj, domaju kas grib uz pasauli tas servisa centra liek ks priekam brauc tam tehniska komisija trase uzliek pec kvalifikacijas.Pecfinala pirmos tris veram vala ceturta lidz sesta vieta gaida teh rezult.

Nu tad par riepam butu jau labi ja rotah klases brauktu ar mojo jo,vinas dzivo ilgak,letakas par citam popularam riepam ja sakam rekinat mojo D3 riepa maksa ap140-160 EUR briva tirdznieciba,balta vega jauna 160-190 EUR

ar mojo var kandavu nobraukt visu gonku un paliek vienai pilnai treninu dienai riepa,ar vegu knapi gonku un vienu treninu tatad jau pa dargo.mazaja klases ja pamanijat visus uzcepa krievijas brauceji kuri nebrauc ar vegu bet gan ar mojo c2 modeli paredzetu mazajam klasem,sis riepas ir paredzetas sausa gan slapja laika gonkai tatad nav vajadziga lietus riepa kas ari maksa laba no 160-220eur

Nu ko tatad rotax junior,rotax max lai brauc ar D2riepu,dd2 klase D3riepu jauna lietota tas gan vienalga.Obligati jabut gumijas cietibas merijumam pirms katra starta lai kimikiem negribas smeret.visas PAREJAS KLASES LAI GAZ AR VEGU JO TAD TRASE BUS UZBRAUKTA UN RIEPU STARPIBU NEVARES JUST.Nu kautka ta es to redzuvisiem labi nekad nabus jo latvietis tads CUKA IR jo labak jo sliktak.Valdi turies.

Reply
0

02.10.2013 09:29

Valdis Loha

Lēnām par visu pēc kārtas :)

īsti nepiekrītu tam, ka raketi ir pazuduši no apvāršņa - sadalījums Rotax/Raket kā bija sezonas sākumā 50/50 tā tas saglabājās arī uz pēdējām sacensībām. Pieminētajā kandavā kopā micro/mini klasē bija 22 dalībnieki no kuriem 10 brauca ar raketiem. Un ideja par to, ka brauc ar to kas ir nekur nav pazudusi, jo joprojām drīkst braukt ar da jebko, ja rakets vai rotax būtu aizliegts, tad šī ideja būtu miskastē...

Liriska atkāpe ar nabagiem un bagātniekiem, ir tāds teiciens: es neesmu tik bagāts, lai maksātu divreiz. Pilnīgam iesācējam pieļauju, ka rotax sanāks lētāk, jā sākuma investīcija ir lielāka, bet sezonu var nobraukt praktiski neko nedarot (runāju par pilnīgu iesācēju), nav arī vajadzīga milzīga tehniskā bāze, pietiek ar dažiem zobratiem, ķēdēm un dīzēm. Raketu būs lētāk nopirkt, bet remontēt vajadzēs biežāk un jaunas detaļas maksā visur +/- vienādi, beigu beigās visticamāk savajadzēsies arī otru motoru, lai nesanāk tā, ka aizbrauc uz mačiem un puikam jāsēd malā tamdēļ, ka motors atkāvies... Lai man oponē spečuki, tamdēļ jau te diskutējam.

Par blombēm - sūdi ir tādi ka mums nav tādu rotax klašu visas ir Open, izņemot protams DD2. Kur bāzīsi Vorexus, IAME Leopard, X30 un tamlīdzīgus rotax TAG analogus?

Kā arī, ja ir prasība pēc stingrākas tehniskās kontroles, attiecīgi nepieciešams norobežots slēgtais parks, papildspēki tehniskajam komisāram - tie ir organizatoriskie izdevumi, vai sportisti ir gatavi, ka dalības maksa tiek dēļ šīs vienas ceļazīmes uz roxas pasauli un blombes paaugstināta?

