04.03.2015 20:07
The first start is already approaching. This year the Pro-Kart series will begin on 9th of May. Calendar find under the "Races". Prior to this date may try their hand on the track on 18 April, when will take place the first Latvian and Baltic championship on SK333 racetrack. Usually, the season starts with "Erik Gasparovics traveling Cup" in Jelgava, the dates are not approved yet.
This year, the main changes relate to the fact that the Rotax Challenge Cup will not be part of Pro-Kart series as well as the fact that we are going to introduce personal MYLAPS transponders. Currently, two types of transponders are available X2 transponder and Kart Flex transponder. We hereby ask all drivers order transponder from "Motorparks" or from any other MYLAPS transponder distributor. If the driver will not have his own transponder, it will be possible to rent for the race for 10 Eur.
Race categories distribution remains unchanged. Technical regulations and other competition-related documents can be found under "Regulations". By the end of March is still possible to talk about one or another provision thereof, all are welcome to express their thoughts.
11.02.2019 05:51
Viesis
d3d3LnByb2thcnQubHY# <a href='http://atimaya-a.com/'>atimaya-a.anchor.com</a> [URL=http://atimaya-u.com/]atimaya-u.anchor.com[/URL] http://atimaya-t.com/ http://atimaya-t.com/ http://atimaya-t.com/ http://atimaya-t.com/ http://atimaya-t.com/ http://atimaya-t.com/ http://atimaya-t.com/ http://atimaya-t.com/ omubayebo
11.02.2019 05:51
Viesis
d3d3LnByb2thcnQubHY# <a href='http://oyijzalu-a.com/'>oyijzalu-a.anchor.com</a> [URL=http://oyijzalu-u.com/]oyijzalu-u.anchor.com[/URL] http://oyijzalu-t.com/ http://oyijzalu-t.com/ http://oyijzalu-t.com/ http://oyijzalu-t.com/ http://oyijzalu-t.com/ http://oyijzalu-t.com/ http://oyijzalu-t.com/ http://oyijzalu-t.com/ aotoyikiz
11.02.2019 05:51
Viesis
d3d3LnByb2thcnQubHY# <a href='http://ihopud-a.com/'>ihopud-a.anchor.com</a> [URL=http://ihopud-u.com/]ihopud-u.anchor.com[/URL] http://ihopud-t.com/ http://ihopud-t.com/ http://ihopud-t.com/ http://ihopud-t.com/ http://ihopud-t.com/ http://ihopud-t.com/ http://ihopud-t.com/ http://ihopud-t.com/ xajazavao
19.03.2016 18:52
Bobby
Shiver me timbers, them's some great <a href="http://bmfwkp.com">intifmaroon.</a>
19.03.2016 17:40
Fantine
Haahelujll! I needed this-you're my savior. http://wyhgueeopih.com [url=http://wkzzuwrcf.com]wkzzuwrcf[/url] [link=http://fmmjdgvbedm.com]fmmjdgvbedm[/link]
19.03.2016 16:27
Namari
Action requires <a href="http://fnlmicivm.com">knegdelwo,</a> and now I can act!
05.03.2016 14:39
Inna
Vispār, labi, ka kaut ko paglāba, jo viss bija tik garšīgs! Paldies gatavotājiem! Cik jauki ir tādi brīži kopā! Sevišķi nneetoms Bevuļēnos patīk!Kas tur bija ar tām rekolekcijām? Būs jāpiesakās!
28.03.2015 22:09
Viesis
Līdzīgi kā dažādās citās dzīves situācijās man liekas , ka es varu druku patūnēt jo es esmu gudrāks par pārējiem. Ja es esmu gudrāks par visiem kas netūnē tas laikam nozīmē ka visi ir duraki.........
20.03.2015 11:00
MOTORPARKS
Atgaadinaam, ka liidz transponderu BEZMAKSAS piegaades terminja beigaam atlikushas vairs tikai 2 nedeeljas !!!
13.03.2015 22:42
MOTORAPARKS
PALDIES visiem tiem, kas ir jau pamodusies un gatavojas jaunajai sezonai. Informaacijai...shobriid ir pasuutiiti 15 transponderi...leenaam kustamies pareizajaa virzienaa, BET luugums neatlikt to iegaadi uz peedejo briidi, paldies!
13.03.2015 08:31
Uģis
Labdien.
Motorus daudzmaz vienādus var iegūt ar restriktoru (ierobežotāju) palīdzību, kas ievietoti starp karburatoru un galvu. Tas nav nekas jauns. ASV tā ir ierasta prakse. Arī Beta bagijos Latvijā tā ir. Pēc sacīkstes visiem ar kalibru izmēra. Ātri un bez liekām problēmām. Restriktorus izsniedz organizators, lai visiem ir vienādi, vai nu bez maksas vai citādi. To apstrāde kategoriski aizliegta, kā mazākais vīles pieskāriens, tā diskvalifikācija. Izgriež ar lāzergriezēju. Ja ir bez maksas un organizatora izsniegts, tad var vairāk atbildības prasīt, jo visi restriktori ir vienādi un ir paraugs-šablons izsniedzējam. Restriktorus izgatavo ar urbumu sānos (austiņu), lai var noplombēt. Uz sacīkšu laiku tie ir noplombēti. Kad mēs braucām Betā, nebija pat vajadzības to mezglu kustināt un tā plombe stāvēja ilgstoši.Tāds mans varbūt noderīgs redzējums.
