11.03.2016 10:49
The new 2016 season is comming and we have a lot of work to do. Therefore here will be brief information about the main changes and guidelines for the upcoming season. This year we will have 8 competitions of which 6 will be judged by best final score. A 10-point bonus for participation in all season competitions this year will not be granted, instead, there will be another system. Athletes will receive one bonus point for participation in each race drive (qualification, before-finals and finals), as well as the qualification journey winner will receive an additional bonus point too. Absolutely all points that will be earned during the season will be summed and added to the athlete's final result.
All participants have to be able to present their government-issued license or club license. In latvian athletes case it is LAF issued category "D" license, which costs 20 Euro. In any case, it is possible to get a single license at secretariat of the competition, just like it's been so far, completing a start authorization profile. Foreigners, who will not be able to present their national license, will be able to get a one-time permission to start, like before. It is expected that single-start permits administrative costs will be 10 Euro. Single license-issuing procedures and costs will be further clarified. What is clear is that the system will be such as it has been until now - anyone who wants to participate in competition will be able to do that. Fighting in bureaucracy corridors will remain on organizator responsibility. Participation costs remain unchanged: classes MicroMax, MiniMax, rockets, TK Junior will be 20 Euro, other classes 30 Euro. Team registration fee will be 30 Euro. Transponder rental for the race weekend - 15 Euro. There is a reasonable expectation that this year there will be able to arrange the issue of the time control during friday's workouts.
Class distribution are based on the common trends and athletes' recommendations: TK Junior, TK Senior, rockets, retro, M125 (only minsk) CZ125 (only censorship), MicroMax, RM MicroMax, MiniMax, RM MiniMax, Junior, RM Junior Senior RM Senior, Senior Masters (32+), DD2, RM DD2, DD2 Masters, RM DD2 Masters, KZ2, KZ2 Masters. There have been invented a separate "RM" test, which is meant for Latvian championship athletes only. It means that the division is under license: amateur or prof. From this year there has introduced a Masters test in the Senior category. N125 class is divided by engines - minsk and censorship separately, but in the end of course combined trip. TK Senior class is supplemented by LMT Motorsport Academy participants, who will compete in their own separate tests, as well as Pro-Kart common cup, but that's another story.
Tires! This year, we will try - MOJO. In - MicroMax, RM MicroMax, MiniMax, RM MiniMax, Junior, RM Junior, Senior, RM Senior, Senior Masters, DD2, RM DD2, DD2 Masters, RM DD2 Masters classes they will have to race using Baltic Rotax Challenge Cup Regulations appropriate tires. In the other classes nothing changes. We are discussing with tire suppliers about Pro-Kart race participants and better offers for tire prices.
This season innovation - Debutantes Cup - classes MicroMax, MiniMax, TK Junior, Raket MicroMax RM, RM MiniMax. In each class the best debutant, according to the season final results will be especially awarded.
The race calendar you can find in the section "Race". All the competition related regulations will soon be updated and approved about season 2016 and as usual they will be found in the section "Terms".
If you have any questions / opinions write them in comments below the article, or e-mail, or call Valdis! I wish you all good luck!
19.06.2022 00:46
homelend sumiti
Loans and Financial Assistance Offer.Apply now! Are you seriously interested in getting a genuine Loan without stress? Do you need this Loan for business and to clear your bills? Then send us an email now for more details via: 2% interest rate.(WhatsApp) number +917310847059 sumitihomelend@gmail.com Mr. Sumiti
09.04.2016 20:57
Mārcis
Lai Prokartā nevarētu uzvarēt 'naudīgie' braucēji ar EVO motoriem, ierosinu visiem braukt ar vecajiem vadiem. Rezultātā motori visiem griezīsies vienādi. Pārējās sastāvdaļas (vārsts, karbur., izpūtējs) pēc brīvas izvēles. Rad, iesp., arī samazināsies ieskaišu skaits.
Laikam šis priekšlikums drusku par vēlu.