Ja godīgi, es neesmu īsti gatavs, ka dēļ šīm 4 pasaules vietām uz mani kliedz neapmierināta publika vairāk kā tas bija šogad... un klaigāšana būs, ja ir tik augstvērtīga balva!

Par riepām no problemo, ja šī gada sportistu kodols (tie, kuri brauca parktiski visās gonkās) savstarpēji vienojas par knkrētiem riepu nosacījumiem, tad man kā organizatoram iebildumu nebūs vispār nekādu. Kā paši sportisti gib tā dara!

Viens ir skaidrs, cilvēkiem patīk brīvība :)

Paldies Loha par Tavu inputu diskusijā, esi nopietni piegājis šai tēmai!

Turpinam diskusiju.

Reply
0

23.09.2013 18:35

Kārlis

Šobrīd lai iebrauktu kautcik normālā vietā,to nevar izdarī,ja kāds brauc ar Vegu,bet Tu ar MOJO vai citas markas riepu. Tā ir tā problēma.Pārāk liela starpība saķerē. Tad,nu,sanāk,kam ir rocība,tas brauc ar Vegu( nedod Dievs_JAUNU) :)) un pa priekšu,kam nav-tas mūžīgi pa beigu galu.Un tas arī skumdina,jo sacensībās katram gribas redzēt sevi priekšgalā.Tāpēc jau tās ir sacensības.

MOJO,DUNLOP,SAVA,MAXIS...tās ir salīdzināmas kategorijas.VEGA dzīvo citā līgā.

Braucam da ar jebkādām riepām,bet ne VEGĀM.

Reply
0

25.09.2013 19:56

Davids Junior Kārlis

Ko tad lai es daru ar 2 komplektiem labas vegas? :D (Viena baltā un otra zaļā) ?

Reply
0

26.09.2013 14:47

Viesis Davids Junior

Mizo treniņos ar vegām

Reply
0

22.09.2013 23:53

Viesis

Lielas izmaiņas nevajag veikt. Vajag pakāpeniski. Sākumā prom Balto un Zaļo vegu.

Reply
0

24.09.2013 14:51

86 Viesis

nekada gadijuma!...:D

Reply
0

22.09.2013 13:27

Viesis

Prokarts ir prokarts, nevajag neko mainīt. Dēļ tā, ka viss ir leti, un pats vari izvēlēties ar kādu gumiju brauksi, uz prokartu brauc tik daudz tautas. Ja būs lielās izmaiņas, tad prokarts tik tiešām pazudīs pēc gada.

Reply
0

20.09.2013 11:03

Viesis

Мнение: я думаю что ненадо дублиповать ету часть Ротакс правил Латвийского Чемпионата для всех классов в Прокарте - зачем 2 одинаковых чемпионатов. Вопрос рассуждаетця о Гранд Финал (и вних собираются лудшие от каждои страны).

Я сам из небогатих, и мне тоже ненравитьса когда приежает чемпионы с неблиомбироваными моторами (ето надо иметь совести). Но если привяжимся и к ризине - Прокарт закончиться через пол года. Тут получяиться лудше неминять ничего. Всем хорошо небудет. Возможен вариант отдельних зачётов на одном заезде наверника неинтересен (зачет Прокарт и зачет Ротакс).

Гибкие правила Прокарта привлекают рекордное каличество гоншчиков, и ето главное. А если начать менять чтото, может повернутся не в то направление. Надо предлогать всем. Если все ротаксисты договаряться, что даваите делаем "всё по Ротах правилам" ето будет очень жданое ришение тоже.

И помоему, тагда серию Прокарт надо пепеминовать - Чемпионат Балтийских (или Воцточьной Европы - ето неважно) Стран. Нужен будет статус от ЦИК/ФИА.

