19.06.2022 00:45
homelend sumiti
Loans and Financial Assistance Offer.Apply now! Are you seriously interested in getting a genuine Loan without stress? Do you need this Loan for business and to clear your bills? Then send us an email now for more details via: 2% interest rate.(WhatsApp) number +917310847059 sumitihomelend@gmail.com Mr. Sumiti
10.04.2016 20:16
valga
If I want to race 100cc in senior masters, is minimum weight still 172kg????? Thats madness I will have to put on another engine just to meet the weight limits!
11.04.2016 22:36
Viesis Viesis
Dont confuse it so much and think just about your advantage as you are slim - everyone will be equal on 165kg. There is no separation which motor you use. There will be bunch of 100cc's on the grid still. Hope you will like it.
07.04.2016 19:16
11 TKjun
Paskaidrojiet kāpēc svara starpība starp GX200 un GX160 ir 20 kg. Taču 2015. gadā starpība bija tikai 10 kg. Un es uzskatu, kā jaunie noteikumi dod priekšroku braucējam ar GX160 dzinēju un tas nav godīgi ja ieskaite ir kopēja.
11.04.2016 13:10
Verners 11 TKjun
Elemetāri GX 200 ir pēc forsēšanas vidēji 4 HP vairāk . Reāli ār 20 kg starpību tiek izlīdzīnata atšķirība jaudā.
14.04.2016 20:03
11TKjun Verners
Vai Jūs ziniet, ka Gx 160 arī var forsēt, ja neziniet tad aprunājaties ar Beta bagi mehāniķiem.
ES neticu, kā jauda starpība var būt 4 HP. To pierādīja pagājušā gada sacensības.
Ar cieņu Dāvids
06.04.2016 10:26
Otto
Sveiki!
Pēc izskanējušajiem komentāriem, par to ka vēlas 333 trasē uzsākt sezonu un ir bijuši arī komentāri, ka 8 posmi ir pa daudz, tad varbūt -
07.05. Madona (GPS koordinātes: 56°51'57.09"Z 26°13'34.08"A) - attcelt
21.05. Ropažu novads, SK333 (GPS koordinātes: 56°57'0"Z 24°24'42"A) - te būtu pirmais posms.
Ko sakat?
06.04.2016 00:10
Kārlis
Jūtos tikpat stulbi,kā visi pāreējie TK braucēji,kuri gatavojās sezonai pēc sapulcē pieņemtiem un vēlāk publicētiem noteikumiem ar trim ierobežojumiem. Pie tā arī pieturēšos!Vēl jo vairāk tāpēc,ka vairākiem esošiem un topošiem braucējiem kuri ir zvanījuši un lūguši padomu(tai skaitā pēc Valda ieteikuma) neesmu to liedzis un izskaidrojis sapulcē pieņemto noteikumu ''ideju un garu''. Man ar šīm mistiskām izmaiņām NAV nekāda sakara!!!Tiekoties ar tehnikuma pārstāvjiem un atrunājot jautājumus,kas saistās ar Teh.noteikumiem,paudīšu savu viedokli,kurš būs saskaņā ar ''trīs ierobežojumu'' variantu. Ceru,ka tuvākajā laikā noteikumi tiks izlaboti atbilstoši tam,ko nolēmām. Tas būs tikai godīgi!!!
06.04.2016 06:58
Andrejs M Kārlis
Sveiks Kārli,
Bez kreņķiem - viss ir noskaidrots... kā Valdis raksta zemāk - bija drukas kļūda.
Noteikumu lapā jau ir atjaunota versija.
05.04.2016 10:36
Taavi
northern Latvia will be completed at the end of this year a new go-kart track 58°17'43.5"N 26°46'02.4"E
, possibly next year plans a new trail.
Wishing the best start of the season
04.04.2016 23:22
Zigismunds
Tā nu ir maksimāla m--cība, ka tehniskie noteikumi tiek publiskoti vienu mēnesi pirms gonkas! Tā ir totāla necieņa pret dalībniekiem. Runa ir par klasi TK. Bija runa, ka noteikumi būs tādi, kā konkursa nolikumā par tehnikumu kartu iegādi (kuros nebija nekādi ierobežojumi, izņemot 3 izmērus - vārstiem un karburatoram). No kurienes pēkšņi restriktori, apgriezienu ierobežojumi utt?