30.03.2016 23:14
Rj
Labvakar,Palasījos un nolēmu uzrakstīt savu domu.Daudzi piekritīs ka ielaist Pro kartā lielos puikas bija kļūda.Viņiem bija iespēja braukt LČ,BČ,Eiropā.Varēja tur mērīties.It kā tas tika darīts lai celtu līmeni,lai būtu uz ko tiekties,tikai nepajautāja vai visi to varēs un gribēs tērēt tādas summas.Ar rotax ielaišanu stāvoklis palika vēl bēdīgāks,Domāju ka ne tikai man,bet arī citiem braucējiem bija nepatīkami tikt noņemtiem nost no trases un dzirdēt spico pārmetumus,ka esi pamaisījis zvaigžņu braucējam.Tagad kas vēl gluži negrib aiziet no kartinga mēģinās pavilkt laiku ar TK.Jautājums cik ilgi.Ši labā doma par mazbudžeta klasi tagad tiek sačakarēta,atļaujot likt visu ko var nopirkt.Ja jau gribas to ātrumu jaudu un ir tik liela vēlme tērēt naudu ir tik daudz klases kur parādīt sevi un maka biezumu.Un tagad lēnām Laf visu velk zem sevis,Piekrītu Jūrmalniekam ka nākamais pēc licencēm būs homoligācijas ķiverei,kombinzoni utt.Laika jautājums un viss atgriezīsies tur kur jau bija kartings nonācis Lafa vadīts.Un diez vai atradīsies cilvēks,kas tagad uzņemtos noorganizēt jaunu Latgales,Zemgales vai Kurzemes kausu.Veiksmīgus startus,
29.03.2016 23:07
Jūrmalnieks Viesis
Lasot arī tavus iepriekšējos komentārus, normāli komunicēt ar cilvēkiem, tev laikam tavās septiņās klasēs nav izdevies iemācīties.Skumji :(
28.03.2016 22:40
Jūrmalnieks
Astoņas sacīkstes "prokartā"- priekškam? Mazā budžera sacīkstes-vairs neē! Licenzes-ok! Riepas mogo,wega vai u.t. - pilnīgi vienalga! Elementāri "noteikumus" nevar publicēt jau pāris mēnešus,kā tika teikts -ko darīt? Varbū kādam jārīko citas "sētas"sacīkstes -"prokart" aizdomājies! Savādāk jūsu rīkotias pasākums lēnām sāk pārvērsties par treniņien lat balt čemp btaucējiem ar "citiem" budžetiem. Pirms pāris gadiem šis "pasākums" man, kā iesācēja, amatiera braucēja likās ok- šobrīd hvz! P.S. Cerams jaunā sezona visiem būss izdevusies un veiksmīga !!!
30.03.2016 20:10
Viesis Jūrmalnieks
Nepiekritīšu par budžetu, vienas sacīkstes izsmaksas salīdzinoši ar iepreikšējo gadu nav ievērojami paaugstinājušās, līdz ar to nobraukt sacīksti izmaksā tik pat cik iepriekš t.i. sacīkste ir pieejama dalībniekam ar mazu budžetu. Ja tev nav pietiekams budžets tad iebraukt top3 kopvērtējumā tāpat būs grūti, jo top3 brauc entuziasti, kam pietiek nauda treniņiem, tehnikai un gonkām, bet ja tu nevari iebraukt top3 kopvērtējumā tad kāda starpība, kurš tu esi, brauc tik daudz cik naudiņas pietiek un priecājies, ja 6 gonku vietā vari nobraukt 7 vai vairāk. Organizatori ir izveidojuši labu iespēju nobraukt vairāk sacīkstes, tie kas patiešām gribēs nobraukt visas atradīs līdzekļus.
P.s nekas personīgs tikai mans viedoklis
21.03.2016 19:37
Viesis
Kā valdībā- vemšana par neko un ne no kā. Ejiet skrūvēt! Sezona nāk ar 8 !!! Posmiem!!!
20.03.2016 10:36
Objektīvs cilvēks
Kaitinoši klausīties mūžīgo latviešu čīkstēšanu,ka viss ir slikti!D licence ir ieviesta,lai sakārtotu sistēmu un tādas prokart sacensības spētu vispār notikt un viss būtu pēc likumiem, ja pat to ir grūti saprast tad vai ir vērts tam cilvēkam piedalīties šeit,bet kā jau latvietiem labāk jau lai ir bardaks,toties par velti taču...
Kartinga sabiedrībā ir jāveic pārmaiņas un jāsakārto vide un šie ir pirmie soļi, noteikti būs vēl jauni noteikumi un vēl vairāk cilvēku, kuriem kaut kas nepatiks,bet jābūt ir objektīviem un jāpaskatās uz kartinga sabiedrību un sistēmu globāli.
Tas ir smieklīgi 20€ par licenci uz gadu ir par dārgu,bet pirkt baltās Vegas uz katrām sacensībām ir OK,tas jau daudz pasaka par cilvēku!