Reply
0

19.09.2013 22:55

Nerotaxists

Ja LČ arī tiek iedalītas vietas uz grand final, var sanākt tā, ka tie paši braucēji vinnēs LČ un Prokart

Reply
0

22.09.2013 23:49

Viesis Nerotaxists

TIe kas tiek no viena, tie nevar tikt vēl no cita čempionāta

Reply
0

19.09.2013 12:57

Lapins

Mans ieteikums būtu, lai tie kas grib cīnīties par biļeti uz GF brauc pēc rotax noteikumiem, ar jaunām atbilstosam Mojo riepām un plombētiem dzinējiem. Savukārt sportisti kuri negrib cīnīties par biļeti, lai brauc pēc līdzšenējiem noteikumiem.

Reply
0

24.09.2013 15:06

Andža Lapins

Piekrītu. Tad arī tie kas nav tik pieredzējuši braucēji varēs ar vegām braukt vienā ātrumā ar čempioniem kas ar mojo.

Reply
0

19.09.2013 13:26

ArmandsK Lapins

Tieši tā, ne jau visiem mērķis ir Grand Final. Gribi vienkārši labi pavadīt laiku - liec brīvu riepu un braucam kopā.

Reply
0

19.09.2013 00:53

ArisV

Esmu par mono riepu. Godīgi sakot vienalga uz kuru pusi vai Mojo, vai Vega. galvenais taču draugi ir braukt un priecāties! Var taču dabūt abu ražotāju riepas arī lietotas. Un vienmēr būs neapmierinātie, kuri nevarēs braukt ar jaunām riepām, teiksim Mojo, un atkal nebūs labi, jo redz pirmajiem ir jaunas. Pavisam skaisti jau būtu, bet nu laikam nereāli, ja būtu ražotājs, kurš dod spec cenu riepai, tad varētu meiģināt padarīt visus laimīgākus :D

Reply
0

19.09.2013 00:10

Kārlis

Domāju,ka balto un zaļoVegu vajadzētu aizliegt,lai arī cik nepopulārs izklausītos šis lēmums. ŠO riepu kvalitāte un īpašības padara tās ļoti dārgas un citas riepas nekonkurētspējīgas.

Reply
0

22.09.2013 23:48

Viesis Kārlis

Tas ir pat ļoti populārs lēmums :D

Reply
0

18.09.2013 22:39

Kārlis

Svieicināti.Domāju,ka Prokart popularitāte ir apbrīnas vērta.Tomēr riepas un dzinēji Rotaxos ir noteicošš faktors līdzvērtīgai cīņai(kas,manuprāt,ir šīs klases pamatideja). Holandē,Vācijā u.c. VEGAS uzskata par pārāk dārgām to īsā mūža dēļ.Tāpēc izvēle krīt uz MOJO,MAXIS vai citām ilgdzīvotājām,kuras ,tostarp, ļauj uzstādīt līdzvērtīgus apļu laikus ilgstošā expluotācijas periodā.

Līdzvētīga tehnika(plombēti dzinēji) un ''ildzīvotājas''riepas samazinātu izmaksas un radītu pamatu līdzvētīgai cīņai. Tas arī ir tas,kas aizrauj un padara šo klasi par pievilcīgu.

Noteikti nevajadzētu ''spiest'' uz katru sacīksti pirkt jaunas riepas.Tieši otrādi-padomāt,ka noteikt un izkontrolēt,ka ar vienu jaunu komplektu tiek nobraukti vismaz 2 vai vairāki posmi.Līdzgi,kā F1 ar dzinējiem.

Lielākais klupšanas akmens jebkurā sporta veidā-IZMAKSAS! Lai mums izdodas!!! :)

Reply
0

18.09.2013 23:57

Valdis Kārlis

Motori nav lielākā problēma, skandināvijā un rietumeiropā populāras ir TAG klases, kur brauc Rotax, Firebird, Leopard, X30, Vortex Rok un tamlīdzīgi dzinēji kas neatbilst KF specifikācijai. Šie dzinēji pēc saviem tehniskajiem rādītājiem tiešām ir ļoti līdzīgi.Ir arī veidi un pa''nēmieni kā piebremzēt KF braucējus, bet varbūt, ka kamēr šo KF specifikācijas dzinēju mums nav daudz, vajadzētus tos vienkārši aizliegt.