Ar cieņu visiem
Uģis
PROVENTO Racing
12.03.2015 11:44
Ēriks
Sveiciens visiem Sportistiem, ķīmiķiem, tūningotājiem, anonīmajiem rakstītājiem un pārējiem.
Nebiju sen ieskatījies Jūsu diskusijās, super, iespēja kaut ko interesantu palasot arī pasmaidīt.
Mēģināšu īsi:
1. Sacepušies esat kā traki, jautājums cik cilvēki tie ir no viesiem TK braucējiem?
2. Ar Jelgavniekiem ir viss kārtībā, 2013, 2014 gadā uzvarētāji necenšoties apiet tehniskos noteikumus vai savdabīgi sev izdevīgi tos tulkojot.
3. Ja kāds kādu grib apvainot vai aizvainot ar zināšanām par iekšdedzes dzinējiem, par 4t dzinējiem - varam uzrīkot atklātu konkursiņu un godāt gudrākos, tā būtu zolīdāk, nevis diskusijās kādu "apkakāt".
4.Kā jau Valdis teica TK ir mazbudžeta klase, bet izskatās ka citiem ir vēlme uztaisīt dzinējus, kuri būs ātrāki par sporta un arī dārgāki.
5.Un vissbeidzot, ņematies kā pa tirgus placi, bļaustaties, rakstiet, bet jēgas nekādas. Pateikšu Jums priekšā, kā vienkārši atrisināt šo jautājumu: Sanākiet kopā 2014 gada TK braucēji, mehāniķi u.t.t., uzrakstiet noteikumus pēc kuriem Jūs visi gribat braukt, parakstieties un iesniedziet Valdim. Vienkārši un Valdim vai citiem delitantiem nevajadzēs Jūs nekur ierobežot.
Ar cieņu visiem
Ēriks
P.S. Ārā spīd saulīte, laiks sākt trenēties, jo tas vairāk palīdz sportistam, kā Tūningošana.
12.03.2015 21:05
anonīmus Ēriks
Ērika onkul,
Pareizi būtu - DILETANTIEM, nevis delitantiem:)
turies vecīt, pareizrakstība tev nav - motorus ķūnēt!
12.03.2015 21:31
Valdis anonīmus
Aicinājums līdzīgu komentāru rakstītājiem: JA NAV KO PATEIKT PAR LIETU, TAD LABĀK KLUSĒT!
Tagad nokomentēšu Tavu ierakstu: kā gan Tu vari spriest par citu pareizrakstību, ja pats neproti uzrakstīt savu vārdu...
Tāds personvārds kā "anonīmus" nav sameklējams ne kalandārā ne arī starp tiem vārdiem, kas vēl nav iekļauti kalendārā.
Arī latviešu valodas skaidrojošajā vārdnīcā tādu vārdu "anonīmus" es neatradu!
12.03.2015 11:24
MOTORPARKS
Bezmaksas piegaadi nodrosinam, ja transponders tiek pasuutiits liidz 3. apriilim!
11.03.2015 16:15
MOTORPARKS sporta hronometrāža
INFO sportistiem...LUUGUMS neatlikt uz peedeejo briidi savu transponderu iegaadi, jo tad buus jaapiemaksaa par piegaades izdevumiem!
Shoobriid tos ir pasuutiijushi 8 sportisti!
Pasūtījumus pieņemam uz e-pastu: motorparks@inbox.lv vai pa telefonu: 27021882
10.03.2015 22:47
N16
Valdi, kā tad būs ar dalības maksām?
Atceros ka lasīju par dalības maksu, ar savu transponderi būtu jābūt kā pagājušogad bez sava (30), tad šogad 40 ar savu, tur nav kļūda, jebšu tā būs?
Citāts:
"Tamdēļ nākamgad tiks ieviesta aktīvāka personīgo transponderu programma. Uz izmaiņām dalības maksās var paskatīties arī no otras puses – standarta maksa 45 EUR, ja ir savs transponderis tad 30Eur, sportista ietaupījums startējot Latvijā (Pro-Kart, LČ, BČ) ir aptuveni 135eur."
12.03.2015 21:26
Valdis N16
kļūdu nav, tas gan nenozīmē, ka katrā atsevišķā posmā var būt cita dalības maksa
10.03.2015 16:19
iame engine
sveiki !
katrai klasei ir savi tehniskie noteikumi,kā skatos vis vairāk broblēmu ir TK klasē
katrā klasē ir savi ierebežojumi,ir pienācis ari TK klasi ierebežot jo katrs dalībnieks ar motoru dara ko grib,
TK ira tautas klase, tā nav sporta klase
kā arī esmu uzinājis ka daži sportisti no tk senjor klases vietnē instagram apvaino citus dalībniekus krāpšanā.
es saprotu ka ne viesiem sportistiem ir daudz naudas par ko apgreidot motoru
ir vairāki faktori kas ietekmē gan braukšanu gan rezultātu,viens no faktoriem ir kartinga svars ar braucēju
valdis brutāns meiģina ierebežot TK klasi lai nebūtu nekādu domstarpību
neviens netaisās Tk klasi padarīt par zālpļāvēju klasi
mēc manām domām TK senjor klasē vaidzētu būt 7500 apgriezienu ierebižojums
bet TK Junior klasē 6500 apgriezienu ierebežojums
10.03.2015 09:43
edgarsb
Labdien, Kungi!