21.03.2016 10:47
Andris Objektīvs cilvēks
Varbūt sarunā ar LAF lai prokartā dod sporta meistarus
21.03.2016 08:57
Andis Objektīvs cilvēks
Mums jau bija sakārtota kartinga vide nemaz tik senā pagātnē ar padsmit dalībniekiem kopā pa visām klasēm. Un ko tavuprāt sakārtos licence ko iedos Laf pa 20 eur un Prokart pa free, vai arī par tiem pašiem 20 eur? Manā skatījumā tikai to ka apmēram 2500 eiro aiziet caurumā ar nosaukumu Laf. OK Laf šogad uzsauca trases aprīkojumu rācijas, video un karogus utt. par 5587euro, cepuri nost, bet tas jau nebūs Prokart īpašumā. Ja šādi turpināsies gadu no gada pieliekot tur kautko un šeit kautko, piemēram nākamgad vēl homo ķiveres un kombiņus, un vēl pēc gada homo trubas tad piedodiet kartings kā tautas sports nomirs pāris gados, lūk tad mums viss būs sakārtots. Es ļoti gribētu ticēt ka kļūdos, bet visdrīzāk ka tā nebūs.
Tas ko augšā sadzejoju nebija no sērijas ka viss ir slikti, bet vēršu uzmanību uz to ka ja 2010 gadā nebūtu tik brīvi dalības noteikumi, manis un daudzu citu manu draugu kartingā nebūtu bijis. Prokart kartingam vajadzētu palikt tautas sportam, līdzīgam kā maratoniem samaksā dalības maksu un skrien. Kas vēlas sterilu vidi ir iespējas braukt Latvijas un Baltijas čempī.
21.03.2016 09:53
Objektīvs cilvēks Andis
Dalībnieku skaits Prokart čempionātā ir pieaudzis 3!!! reizes,salīdzinot 2011.gadu un 2015.gadu!
Tās pašas kameras tevi filmēs un uz karogiem tu skatīsies un tehnisko komisiju tu iesi,un prokart vienmēr būs pieejama šī aparatūra,bet ar to arī nepietiek,jo redz jābūt Prokart īpašumā, tad paskaidro, kāpēc tavuprāt tam būtu jābūt prokart īpašumā?!
21.03.2016 12:11
Andis Objektīvs cilvēks
Dalībnieku skaits Prokart čempionātā ir pieaudzis 3reizes, bet vai tad tas ir slikti?
Domā Laf ir labdarības iestāde un viss tas tev būs par brīvu? Labi, varbūt sākumā Valdis kā komisijas patrons kautkā izkārtos un nebūs maksa vai maksāsim simboliski. Bet kad Prokart Lafam nebūs vajadzīgs maksāsim raudādami. Labāk tas būtu mūsu un izīrētu Lafam.
17.03.2016 23:57
Viesis
Kas notiek at tk senior? Ievieš toss noteikumus kas pieņemti sapūlcē, vai paliek vecie?
17.03.2016 23:45
DD2 Masters
20 eur par sezonas licenci ir smieklīgi. Ja nav tādas naudas, tad ej strādāt vai zagt, dari vismaz kaut ko... nevis gari raksti, cik tas ir netaisnīgi..
18.03.2016 07:31
Andis DD2 Masters
Samaksāt vienalga kam da vienalga par ko varbūt ir tavs dzīves aicinājums. Vai tad ja tev pienāks uz ielas 10 bomži un uzprasīs katrs par dvacārim. Dosi? Man nebūtu žēl samaksāt 50 vai 100 euro par licenci Valdim vai Dairim, bet Laf piedod man 10 centus žēl. Kur bija Laf 2010 gadā?
18.03.2016 08:25
DD2 Masterd Andis
Mans dzīves aicinājums ir izvirzīto mērķu sasniegšana. Ar bomžiem vari pats komunicēt, ja vēlies. Šis aforisms daudz ko pasaka par Tevi.
Un ja reiz Tev nav žēl Valdim un Dairim samaksāt pa 50-100 eur, tad paņem un izdari to, čaļi tak dara lietas priekš mums visiem!
18.03.2016 15:04
Andis DD2 Masterd
Nedomā ka gribu aizvainot, bet kādus mērķus esi līdz šim sasniedzis ar ko varētu palielīties? Jo pagaidām kā vienīgo sasniegumu redzu ir tas ka iespējams brauci DD2 master klasē, patīk par citiem paņirgāties un vārda laikam nav, vai arī kauns parakstīt savus domu graudus.