Galvenā problēma ir riepas, būs grūti atrast sistēmu ar kuru visi būs mierā...

Reply
0

22.09.2013 11:26

Raivis Valdis

Nekada gadijuma nedrikst aizliegt KF dzinejus, jo tiesi si iespeja, braukt ar to, kas tev ir, padarijusi so serialu tik popularu. Manuprat, ja saksies plombesana, tas radis papildus izmaksas, turklat, bus, noteikti, tikai dazi cilveki, kuri var plombet, kas radis apgrutinajumus, ka ari cels izmaksas. Manuprat, navadzetu jaukt divas dazadas lietas. Varetu varbut veidot atsevisku klasi, piemeram, ROTAX Baltics, vai ko lidzigu... Ka ari nodrosinat to, lai katrs braucejs var sanemt tikai vienu bileteni, viena cempionata ietvaros. Sis serials patiesam veidojas par kaut ko grandiozu, nevajag to sabojat, vajag meginat piesaistit lielaku finansejumu un vairak braucejus un, protams, ka dot iespeju jauniesiem tikt uz pasaules cempi.

Reply
0

22.09.2013 23:47

Viesis Raivis

Dzinējus nevajadzētu aizliegt, bet viņiem arī nevajadzētu plombet, jo galu galā viņi neiet vienā ieskaitē. Open 125 ir Open 125 tikai Rotaxisti (kuri ir pārsvarā) tiek pie iespējas pārstāvēt PROKART čempionāta godu pasaules finālā.

Reply
0

18.09.2013 13:16

edgars B

Labdien sportisti! Rotax piedāvājums noteiti jāpieņem. Es par riepu standartizāciju pirmajiem sešiem braucējiem, pārējie lai brauc ar ko var. Lielais Grand prix tāpat spīd spicajiem braucējiem, beigu gala pilotiem vienalga, plombē vai neplumbē, riepas vegas vai mojo.

Seriāls Super!!!

Priecē ka DD2 klase varētu padalīties uz pusēm, braucam protams kopā!

Reply
0

18.09.2013 12:36

Valdis

Punkts kurā valda vislielākā vienprātība ir tas, ka nepieciešama standartizācija riepu jautājumā. Pie tā jau tiek strādāts, lūgums visiem dalībniekiem neveikt riepu iepirkumus uz nākamo sezonu, jo var izrādīties, ka ar iegādāto riepu vairs nedrīkstēs startēt.

Paldies visiem, kas izsaka viedokli, turpinam diskutēt.

Šie komentāri lieti noder, lai sagatavotu noteikumus, kas pieņemami lielākajai daļai sportistu.

Reply
0

17.09.2013 09:53

Viesis

Mazs ieskats diskusijā un manuprāt Valdi Tev jāpaskaidro cilvēkiem, kā tad ir plānots īstenot šo ļoti labo (uzsveru) ideju un piedāvājumu. Nebraucu nevienā no šīm klasēm, bet kaislības jūtu būs lielas. Varbūt norādi plānotās vadlīnijas kā ir plānots, lai dalībnieki iesaka racionālus risinājumus. Par tām baltajām, dzeltenejām vegām. Kāpēc diskriminēt kādu riepu ražotāju? :) Ja mūsu vidū ir kāds kurš var pierunāt Michelin, Dunlop, Brigstone utt. par riepu piegādi seriālam, ejam uz mono riepu ;) Jauku dienu vēlot. Cieņā Aleksandrs

Reply
0

18.09.2013 12:24

Valdis Viesis

Nu tā īsti Aleksandr es Tevi nesapratu, kas man te vēl būtu jāpaskaidro, jo nekas vairāk kā jau ir uzrakstīts nav zināms. Visa praktiskā puse mums ir jāizdomā pašiem.