Ierosinājums par apgriezienu mērīšanu TK, tiem kam ir Maicrons, vai cits aparāts uz stūres, pēc brauciena tiesnesim var parādīt, tur redzami lielākie apgriezieni braucienā un ar slodzi. Kam nav tāda aparāta vai rodās tiesnešiem šaubas par rādījumu, griežam tukšgaitā.
10.03.2015 14:24
URGAS edgarsb
kamēr būs šāda izpratne par tehniku tikmēr pirmās vietas nu nekādi nespīd. Hoķ pakaries.
10.03.2015 13:44
Tk braucējs edgarsb
no kuriem laikiem tk klasē ira mychron 4
nevienam no tk klases nav mychron 4
un es šaubos vai kāds tk klasē brauc ar kompi pie stūres !
09.03.2015 23:00
Valdis
TK - nedaudz iepauzējam.
Vēsturiski šī klase radās ar domu, lai ļautiņi pa mazām izmaksām, kuriem nav minskas vai arī nemāk to skrūvēt, vai arī cilvēki, kuri negrib traukties pa trasi ar vidējo ātrum 90kmh, būtu kur braukt un ar stock motoru varētu cīnīties par uzvarām, jo uzvarēt grib katrs, ui kā grib un lai man te nestāsta, ka negrib :) Bez tam pašos pirmsākumos bija daži draiveri ar četrtakteriem, tie gan bija ar kārbām. Tad tos pamazām nomainīja bezkārbnieki. Tad nu paņēmām noteikumus no leišiem, UK un DE frendiem kā arī paklausījos padomdevējus un iztaisijām kompilāciju. Pie kam atļāvām arī visādus ķiniešu ne tikai Honda GX, jo tie tak lētāki. Tagad klasē motoru ir... nu daudz un dažādi. Vienvārdsakot, gribējās kā labāk sanāca, kā ir.
Labs ir, kas bijis bijis. Esam mes tur, kur esam.
Nekādus pārsteidzīgus slēdzienus neizdarīšu, jo šobrīd mēģinu pamazām apzvanīt klases braucējus vai vismaz to pārstāvjus, ja konkrēti Tev neesmu vēl pazvanījis, tad uzgriez Tu man. Vēlreiz ir apstiprinājusies senā patiesība, nedrīkst nevienam uzticēties un viss ir jādara/ jānoskaidro pašam.
Šobrīd tas viedoklis izkristalizējas šādā gaismā:
-mana kļūda, ka nebiju pietiekami labi informēts par klases motoru patieso stāvokli un to parametriem, tamdēļ tik tuvu sezonas sākumam šādas kardinālas izmaiņas ieviest nebūtu loģiski
-sazobi šajā jūklī ierobežot nav iespējams, jo vienam ir sausais sajūgs ar lielo ķēdi, citam ar mazo, citam vēl slapjais sajūgs, kā arī motoru parametri ir pārāk atšķirīgi.
-6000 apgriezienu griezti ir par maziem pie līdzšinējiem tehniskajiem noteikumiem, izrādās ka ļoti daudzi motori griežas virs 6000.
-idejiski varētu atstāt visu kā līdz šim, bet tomēr, lai aprobežotu tuningotājus, jo tunings tas ir nebeidzams process, katrs nākamais apgrieziens/ zirgspēks/ ņūtonmetrs prasa aizvien vairāk teiksim tā "niknākas" detaļas, iesākas nebeidzama ķēdes reakcija, iesaku apdomāt Ritvara ietekumu par ieplūdes restriktoru un varbūt kaut kādu agšējo apgriezienu ierobežošanu nu teiksmim 6800 vai 7000 vai 7200???
-ja šo gadu varam tādā veidā izdzīvot, tad jauki, un piem., pirmajās sacensībās sanākt kopā un sākt izstrādāt noteikumus 2016. gada sezonai, lai visiem laicīgi viss būtu skaidrs.
Baigi negribas sarežģīt ar tik labiem nodomiem un vienkāršiem uzstādījumiem radītu klasi!
10.03.2015 16:20
iame engine Valdis
sveiki !
katrai klasei ir savi tehniskie noteikumi,kā skatos vis vairāk broblēmu ir TK klasē
katrā klasē ir savi ierebežojumi,ir pienācis ari TK klasi ierebežot jo katrs dalībnieks ar motoru dara ko grib,
TK ira tautas klase, tā nav sporta klase
kā arī esmu uzinājis ka daži sportisti no tk senjor klases vietnē instagram apvaino citus dalībniekus krāpšanā.
es saprotu ka ne viesiem sportistiem ir daudz naudas par ko apgreidot motoru
ir vairāki faktori kas ietekmē gan braukšanu gan rezultātu,viens no faktoriem ir kartinga svars ar braucēju
valdis brutāns meiģina ierebežot TK klasi lai nebūtu nekādu domstarpību
neviens netaisās Tk klasi padarīt par zālpļāvēju klasi
mēc manām domām TK senjor klasē vaidzētu būt 7500 apgriezienu ierebižojums
bet TK Junior klasē 6500 apgriezienu ierebežojums
10.03.2015 10:39
Viesis Valdis
izej tehnisko sezona sākumā pēc visiem noteikumiem (kādi tie nebūtu izdomāti, ja standarts tad standarts!), noplombē motoru un viss! ja motors noklapē, sataisi un izej Teh.kom. un atkal noplombē (bet, liekas, ka tuvs standartam motors mierīgi ies sezonu).
gribi braukt ātri - paņem ātrāku "mašīnu". nevajag mocīt to zāles pļavēju un griezt viņu kamēr nesak iet ka rotax, nopērc to sasodīto rotax un izvelies klasi kuru gribi. priekš kam tad izdomātas open / dd2 / kz2 ?