Ja nesaprati manu domu tad paskaidroju, Laf nav pelnījis saņemt no Prokart dalībniekem nevienu centu.
18.03.2016 20:07
DD Masters Andis
Es nemēdzu lielīties, tāpēc man Tev būs jāatsaka. Nevēlējos arī ņirgāties. Vienkārši, man nepatīk čīkstuļi un sīkumaini cilvēki..
17.03.2016 08:46
Valdis
Licence - pamatojums: Sporta likums un noteikumi par publisku pasākumu rīkošanu, kas ir autosporta sacensības. Respektīvi ja nav licences nav LAF un pašvaldības atļaujas rīkot sacensības -> taisam bodīti ciet!
Licence - ieguvums: likumīgas sacensības (piebildīšu, ka visas sacensības kopš 2010. gada ir reģistrētas LAFā un saņēmušas pašvaldības atļaujas par publisku pasākumu norisi, kur tas bijis nepieciešams). Taustāmais ieguvums jebkuram sportistam - licence kalpos kā bezmaksas ieejas karte uz sezonas noslēguma pasākumu.
Tas ir tikai ļoti īss kopsavilkums, ir vēl ļoti daudz un dažādi sīkumi un aspekti, kuros ir apnicīgi klausīties un samērā grūti uzrakstīt tā lai te nesabirtu 100 asprātīgi komentāri par to cik viss ir sūdīgi.
16.03.2016 13:18
Artūrs
Labdien braucējiem un organizatoriem.
Pirmkārt piekrītu Veterānam un Otto- viss ir pareizi un taisnība. Tāpat saprotu citu dalībnieku neizpratni par licencēm.
Tagad sekos mans personīgais viedoklis.
Viss ir saprotams, kam tās licences ir vajadzīgas, bet nav skaidri tiešie ieguvumi, ja neskaita to, ka LAFs nevarēs sabārt braucējus ar "lielajām" licencēm par piedalīšanos "sētas" mačos (ja atsaucamies uz Sporta kodeksu un nolikumiem). Nu ok- lai tā ir un paliek. Bet vai nebūs tā, ka uz nākamajām sezonām LAFs pieprasīs Prokart braucējiem kombinezonus un visu pārējo ar homo, plombēt motorus, pirkt LAFā riepas ar 30% uzcenojumu, visas medicīniskās lietas, apdrošināšanas utt? Kur tad paliek Prokarta kā entuziastu biedrības visiem braukt gribētājiem pamatideja? Esmu redzējis, kā šādā veidā tiek iznīcināti vairāki autosporta veidi- tas pats standartauto rallijs, kurš pārtapa par sprintu un miniralliju, trofireids, autokrosā arī bardaks un braucēju īsti nav vai arī "vecie buki", kam ir kāda teikšana LAFā mēģina noteikumus pielāgot savai tehnikai un iespējām. vai nebūs kārtējais variants, ka pa čempionāta un Prokarta seriāliem kopā būs 18 braucēji uz 6 klasēm?
Tas viss nav par naudu, bet par pieejamību vienkāršam pilsonim pabraukt bariņā un sajust sacensību garšu.
16.03.2016 12:29
Viesis
Valdim.
Ko nozīmē "D" kategorijas licence?
Vai jākļūst par LAF biedru?
Vai ir nepieciešama medicīniskā izziņa ar ierakstu, ka cilvēks derīgs kartingam?
Vai jākļūst par LAF biedru?
17.03.2016 08:49
Valdis Viesis
Ir jāaiziet uz LAF un jānokārto licence, tam ir vajadzīga apdrošināšana, ārsta zīme, vienkāršā valodā runājot Daira spravka, ka esi "pieskaitāms" kartingists, fotogrāfija un 20Eur.
Par biedru nav jākļūst. LAF biedri ir tikai juridiskas personas.
16.03.2016 08:11
Елена
Вопрос по поводу разделения зачетов:
Введен отдельный “RM” зачет, который предназначается только спортсменам чемпионата Латвии. Соответственно, распределение основывается на лицензиях: любитель или профессионал
Можно ли с профессиональной лицензией РАФ участвовать в любительском зачете?
15.03.2016 23:14
Veterāns
Tiem kuri čīkst un vaid.