Iesākumā jau gan jātiek skaidrībā par konceptu: gribem/ negribam; daram/ nedaram un tas manuprāt ir pats svarīgākais! Pirms katrs pats pie sevis pieņem lēmumu Rotax jautājumā, lai atgriežas 2010. gada sacensībās Madonā un izsecina, kāpēc šis pasākums ir tā izaudzis un attīstījies un tad arī būs skaidrāka bilde par to vai mums ir pa ceļam ar Rotaxu, vai Latvijas čempionātu vai vēl ar kādu "draudzēties" gribētāju...

Šis lēmums ir ļoti svarīgs tālākai Pro-Kart attīstībai. Jautājums nav viegls, cerams ka trāpīsim pareizajā mērķī:)

Reply
0

16.09.2013 16:50

ArisV

Es par, jo katrs taču var izvēlēties vai grib brakt pēc konkrētiem noteikumiem! Negribi braukt ieskaitē nebrauc. Piedalīties taču neviens neliedz! Man liekas, ka tā ir super espēja.

Reply
0

16.09.2013 12:09

dainiso1

Tāda neliela pārdoma par PRO-KART: (tīri subjektīvi ar devu ironijas):

Retro kartingi izmirst. (Nu nav viņi tik krāsaini un ātri, ROTAX un VEGA pasaule nav domāta dinozauriem). Arī SS.LV sāk piepildīt šie vecie rumaki (nez kāpēc gan tā....???)

Vai ROTAX dīleri uztrauktos par PRO-KART, ja seriālā joprojām brauktu tikai 38 piloti???? Vai seriāla fokuss nenobīdīsies uz "super puikām" nevis uz Jāni un Pēteri, kuriem ir pa trīs bērni un kuri vienkārši grib brīvdienās izbraukt un parunāt par vecajām labajām dienām???

Vai Dainis, kuram ir 8 gadi un jābrauc ar 100 eur vērtu Raket (jo viņā tētis nevar atļauties noplombētu ROTAX) nejutīsies nedaudz nelāgi, jo viņš taču nav tik kruts un arī Grand Final viņam nespīd!

Lieta ir vienkārša, man personīgi šis seriāls nesaistās ar plombām, dīleriem un vegām bet gan ar komunikāciju un pozitīvu attieksmi.

Ak, jā es pavisam aizmirsu, katram taču gribās daļu pīrāga:)

ar cieņu,

Reply
0

19.09.2013 23:54

Valdis dainiso1

Daini, daži te nesaprot tavu ironiju, es jau varētu paskaidrot tavā vietā, bet labāk jau tu pats :)

Reply
0

19.09.2013 08:20

Viesis dainiso1

Saskaiti, cik dalībnieku ir retro+N125 klasēs, un tad izdari secinājumus, izmirst vai nē. Ja Tev personīgi šīs klases nepatīk, nevajag publiski bļaustīties

Reply
0

22.09.2013 20:58

dainiso1 Viesis

Varbuut pateiksi savu vaardu, negribaas kautkaa ar tukshu vietu skaidroties. Un jaa, man ljoti patiik retro kartingi.

Reply
0

16.09.2013 20:32

Oskars Z. dainiso1

Pilnībā piekrītu Dainim.

Reply
0

16.09.2013 18:17

Andis dainiso1

Piekrītu. Ja vēl pievienosies atlikušie rotaxisti no čempionātiem, tad vienkāršajam Pēterim un Jānim vairs nebūs interesantas Prokart sacensības. Saprotu Rotax funkcionārus, Prokart ir garšīgs pīrags.

P.S. Retro neizmirst mēs vienkārši gribam nedaudz atvilkt elpu, neesam jau nekādi jaunie, esam retro ;)

Reply
0

16.09.2013 09:19

ArmandsK

Piedāvājums ir akceptējams un manuprāt pat vēlams.