10.03.2015 16:38
Mārcis. Viesis
Ja nevar īsti ticēt dalībnieku godaprātam, motoru pārbaude pirms sezonas un noplombēšana varētu būt viens no risinājumiem. Jāatrisina detaļas, kurš un par cik pārbaudīs/plombēs. Un neklapēs jau tie pukšķi pēc katrām sacensībām.
09.03.2015 21:10
DD2
Sveiki!
Ar ko vairums grib braukt DD2 klasē - ar VEGU vai MOJO D3?
Ņemot vērā, ka MOJO D3 pēc gonkas vēl paliek arī treniņiem...
09.03.2015 21:43
N16 DD2
Es esmu galīgs pedālis šajā visā, bet braukšu. A Vegām tak slavē ka tur 150km minimum life (baltajām XM), T.i 150 apļi? Pa gonku nevar tak nobraukt?
10.03.2015 20:07
DD2 N16
150 km būs grūti nobraukt.
Bet fakts tāds, ka ar MOJO var pabraukt gandrīz tik pat ātri, bet viņas iet gandrīz 2 reizes ilgāk.
09.03.2015 15:46
Viesis
man liekas TK, ka klase, ir domāta iesācējiem. nepietiek ātruma - ir citas klases. kāda jēga no iesācēju budžetu sacensībam, kur viss atkarīgs tikai no maka biezuma? par zobratiem gan pārspīlēts.
09.03.2015 10:05
Viesis
domaju ka vajag saiet kopa un so problemu parunat.vareja jau pateikt ka bus izmainas sezonas beigas nevis sakuma.pvmc
08.03.2015 22:32
Viesis
Uzvelk smaidu tas ka tiek uzskatīts ka kāds ir uzlabojis neatbilstoši. Pirmajā gonkā pārbaudiet jau to kas bij rakstīts divus gadus atpakaļ un tas jau būs apsveicami.
08.03.2015 21:21
Raitis
1.Pirmām kārtām vai nevajadzētu savest kārtībā svara attiecības kā tas bija 2 gadus atpakaļ. Lūdzu paskatieties protokolā, cik ir reālie sportistu svari klasē.
2.Pretenzijas atļauts izteikt pēc katra brauciena, visas sezonas garumā. Sezonā tika pārbaudīts tikai vienam kartingam karburators. Salīdzinot ar visām pārējām klasēm šī klase ir viena no viss korektākajām unj lēnākajām trasē. Kādas var būt pretenzijas pret šo klasi.
3.Pretenzijas izsaka tikai viena cilvēku „grupa” (no Jelgavas) citiem aiz muguras, nespējot konkurēt ar citiem un spiežot izmainīt tehniskos noteikumus sev par labu.
4.Izņemot no kastes „Hondas” motoru (no rūpnīcas), kas ir paredzēts kartingam, tam ir jau pie 6000 rpm bez nekādas ķīlēšanas, bet ja cilvēks vēlas braukt ar motoru, kurš ir domāts tikai zemes vibratoram, tā ir viņa paša brīva zvēle un kapēc viņu vajadzētu lobēt.
5.No debatēm var saprast, ka ir vēlme padarīt šo klasi par zāles pļavējiem kas riņķo pa apli kartinga trasē
.
Risinājums. Pašiem braucējiem vai viņu pārstāvošajām personām vajadzētu sanākt kopā un izrunāt visus sasāpējušos jautājumus ( Ja vispār tadi ir?!!). Vai viņi vēlas braukt ar pļaujmašīnām pa kartinga trasi, kā to viņu vieta ir izlēmuši daži cilvēki.
08.03.2015 23:08
Raitis Raitis
Nedaudz neprecīzi uzrakstīju par svaru...
TK Junior klasē ir 105 kg, bet klase brauc līdz 16 gadiem un šobrīd klasē svars svārstās no 130 kg līdz 140 kg. Es uzskatu, ka vajadzētu atgriesties pie 145kg( Kā 2 gadus atpakaļ).
Kāpēc tad tehniskajos noteikumos min svars ir 105kg?
09.03.2015 23:11
Valdis Raitis
Svari tika sarēķināti ņemot vērā jaudas, tilpuma un masas attiecību, tas gan bija ņemot par pamatu standarta Honda GX motorus. Ja sportisti vienojas, ka TK Junior klasē svars ir 145 neatkarīgi no dzinēja, tad varam arī tā ieviest. Vai arī pārrēķināt pēc tās pašas attiecības 160cc bišķi vieglāks 200cc smagāks.
08.03.2015 22:23
Mārcis Raitis
1. Ir min svars kopā ar braucēju -> sk. nolikumu. Zinu, ka viens otrs met (ir nometis) nost svaru ;)
2. Pieļauju, ka šī tiešām ir hobijklase, kur brauc cilvēki bez ļoti lielām ambīcijām, tāpēc arī neviens īpaši ar pirkstu nerādīja. Bet, ja kāds ir izdomājis pārvērst pļaujmašīnu par lidmašīnu ar vertikālu startu, tad šī klase iznīks.