Ja nav naudas, ej dejot tautiskās dejas vai dziedi korī. Motoru sports nav un nebūs lēts.
Mēs dzīvojam brīvā valstī un neviens nav liedzis jums organizēt savu "bezmaksas" pavizināšanos. Cik no jums ir gatavi un SPĒJĪGI uzņemties organizēt kaut ko lielāku par pirti vai citu piedzeršanos?
Kurš no jums ir gatavs praktiski uz entuziasma to visu darīt? Jūs domājat, ka tas ir kāds vājprātīgs bizness? Pamēģiniet kaut piereģistrēt biedrību, uzrakstīt nolikumu, tehniskos noteikumus, uzklausīt mūsu viedokļus e-pastos un telefoniski, tikties klātienē, cīnīties ar institūcijām, LAF, visu apkopot, kārtot uttt... Saskaitiet tās stundas un piemetiet, kas tur sanāk. Pat, ja Valdis no tā pelna 2000 eur mēnesī visu gadu, tad tas nav nekas, jo šādu pasākumu organizatoriem NAV brīvdienu. Jums, braucējiem, ir starpsezona, laiks starp sacīkstēm utt, bet organizatori strādā visu laiku.
Neviens jums ar varu nespiež braukt ne čempionātu ne prokartu. Savam priekam varat savākt tādus pašus sava prieka meklētājus, noirēt trasi un braukt. Ja kāds no jums būs spējīgs saorganizēt braukšanu ar vairāk kā 2 braucējiem.
Dzīvosim draudzīgi, nemeklēsim problēmas, kur tās nav un tiekamies trasē vai pie trases malā.
16.03.2016 09:54
DD2 16 Veterāns
Pričom tur Valdis un viņa alga?! Tā ir Lafa licence, Valdim un LAFA naudai nav nekāda sakara, nu varbūt minimāls % bet tas pie pakaļas.
Ne pie pakaļas ir ieguvums no licences- ko viņa dod, kam viņu vajag!? ----> Uz šo nav pamanījies atbildēt NEVIENS.
Gudri d** nav malku cirst, un pateikt ej rīko savus mačus var jebkurš. Tā, ka biedri veterān, varbūt šis hobijs nav lēts, bet nepamatoti to sadārdzināt bez nekāda ieguvuma laikam būtu debīli, ne?
Nu ķipa ja tev rītā atnāks par hātu rēķins pa 100 eiro lielāks bez izmaiņām, tikai rēķins būs citā krāsā- tu arī teiksi- dzīvot nav lēti un dzīvosi priecīgs?
Jebkuram papildus izdevumu postenim būtu jābūt pamatojumam/ieguvumam. Kaut-kāda LAF'a papīra birka mūsu mačos nemaina neko. Vai tev pašam patīk samaksāt da par kaut-ko? Ieskaiti man sotaku, es riepas nopirkšu.
16.03.2016 07:53
Viesis Veterāns
vismaz lai šampi normālu dod,ātrāk vismaz bija ar normālākas etiķetes,bet tagad kauns tādu dzert...
15.03.2016 14:00
Otto
Nav vairs tā, ka sētas mači ir sētas mači. Gluži pagalmā vai baigi bezatbildīgi vairs neuzrīkosi mačus.
Nu jau saeima ir pieņēmusi likumu, ka arī trasēm būs jābūt licencētām.
Ne jau Valdis aiz neko darīt domā, kā no entuziastiem nokāst 20 eur.
Ir tikai normāli, ka ir kāds papīrītis, kas apliecina, ka cilvēks ir ar atbilsošajām veselības un zināšanu normām, lai piedalītos sacensībās.
Es negribētu būt upuris, kādam, kurš pie sarkanā karoga gonkas apstādināsānai uz starta/finiša taisnes pilnā tvanā iebrauc kādam kājās. Galu galā, kurš tad tādā situācijā ir atbildīgs?!
15.03.2016 18:30
DD2 16 Otto
Sarkano papīrīti deva apmaiņā pret karogu zināšanām un praktiskajām iemaņām. Tas ka man tagad būs pa dvacāru papīrītis citā krāsā, nenozīmē ka es esmu mazāk bīstams trasē :)
Nu ķipa tas dvacārs neapdrošina tevi ne morāli ne finansiāli pret to, ka kāds tirliņš, kas trešo reizi brauc ar kartingu, tev nepārbrauks pāri. Tie joprojām ir sētas mači, neskaitās ne Latvijas, ne Ulbrokas, nedz Kuldīgas čempionāts. Attiecīgi licencēt te nav ko. Tas ir tas pats kas mēs pagājušogad troikās savācāmies un uz dienu ņēmām trasi un gāzām visu dienu, vienīgā atšķirība šeit ir, ka ir hronometrāža un braucam pa klasēm.