Cik dzirdēts pagājušā gada TK "Padomes" sapulcē tika atbalstīta ideja, par kuru nobalsojuši vairākums tur klātesošo, ka noteikumi tiek maksimāli atbrīvoti, lai gonkas padarītu ātrākas un interesantākas. Kas tagad notiek? Cilvēki ir ieguldījuši darbu un naudu ziemā gatavojot kartus jaunajai sezonai un tagad viss cūkām? Kurš izdomāja 6500 rpm ierobežojumu? Pat pagājušajā gadā bija 6800 rpm ierobežojums, kam pieskaņojās visi braucēji. Kapēc tagad tas tiek samazināts? Loģiski būtu to kaut nedaudz palielināt noapaļojot uz 7000 vai 7500 apgriezieniem.
05.04.2016 11:03
Valdis Zigismunds
Atvainojos drukas kļūda, tagad vajadzētu būt visam labi.
05.04.2016 10:11
Andrejs M Zigismunds
Piekrītu viedoklim.
Piedalījos rudens "brainstormā" Jelgavā pie Ērika, kurā, lai arī mēs aizstāvējām viedokli, ka vajadzīgi stingri ierobežojumi, vairākums sapulces dalībnieku nobalsoja, ka ierobežojumi ir praktiski atceļami. Negribīgi, bet akceptējām šo viedokli (kā nekā demokrātija...), gatavojoties jaunajai sezonai ņēmām vērā Valda sagatavoto TK noteikumu projektu, kas praktiski pilnībā bija balstīts uz šīs diskusijas rezultātiem.
Pagājušajā gadā jau bija vairākas diskusijas par apgriezienu ierobežojumiem, tika izskatīti vairāki varianti - no 6000 līdz pat 8000 apgriezieniem, finālā palika pie 6800. Sezonas sākumā tika veikti apgriezienu mērījumi un visi pārbaudītie (arī mēs) iekļāvās šajā normā.
Personīgi uzskatu, ka 6500 ir nesamērīgi mazs ierobežojums. Honda motoram noņemot ierobežotāju jau uzlec virs 5500, bet nosēdinot galvu ir pāri par 6500. Domāju, ka šis ierobežojums, it sevišķi ņemot vērā 2015. gada noteikumus, nekādi nedrīkst būt mazāks par 6800, bet sliecos domāt, ka tam ir jābūt 7000-7500 robežās.
Nevaru apgalvot par citiem braucējiem, bet ticamākais, ka arī viņi ir ņēmuši par pamatu noteikumu provizorisko projektu un šādas pēkšņas tehnisko noteikumu izmaiņas ir maigi izsakoties negodīgas. Ja tas ir darīts, lai labpatiktu tehnikumiem / LMT, tad tas ir īpaši negodīgi, jo braucējiem, kas piedalās sacīkstēs vairākus gadus gar šo konkursu ir maza daļa, bez tam Kārlis Dambis bija kvēlākais noteikumu atbrīvošanas aizstāvis.
11.04.2016 13:21
Verners Andrejs M
Tatad , ja TK braucēji kaut mazliet draudzētos ar galvu - viņi zinātu no kuries ir šie apgrieziena ierobežojumi un kam tie ir domāti . Lieta tāda , ka gan Ērikam , gan mums ir jaudas stendi un testējot orģinālos dzinējus tika konstatēts , ka pie 7400 sadalās magnēti . Ja tos modificē , tad virs 8000 sadalās sparatati . Ja Brutana kungs uzņemās par jūsu dzīvībām atbildību - tad dariet kā gribiet. 6500 bija domāts , jo tas ir vienkāršākais ceļs, Honda piedāvā orģinālo aizdedzi ar iebūvētu ierobežotaju 6500 un var dabūt arī programējamu lētu ierobežotāju uz 6500.
12.04.2016 18:18
Reinis Masulis Verners
VIENS NO MANIEM GALVENAJIEM ARGUMENTIEM pret noteikumu izmaiņu bija tieši spararata magnēta sadalīšanās pie lieliem apgrizieniem. To es minēju GAN garā komentārā šajā mājaslapā, GAN sapulcē, kas norisinājās Jelgavā. Es biju iepazīstinājis ar daudziem riskiem, kas var notikt ar motoru, taču, tikai mazai daļai tie likās būtiski un nozīmīgi. ZINOT RISKUS, braucēju pārrākums izlēma atcelt lielāko daļu spēkā esošos regulējumus. Es brīdināju, neklausījāties, tad šis ir rezultāts, ar ko turpmāk ir jāsamierinās.