3. Vai tiešām 'grupa no Jelgavas' nespēja konkurēt ar citiem?
4. Runa ir par motoru novienādošanu, nevis padarīšanu par vibroblietēm.
5. Tas pats.
Risinājums. Ieteikums ir produktīvs. Bet, pieļauju, ka produktīvāk būtu ar Valdi.
Visiem veiksmīgus startus!
08.03.2015 23:45
Madonietis Mārcis
1. Jautājums par svaru varētu būt arī "par tēmu" - lielajā TK klasē gx200 varbūt arī varētu būt mazāks svars, bet pie apgriezienu ierobežojuma, vai tehniskās atbilstības pārbaudes.
2. Par dažiem gx200 braucējiem visiem bija aizdomas, ka ne viss ir gluži likumīgi, bet neviens negribēja "čakarēties" ar protestiem. Pieminot ambīcijas - puišiem no Jelgavas jau nu ambīciju netrūka, intervijās ambīcijas plūda ar straumi.... Bez vēlmes uzvarēt jau uzvaras nenāk...
3. "Grupa" no Jelgavas ne viemēr bija ātrākie neskatoties uz mehāniķu brigādēm un konsīlijiem; treniņu stundām, dienām un nedēļām; tūningu, regulējumiem un citiem eksperimentiem.
4. Apgriezienu ierobežošana ir viens no vienkāršākajiem veidiem, kā izvairīties no citu tehnisko parametru atbilstības pārbaudes. Taču ir arī tā, ka motors, kas ir sagatavots pēc TK noteikumiem bez NEKĀDU sporta detaļu izmantošanas griežas ātrāk, nekā 6000rpm.
5. Starp citu puiši, kam motori griezās virs 7000rpm (pēc viņu pašu (neapdomīgiem?...)) izteikumiem nebija ātrākie trasē - tie, kas ar ķīlēšanu utt. mēģināja (un acīmredzot arī tagad mēģina) kompensēt savus braukšanas trūkumus tagad būs lielākie zaudētāji...
Iesaistītajiem varbūt jāpievienojas Raita ieteikumam par risinājumu - no malas raugoties šīs diskusijas liekas nedaudz smieklīgas, bet noteikti derētu kāda Prokart biedrības un braucēju kopsapulce, kurā visus jautājumus varētu apspriest.
PS Gribētu, lai Kandava atgriežas - būtu interesanti vērot sacīkstes šajā trasē
08.03.2015 19:50
Mārcis
Par TK.
Skatos, ka atļauts ir viss, kas ir bijis atļauts pagājušogad un, iesp., arī iepriekšējos gadus. Ja GX (vai klona) motoru uzlabo ar atļautajiem paņēmieniem (galvas nosēdināšana, dīzes, aizdedze, pamatgultņi, sveces), šaubos vai tukšgaitā tas griezīsies tos atļautos 6k rpm. 'Dramatiskā' ierobežojuma ieviešana ir tam, lai, kā fāters teica - uzlabot braukšanas prasmes, nevis 'pimp my ride' prasmes. Visiem zināms, ka Biķernieku ielas backofisā ir nopērkamas detaļas, kas ļauj no GX motora izspiest ~40zs un 2x vairāk apgriezienus, bet kam tas ir vajadzīgs? Uzvarēs fāteris, kam biezāks maks, nevis braucējs. Domāju, ka interesantāka un daudzskaitlīgāka šī klase paliks, ja visi brauks ar +/- vienādiem motoriem un tad tiešām sezonas beigās būs uzvarējis spēcīgākais, mērķtiecīgākais, stabilākais, disciplinētākais braucējs ar stingrāko raksturu un labāko tehniku.
Ja ir doma nākotnē pārkāpt uz 2T motoru, tad savai attīstībai iesaku mest ārā no galvas domas par motora uzlabojumiem ārpus tehniskajiem noteikumiem un tā vietā sapirkt daudz benzīna, riepas un pavadīt neskaitāmus garlaicīgus apļus treniņos ar hronometru, testējot šasiju un slīpējot savu braukšanu.
08.03.2015 20:40
urgas Mārcis
Diezgan čābīgi ja liekas ka lai uzvarētu ir jāuzskata ka ir dzinējs nez kā jātūnē. Skatoties brīnumus un īpatnības kas notiek tehniskajā parkā un klausoties padomus ko sniedz pieredzējuši cilvēki par 4t dzinējiem Un pēc tam lasot ar kādiem noteikumiem vajag sakārtot klasi nav pārliecība ka kas mainīsies uz labo pusi.
vel priekš orga.
standart honda gx160 ar izmaiņām kas rakstītas tehnoteikumos griežas 6700rpm.
ja kāds nespēj sasniegt šādus apgriezienus ir divi varianti vai nu jāiet skolā un jāmācās vai jāierobežo tehnoteikumi.
redzu ka mācīties un iedziļināties ir grūti.
Vel pārdomām, visi zin un slavina cik labas ir kārtīga brenda mantas. Nez kapēc gribas nopirkt dzinēju pa 100 euro un brīnīties kapēc pirmais ir pirmais.
Sazobe nu gan neliekas ka ir jāierobežo ja vien negribas ietaupīt 7 euro par zobratu. Laigan mana prakse rāda ka var braukt ar vienu optimālo sazobi.