Kā es to redzu - Rotax klases startē kopā, ProKart balvas piešķir kopējā ieskaitē, bet RMMC punkus tikai tiem, kas startē saskaņā ar Rotax noteikumiem. Iegūstam to ka amatieris ar brīvo riepu, var cīnīties daudzmaz vienā ātrumā ar profesionāli.

Diemžēl jāsaprot, ka tehnsikais sports ir un būs dārga izklaide, tāpat kā fakts ka jebkura OPEN klase agri vai vēlu kļūst dārgāka par MONO klasi. Rotax, kas ir budžeta seriāls Eiropā, bet pie mums, pagaidām vēl neceļams plašākai auditorijai, bet tomēr vispieejamākais novisiem šobrīd CIK/FIA atzītajiem seriāliem (palabojiet ja kļūdos).

Reply
0

22.09.2013 11:38

Raivis ArmandsK

Pasaule reti kurs brauc ar rotax... :) Tur rotax nav nemaz tik populars, ka seit cilvekiem liekas... Tur popularaki ir KF un dazadi seriali, kas konceptuali lidzinas PROkart.

Un velreiz par plombem - Lai dabutu plombes ir jabut jaunajam sajugam, metala zobratiem... Tas nozime, ka neviens vecais ROTAX dzinejs bez papildus 500Euro nevares startet, un vai ir verts, ja par 1500 Euro jau var nopirkt jaunu dzineju... :) Prokartam vajadzetu sakopot domas un idejas, un uzrikot vienu lielu, kopigu sanaksmi, sapulci vai saucat to ka gribat, izrunaties, izblaustities, izlamaties un nonakt pie kopsauceja.

Reply
0

18.09.2013 12:30

Valdis ArmandsK

Par to Rotax necelšanu plašakai auditorijai īsti nevaru piekrist, jo pirms pāris gadiem Rotax klases LČ bija ļoti pat daudzskaitlīgas un visi plobējās, rullēja ar Mojo un čempionu gāza uz Grand Final, jautājums tikai kāda velna pēc viss tas ir nonācis tur kur ir patreiz?

Vai Pro-Karts sadraudzējoties ar Rotax arī neistūrēs grāvi?

Reply
0

16.09.2013 08:39

Viesis

Ierobežot riepu izvēli nāktu par labu arī vēl dažām klasēm, tas samazinātu izmaksas. Piemēram, sastādīt riepu sarakstu ar cietību virs 50 shori un no tā saraksta braucējs izvēlas.

Reply
0

14.09.2013 20:09

Andris

Jau redzams, ka daļa komentāru autoru īsti nezin Rotax noteikumus, vajag ar tiem vispirms iepazīties. Rotax kauss nenozīmē tikai Mojo riepas, bet arī ļoti konkrētas dzinēja specifikācijas, tur ir saraksts ar atļautajiem rāmjiem. Var aprunāties ar Monvidu Kondrovu, Raimondu Beļicki vai arī virkni citiem ne mazāk zinošiem, viņi pateiks visu, kam jābūt un ko tas maksā. Tas ir pagodinoši, ka Rotax dīleris ir novērtējis šī seriāla lielo potenciālu, bet tās ir arī nopietnas izmaksas.

Reply
0

26.09.2013 09:31

Edgars Andris

Pēc RMMC noteikumiem Tu vari dzinējā mainīt adatas pozīciju un galveno dīzi. Viss.

Reply
0

15.09.2013 21:13

Viesis Andris

Tiem kas vēlas, tie kas nevēlas, var startēt tā kā līdz šim.

Reply
0

13.09.2013 23:58

Artūrs

Es arī piekrītu standartizācijai, lai rezultāti ir vairāk salīdzināmi.

Papildus tam priekšlikums, ja dīleris ievieš balvas un motivāciju priekš lielajām klasēm, tad lai arī neaizmirst mazos Micro un Mini, jo tur īstenībā dalībnieku skaits ir viens no lielākajiem, bet tiem nekas netiek.