Neviens neliek jums braukt ar motoriem, kas griežas ātrāk par 6500rpm. Katrs brauc ar cik ļoti jaudīgu motoru vēlas, labi zinot riskus un iespejamās sekas. Ja kāds braucējs uzskata, ka talāk skrūvējot motoru tas var neizturēt slodzi, tad ir viens risinājums – neskrūvēt tālāk. Katram ir „jādraudzējas ar galvu” un jāatbild par savu dzīvību brīdī, kad piesēdies pie stūres.
11.04.2016 23:07
Andrejs M Verners
Mēs bijām par STINGRIEM ierobežojumiem (par to daudzkārt tiku rakstījis gan Valdim, gan Ērikam, gan citiem), taču sapulcē, kura notika pie Ērika, un kurā Ēriks degsmīgi aizstāvēja ierobežojumu atcelšanu vairākums balsoja par šādu risinājumu...
6500 oriģinālajai Hondai nerada īpašus riskus - zinām kādu motoru, kurš šādi ir darbojies vairākus gadus...par lielākiem apgriezieniem "no comments", jo neesam runājuši ar kādu, kas to ir realizējis.
04.04.2016 17:01
Viesis
3rd race is in Madona. So it goes by default: 1st - madona, 2nd - 333, 3rd as scheduled.
04.04.2016 15:20
Team Victoria
Ļoti žēl par Kandavu.
Ja skatāmies īstermiņā uz tuvākajām sezonas sacīkstēm:
Aizvietojot, vienu no sezonas sākotnējiem posmiem (piemēram LV2+PRO2 sacīksti) varētu braukt 333 trasē.
Pag. gadā pārbaudīta un ļoti patīkama/ātra/kartingam saudzējoša konfigurācija = pa pulksteni + bez pirmā S līkuma (turpinās pa ovālu) + bez S līkuma pretī boksiem (taisne līdz pat boksu līkumam).
Rekomendēju izskatīt šādu variantu. Būs interesanti un šādi vēl nekad nav bijis.
Jāņem vērā, ka Kandavā bija paredzēta 3 sacīkstes, un visas jau neaizstāsim tikai ar 333 vai Madonu.
Situācija ar LV trasēm ir tāda, kāda ir. Vismaz 333 var variēt ar konfigurācijām, ko nevaram izdarīt Madonā.
Tad sezona dalītos 2 nogriežņos:
1. Dzīvojam 333 pirmos sezonas posmus un mainam konfigurācijas/virzienu
2. Pārvācamies uz Madonu
Būs jau apnicīgi, bet tādas izskatās mūsu trašu iespējas.
Izturību Valdim sakārtot situāciju!
Veiksmes!
04.04.2016 16:28
ArmandsK Team Victoria
Pa lielam piekrītu, tikai vai starta/finiša taisne nebūs stipri par garu? Es laikam atstātu to S pēc starta taisnes. Starta procedūru sarīkotu kā pagājušogad - pārceļot to tuvāk S līkumam.
05.04.2016 00:19
Roberts retro ArmandsK
Viss ir baigi labi ar Jūsu plāniem, bet atcerieties, ka gonkās brauc arī RETRO, kam garas taisnes un stiepšanas nereti nozīmē vai klemmi, vai klani, vai pārējos jaukumus. Būsim saudzīgi pret tehniku, un starta/finiša taisnes S tipa līkumu ezera galā tomēr iekļausim. :-)
04.04.2016 12:49
Viesis
It will also be a very boring championship with 8 races in 2 race tracks (Jelgava dont count). If we keep so, then reduce the number of races. Otherwise find other track.
04.04.2016 11:42
Viesis
jutu lidzi liepajniekiem,atkal tuvaka trase250km.attaluma nerunajot pa madonu500km.
04.04.2016 09:35
DD2 16
Nevienam jau nepiedāvāja balsot, bet ja balsojam- SK333 uz otru pusi.
04.04.2016 09:18
Denis
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA*************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!