Un ir tak īres kartu klase. Kam tik tuva doma par vienādu tehniku. Pat karts nav jāved pašam. Tas ir lēti.
gribu dzirdēt viedokli no orga par manis jau iepriekš rakstīto. Jo nau jau tā ka neko neiesaku tik bļauju ka viss slikti.
08.03.2015 22:26
Mārcis urgas
Starp citu, ne pirmo reizi saku, ka TK braucējiem Openkart.lv sacensības ir vislabākās, kur trenēt prasmes. 12.03 ir kārtējais posms '333' trasē.
http://openkart.lv/lv/races/430-2015-cempionats-2/race_signups
08.03.2015 15:07
Viesis
Jā es zinu ka tas ir stulbi bet varbūt TK klasēm vispār ņemat visus noteikumus par motoriem nost :D un katrs brauc kā grib :D. Un tie kas brauks pa beigām nevarēs sūdzēties par to ka citiem iet ātrāk jo noteikumu nav.Tas tikai tā. Ja 2014 gadā sāka parādīties vairāk braucēju un konkurence. Tad tagad dēļ šī dīvainajiem noteikumiem par 6000 apg. un zobratiem man liekas ka 2016 gadā būs tāpat kā 2013 un 2012 gadā un būs tikai 3-4 braucēji jo kurš tad grib braukt kā gliemezis? šajā klasē parādījās vairāk braucēju jo šī klase nav ne ātra ne lēna un daudz līdzekļus arī neprasa (ja ir labs motors un jau gatavs).Līdz kamēr šajā klasē nebūs braucēju un vajadzēs izvēlēties kādu citu klasi. Nevienam nepārmetu bet tās ir tikai manas domas:D
08.03.2015 20:50
Alfs Viesis
Tiesam tas ir stulbi spriest par to,par ko nav nekadas sajegas. Cien. kolegiem no TK. domaju ka tie 6000 apgr. tiks meriti dzinejam stradajot bez slodzes. Vismaz ta esot leisiem. Jo dzinejam pie apm. 7000 liela iespeja noraut stndarta klani. Ja ir velesanas braukt ar ko niknaku un dargaku tad pastav ari citas klases.
08.03.2015 05:54
urgas
Mans priekšlikums ir tāds.
restruktors aiz karburatora. Ja nemaldos tie ir 12.7mm.
Par apgriezienu ierobežošanu man gan būt domāt ka tas ir gan kas jauns. Kā arī problemātika gan tos ierobežot gan uzraudzīt. Ja izmantojam restruktorus tad saknē tiek pielikts punkts tūningam un vīlēšanai. Laigan šī klase balstās uz komunālās tehnikas pielāgošanu sacīkstēm. Nteikumi pat paredz uzlabojumus lai varētu pabraukt.
Ja ierobežosiet apgriezienus tik un tā tiks būvēti dzinēji ar lilu jaudu pie zemiem apgriezieniem.
par zobratu attiecībām nu ar neliekas progresīvi.
kā jau minēja problēma ir arī tajā ka tiek izmantoti dažādu ražotāju dzinēji. Nez kapēc tiek uzskatīts ka to parametri ir vienādi.respektīvi veicat izpēti un radiet klonus kas ies daudz labāk par stock dzinēju.
Citos seriālos kuros lieto hondas dzinējus ir atrunāts kādam pēc koda ir jābūt dzinējam. Pieļaujami ir divi hondas dzinēja varianti. uz detaļām jābūt konkrētam detaļas kodam. Pat galvas un bloka virsmas apstrādei jābūt oriğinālai. Tāpat karburatoram utt.
mūsu gadījumā tas neder jo kā jau minēju tiek lietoti dažādu ražotāju dzinēji un katrā dzinējā tās detaļas būs aršķirīgas.
jā un orgiem vajag domāt par teh komisijas zināšanu celšanu tk klasē lai zinātu ko un kā mērīt. Nav prātīgi salīdzināt cita braucēja detaļu ar teh komisāra braucēja detaļām.
Nez, varbūt prātīgāk tad būtu aizdedzes leņķa neaiztikšana vai arī to noteikt konkrētu. To es stādos priekšā kā var kontrolēt. Kā arī paildzinātos dzinēja mūžs.
Mūsu valstiskā problēma ir tāda ka noteikumi jau ir sen uzrakstīti tik neviens tos nekontrolē un lai ko darītu tiek dzejoti jauni.
07.03.2015 22:58
N16
Atceros ka lasīju par dalības maksu, ar savu transponderi būtu jābūt kā pagājušogad bez sava (30), tad šogad 40 ar savu, tur nav kļūda, jebšu tā būs?
Valdis wrote:
"Tamdēļ nākamgad tiks ieviesta aktīvāka personīgo transponderu programma. Uz izmaiņām dalības maksās var paskatīties arī no otras puses – standarta maksa 45 EUR, ja ir savs transponderis tad 30Eur, sportista ietaupījums startējot Latvijā (Pro-Kart, LČ, BČ) ir aptuveni 135eur."
07.03.2015 16:12
Viesis
Un ko darīt ja TK klases motors ir pēc noteikumiem uztaisīts bet tik un tā pārsniedz 6000 apg.?