Reply
0

13.09.2013 16:39

Игорь

Хотелось бы на следующий сезон действительно ввести одинаковые шины для всех, (пусть это будет Mojo).

Во всех "Ротоксовских" классах оставить чисто эти классы, убрав из зачёта KF.(Характеристики этих моторов сильно отличаются)

Микро и Мини Макс должны полностью соответствовать требованиям Ротакса, в том числе и по весу.

Опломбировать мотор тоже не составит большого труда (если мотор "Честный").

Остальные послабления для Ротаксов нужно оставить - свободное сцепление, воздушный и топливный фильтр, свеча.(это даст возможность использовать как старые, так и новые моторы.

С уважением, Игорь Далецкий.

Reply
0

13.09.2013 11:58

Viesis

Jasak ar to, ka rotaxistu grupam jaaizliedz balta VEGA

Jo ta ir 0,5 sec atraka, bet ekonomiski vissliktaka. (Visdargaka ar kuru var nobraukt vismazako distanci)

Tad ari Visas grupas paliks daudz maz lidzigakas.

Un tad jau, kapec ne. Tie kas velas uzliek plombi, perk riepas (kuras kalpos ari treniniem) un iet cita ieskaite.

Vienigi vai ieskaite vares iet tie, kas brauc ar lietotam mojo riepam?

Tas nebutu pratigi zinot to, ka riepas var piesucinat ar kimijam.

Un tad vel japadoma, vai ,piemeram, Open100 (kuri brauks ar, piemeram, zalo VEGU) vares startet kopa ar Junior klasi?

Bet butiba doma nav slikta. Pat loti laba.

Tik vai sis piedavajums ir reals?

Gribetos, lai tas tiktu uzrakstits uz papira, lai butu reals pamats par so visu domat, nevis tikai sapnot.

Reply
0

15.09.2013 18:57

Oskars Z. Viesis

Tas viss ir ļoti skaisti ko Jūs Te sapņojat, bet man tā liekas ka zūd pro kart sākuma ideja, lētā gonka braukt gribētājiem. Neesmu smalki iedziļinājies tehniskajos noteikumos, bet ir Latvijas čempionāts. kurā var izpausties šādi gribētāji. Man tikai liekas , ka ar šādām idejām mes atkal sadārdzināsim visu šo pasākumu. Protams tās ir tikai manas domas.

Reply
0

15.09.2013 21:12

Viesis Oskars Z.

Šobrīd Pro karts ir, dēļ baltās VEGAS, palicis par 30Ls dārgāks par Latvijas Čempionātu.

Tie kas grib braukt pa lēto, tiem jau nav liegts. Braucot ar mojo patiesībā, pat sanāk lētāk, jo nobraucot kvalifikāciju un abas gonkas, ar tām riepām pēc tam vēl var braukt un braukt. Līdz ar to 145 EUR Tu nobrauc Gonku + kādas 2 treniņu dienas, ja brauc ar Open125. Turpretī Baltā VEGA maksa 175 EUR - nobrauc gonku un riepas (vismaz pakaļējās) var izlādēt misenē.

kas atiecās uz plombi - plombe maksā 5lvl (laikam).

Šī, manuprāt, ir tikai iespēja. Tas nevienam lētāk braukt gribētājam neliedz braukt. Tikai radīs citiem interesi un palielinās interesi. Kas ir vienmēr labi!

Reply
0

26.09.2013 09:35

Edgars Viesis

30 eura jeb ~ 21Ls

Reply
0

13.09.2013 20:53

Viesis Viesis

Par to startēšanu open100 kopā ar Junior klasi. Dairis teica, ka no nākamās sezonas Juniori atsevišķi brauks . Un par gumiju viņi lkm jau domā. ;)

Reply

© Copyright

Create online store | Create website | anaZana