Gribētos tomērt kādu pamatojumu tam - KAS un KĀPĒC izdomāja ieviest mistisku maksas licenci kas ļauj entuziastiem braukt pa trasi neoficiālās sacensībās. Saprotu ka daudzi domā- a kas tas ir, dvacārs, nekas jau nav.
A ja parēķina cēneri klāt pie starta naudas (salīdzinot ar 14 gada sez.), tad vēl personīgo transponderi, tagad vēl šitādu megalicenci, saskrien jau 200 eiras klāt salīdzinot ar to kas bija pirms 2 gadiem. Reāli kas ir mainījies? Pa manam, da nekas, tikai biezajiem keksiem ir motori ar nokrāsotām galviņām un smukākas kedas, maču norise nav mainījusies, tikai skatoties uz tabulām, cilvju skaits ir mazāks un mums jālej degviela no sūdumucas latvijas naftā.
17.03.2016 09:25
Valdis DD2 16
Ilgi domāju, vai vispār te kaut ko atbildēt... Labāk piezvani man vai atbrauc ciemos, būs krietni vieglāk izstāstīt parādīt ir vai nav kaut kas mainījies vai Prokart sacensības ir tas pats, kas paņemt trasi ar čomiem uz vienu dienu :)
14.03.2016 22:51
DD2 16
Tā arī neizlasīju kam vispār vajag kaut-kādu licenci lai brauktu sētas mačos? Iepriekš tak pietika ar sarkanu lapeli ar dažiem cipariem uz tās, kas ir mainījies un kam par godu?
Vai kāds lafā izdomāja ka vajadzētu ievākt divas štukas no braucējiem, nu tā, aiz nav ko darīt?
14.03.2016 15:24
S55
varbūt vajag ieviest ceļojošo kausu, kuru nevis izcīna, bet vienkārši nodod braucējs braucējam, lai var pafočēties un FB pazīmēties?
14.03.2016 11:01
Valdis
Slapjais arī MOJO
Svaru Senior Masteriem varam pielikt, gan jau saglabājot DD2 un DD2M attiecību.
14.03.2016 21:16
Viesis Valdis
Domaju ka tas butu pareizi, jo parsvara tur nebrauc zalie gurki:))) bet zolidie virieši:))
14.03.2016 09:48
DD2 16
Kā ir ar slapjajiem riteņiem?
Es pagājušogad pa dārgo nopirku slapjās vegas, taču neesmu pat virsū licis un nodīrājis, ir jāpērk Mojo arī slapjās, vai lietus gadījumā drīkstēs noārdīt to kas ir?
12.03.2016 17:35
Dainiso1
Ieteikums:klasei Senior Masters piemest 5kg pie min svara! Lai visiem izdodas un organizaatoriem stiprus nervus!
peace,
Dainis
12.03.2016 07:53
Viesis
tā vienreizējā licenze 10 eiro,ir uz visiem posmiem vai uz vienu gonku
14.03.2016 11:09
Valdis Viesis
Vienreizējā licence ir uz vienu posmu, ņem kaut vai katru reizi, bet lētāk ir nokārtot gada licenci. Jebkurā gadījumā vienreizējās licences maksa tiek uztverta kā depozīts gada licencei, ja esi viereiz samaksājis 10Eur par vienreizējo licenci, tad par gada licenci jāpiemaksā tikai 10Eur.
11.03.2016 18:06
Senior 979
И интересно, старым и толстым Сениорам добавили стартового веса или худеть нужно ??? )))))))
11.03.2016 18:02
Senior 979
Как бы всё ясно и понятно. Значит Senior согласно Кубка Балтии едет на MOJO D3.
12.03.2016 20:51
Гость Senior 979
D3 homogovanaja shina dlia klasa s korobkai peredach. Neznaju pochemu ona ukazana na rotax baltic klase max. Vezde D2 chodit.
12.03.2016 22:22
Гость Гость
http://rotax.ee/images/PDFfailid/Reeglid/Rotax_Max_Baltic_Challenge_Technical_regulation-2016.pdf
Уверенно написано, что D3 ....