07.03.2015 17:17
Valdis Viesis
Vēl tiks papildināti noteikumi, ka pieļaujama 200 apgriezienu uzlaide. Galīgā augšējā robeža būs 6200. Ja vēl iet pāri, tad pašiem jādomā kāds ierobežotājs. Šmaukšanās ar mehāniskajiem ierobežotājiem, kurus sacīkstes laikā iespējams apiet netiks tolerēti.
Kā arī noteikumi tiks papildināti ar punktu par atļauto sazobi. Visiem visās trasēs vienāda sazobe.
07.03.2015 17:56
Viesis Valdis
Jūs vēlaties ieviest visiem dzinējiem vienādus apgriezienus, lai mazinātos konkurence starp braucējiem, ar tūnētiem motoriem un braucējiem, kam nav tūnēti motori. Ideja skaidra, taču, ieviest visiem dzinējiem vienādu sazobi tieši darīs pretējo efektu. Honda, rotek, un pārējiem ķīniešu kloniem uzrāviens un maksimālie apgriezieni atšķiras. Līdz šim, visi braucēji paši izlēma, kas viņiem ir svarīgākais – uzrāviens, maksimālā jauda, vai balanss starp šiem abiem. Tādā veidā, mēs, braucēji, spējām izlīdzināt rezultātus. Ir bijušas vairākas reizes, kad kāds braucējs brauc pa priekšu ātrāk, taču nomainot zobratus, šī atšķirība ir samazināta. Taču, ja visiem braucējiem tiks ieviesta vienāda sazobe, tad braucēji nebūs spēīgi darīt neko lietas labā, ja viņi brauc lēnāk nekā tie, kas ir viņiem priekšā. Tā kā katram motoram apgriezieni atšķiras, braucēji fiziski nebūs spēīgi uzrādīt līdzīgus rezultātus. Motoram, kam ir liels griezes moments, ir nepieciešams mazāks zobrats, lai iegūtu šo maksimālo ātrumu. Motors, kam nav liela griezes momenta, taču ir lieli maksimāli apgriezieni, ir nepieciešams lielāks zobrats, lai spētu iegūt arī šos apgriezienus. Ar vienādu sazobi, šāda ātruma izlīdzināšana nav iespējams.
07.03.2015 21:51
Valdis Viesis
Nekas jauns netiek izgudrots, tuvāki vai tālāki kaimiņi visām šis klases īpatnībām jau sen izgājuši cauri. Pilns globālais tīmeklis ar forumiem, kur tiek apspriesta šī tēma. Mēs nebūsim tie, kas izgudros kaut ko jaunu, vai centīsies apgāzt praksē pierādītas teorijas!
Runājot par sazobi, paredzams, ka tiks atļauts neliels pārnesuma diapazons, kura ietvaros, katrs varēs sev piemeklēt mazāk neērto pārnesumu.
Kas attiecas uz visiem šiem komentāriem, labāk būtu piedāvājuši risinājumus, nevis noraidījuši pilnīgi visus piedāvājumus kā pilnīgi nederīgus.
Skatoties kopumā uz neampmierinātību paudošajiem komentāriem, jāsecina, ka esam uztrāpījuši uz šīs klases vārīgās vietas :) Mums arī nevajadzētu te diskutēt, ja visi godprātīgi būtu ievērojuši klases pamatprincipus un slīpējuši braukšanas prasmes nevis sacentušies konstruktoru talantos :) Līdz šim bija ļauta visnotaļ liela brīvība, tagad tā tiks ierobežota, lai sasniegtu kaut kādu sportiskā aspekta virsroku.
07.03.2015 22:51
Viesis Valdis
Saproti Valdi, problēma nav tajā, ka mēs vēlamies klasi padarīt konkurētspēīgāku. Problēma ir tajā, kad tas tiek mēģināts darīt.
"Līdz šim bija ļauta visnotaļ liela brīvība, tagad tā tiks ierobežota, lai sasniegtu kaut kādu sportiskā aspekta virsroku."
Ja klasē jau no starta būtu šādi ierobežojumi - viss būtu labi. taču, jūs to izlemjat darīt, kad visiem jau ir slīpētas motora galvas, sapirkti zobrati utt. Jūs izveidojāt klasi labi zinot, ko motoram drīkst darīt. to arī visi braucēji darīja. ar tikai slīpētu motora galvu motors spēj pārsniegt 6000 apgriezienus, pārējais var būt standarts. un tagad tu vēlies, lai visi pērk pa 150-200 euro jaunas motora galvas, kas ir 1/3 no jauna motora cenas, lai tikai iekļautos 6000 apgriezienos? Tā ir tā bēda. visiem noteikumi ir vienādi. Visi varēja darīt to, ko noteikumi ļāva, tādēļ mēs to arī darījām. Tu saki, ka esam uztrāpījuši uz šīs klases vārgās vietas, bet mēs nesūdzamies par kaut kādu netaisnību, bet gan par to, ka esam izlikuši naudu lai uzlabotu mūsu motorus, bet tagad tā nauda ir vienkārši lieki iztērēta un daudzi no mums nemaz nespēj nogriezt apgriezienus.
Bet tu tiešām domā, ka pat veicot motora ierobežojumus kaut kas mainīsies? Braucēju prasmes atšķiras, kā arī braucēju tehnika ir ļoti atšķirīga. tu runā par konkurences mazināšanu, lai gan ir braucēji ar jaunākiem rāmjiem un pārējām deteļām, un ir cilvēki, ar ļoti veciem rāmjiem un visām deteļām, kas uz tā ir. Tā tīri fiziski nevar attīstīt vienādus apļa laikus. mēs varam visiem braucējiem iedot jaunus motorus, pilnīgi neaiztiktus, taču nekas jau nemainīsies.
Mēs esam Tautas Klase. Mēs esam tās braucēji, tajā pašā laikā jūs mums uzgrūžat pilnīgi jaunus noteikumus, kas nāk ne no kurienas, kas negatīvi skar visus un visu to, ko esam darījuši 2014. gadā un tad brīnaties, kāpēc esam neapmierināti? Nevar šādas lietas vienkārši uz mums uzgrūzt un tad cerēt, ka visi to mierīgi akceptēs un pieņems. Šādas lietas ir jāpieņemj sapulcēs, kurā piedalās visi klases braucēji, lai kopīgi spētu iegūt kompromisu, nevis visu darīt aiz mūsu, braucēju, mugurām.
07.03.2015 00:07
urgas
Tātad galvenais ka komisijā 6000rpm. Tas ok. Ieteiktu palasīt internetu un pamācīties dzinēju darbības principus. Un drošvien pārsteigšu daudzus bet tk klase tak brauc ar 4t dzinējiem. Ā un tas nav tas pats kas 2t.
07.03.2015 13:22
Valdis urgas
Apgrieznienu ierobežojums nav nekas jauns. Līdzīgos seriālos, līdzīgās klasēs pastāv šāds ierobežojums. TK klases ir standarta klases, iesācējiem, ar mazu budžetu, bez nekādiem tuningiem. Tieši tamdēļ, lai ierobežotu ss.lv sludinātos Prokart tunings klasēm TK un saglabātu šīs klases pamatideju ir ieviests šāds ierobežojums. Pretējā gadījumā taisam klasi uzreiz ciet un braucam visi ar dārgajiem rotaxiem vai vecajiem raketiem.
06.03.2015 23:45
N16
DD2 nemetīs ārā no trases, ja brauks tur tos procentus lēnāk par citiem? Tobiš visa distance būs pieejama arī nepro fanī draiveriem?
07.03.2015 13:16
Valdis N16
Šogad, bez PAMATĪGA iemesla, nevienu nost nemetīs. Pa lielam atgriezīsimies 2013 gadā, kad tādu karogu ar krustu neviens nezināja
06.03.2015 23:38
Viesis
Intresanti par tiem apgriezieniem. Ja iegriezt originālo motoru, droši vien, apgriezieni būs pāri 6000 apg./m.
07.03.2015 13:45
Valdis Viesis
Standarta motorma maksimālā jauda ir pie 3600, protams max. apgr. ir augstāki, bet neviens no kastes paņemts motors negriezīs pāri 6000.
06.03.2015 23:16
TK #69
Kurš un kāpēc ir izgudrojis, ka TK klasē motori varēs tikai griezties līdz 6000 apg. min?
Jūs saprotat, ko vispār darāt?
09.03.2015 19:56
Anaško TK 22
Ak dievs, no stress! Nav jau , ko baidīties , ja ir viss pēc noteikumiem! !!!! Sanāk jums ir baigais stress , jo poļubomu puse nav pēc noteikumiem :D Kas ir galvenais? "Nemīzt " :D
07.03.2015 13:27
Valdis TK #69
Saprotam, ka kāds grib būt gudrāks par pārējiem un sagraut klases pamatideju. Tad nu cenšamies vairāk vai mazāk veiksmīgiem paņēmieniem atgriezties pie standarta motoriem.
06.03.2015 16:08
Viesis
vareja atstat ka bija pusfinals10 un finals12 apli 6aplos riepas tikai uzsilst.
06.03.2015 14:31
urgas
TĪri interesei kā un kad tiks noteikti tie 6000 apgriezieni? Vai tiks uzstādīti kādi elektroniski ierobežotāji? Pie kura atbildīgā ir katalogs ar pieļaujamajām detaļām un to kodiem Un parametriem.
Veiksmi ne tikai dalībniekiem bet arī noteikumu izgudrotājiem. Kā saka , vella pēds tūliñ tiks izgudrots. Ir tikai viens risinājums.
06.03.2015 19:57
Valdis urgas
Tas tiks kontrolēts tehniskajā pārbaudē ar tehniskā koimsāra rīcībā esošu tahometru.
06.03.2015 22:26
Viesis Valdis
Kādā veidā jūs paredzat, lai braucēji ierobežo apgriezienus? Vai ir kādi elektroniskie apgriezienu ierobežotāji, vai jūs tiešām tagad paredzat, ka visi klases braucēji tagad pirks jaunas deteļas par vairākiem simtiem, kas attīsta mazāku jaudu? Un vai jūs saprotat, ka šiem 4-taktu dzinējiem apgriezieni tukšgaitā būs daudz lielāki, nekā braucot trasē ar braucēju?
07.03.2015 13:47
Valdis Viesis
Pietiks ja uzliksi atpakaļ standarta vārstu atsperes, katrs pats labāk zin ko ir saķīmiķojis, bet šis ir viens no uzskatāmiem piemēriem, kā palielināt/ samazināt GX tipa motoru apgriezienus.
06.03.2015 10:51
Eugene Zhizhikin
Может быть не стоит сокращать дистанцию? 10 кругов пре-финал и 16 финал - совсем какая то детская гонка получается.