11.03.2016 10:49
Sezona tuvojas, darba daudz… Tamdēļ īsi par galvenajām izmaiņām un pamatnostādnēm gaidāmajā sezonā.
Posmi 8 no kuriem 6 labākie tiks vērtēti kopvērtējumā. 10 punktu bonuss par dalību visās sacensībās netiks piemērots, tā vietā būs cita sistēma. Sportists saņems 1 bonusa punktu par dalību katrā sacensību braucienā (kvalifikācija, priekšfināls, fināls), kā arī kvalifikācijas brauciena uzvarētājs saņems vienu papildus bonusa punktu. Pilnīgi visi sezonā sapelnītie bonuspunkti tiks sasummēti un pievienoti sportista rezultātam.
Visiem dalībniekiem jāvar uzrādīt savas valsts izsniegta licence vai kluba licence. Latviešu gadījumā LAF izdota “D” kategorijas licence, kas maksā 20Eur. Jebkurā gadījumā pastāv iespēja nokārtot vienreizējo licenci sacensību sekretariātā, līdzīgi kā tas ir bijis līdz šim, aizpildot starta atļaujas anketu. Ārzemnieki, kuri nevarēs uzrādīt savas valsts izsniegtu licenci, varēs nokārtot vienreizēju starta atļauju, līdzīgi kā līdz šim. Paredzams, ka vienreizējās starta atļaujas administratīvās izmaksas būs 10Eur. Vienreizējo licenču izsniegšanas mehānisms un maksas vēl tiks precizēts. Skaidrs ir tas, ka sistēma būs tāda, lai jebkurš braukt gribētājs tiktu pie braukšanas, kā tas ir bijis līdz šim. Cīņa birokrātijas gaiteņos paliek organizatora pārziņā.
Dalības maksas paliek nemainīgas: klasēs MicroMax, MiniMax, Raket, TK Junior 20Eur, pārējās klasēs 30Eur. Komandas reģistrācijas maksa 30Eur. Transpondera noma uz sacensību nedēļas nogali 15Eur. Ir pamatotas cerības, ka šogad izdosies sakārtot jautājumu par laika kontroli piektdienas treniņu laikā.
Klašu sadalījums, balstoties iz kopējām tendencēm un sportistu ieteikumiem, ir sekojošs: TK Junior, TK Senior, Raket, Retro, M125 (tikai minskas), CZ125 (tikai čezetas), MicroMax, RM MicroMax, MiniMax, RM MiniMax, Junior, RM Junior, Senior, RM Senior, Senior Masters (32+), DD2, RM DD2, DD2 Masters, RM DD2 Masters, KZ2, KZ2 Masters. Ir ieviesta atsevišķa “RM” ieskaite, kura domāta Latvijas čempionāta sportistiem. Respektīvi dalījums ir pēc licences: amatieris vai profs. No šī gada ir ieviesta Masters ieskaite arī Senior kategorijā. N125 klase sadalīta pēc dzinējiem minskas atsevišķi un čezetas atsevišķi, brauciens protams apvienotais.
TK Senior klasi papildinās LMT Autosporta akadēmijas dalībnieki, kuri cīnīsies gan savā atsevišķā ieskaitē, gan arī Pro-Kart kopējā ieskaitē, bet tas jau ir cits stāsts.
Riepas! Šogad mēģināsim MOJO. Klasēs MicroMax, RM MicroMax, MiniMax, RM MiniMax, Junior, RM Junior, Senior, RM Senior, Senior Masters, DD2, RM DD2, DD2 Masters, RM DD2 Masters būs jāstartē ar Baltijas Rotax izaicinājuma kausa nolikumam atbilstošām riepām. Pārējās klasēs nekas nemainās. Tiek vestas sarunas ar riepu piegādātājiem, lai Pro-Kart dalībniekiem sacensību vietā piedāvātu riepas par izdevīgāku samaksu.
Jaunievedums – Debitanta kauss – klasēs MicroMax, MiniMax, TK Junior, Raket, RM MicroMax, RM MiniMax. Sezonas kopvērtējumā katras klases labākais debitants, atbilstoši kopvērtējuma tabulai, tiek īpaši apbalvots.
Sacensību kalendārs meklējams sadaļā “Sacīkstes”.
Visi ar sacensībām saistītie reglamenti drīzumā tiks atjaunināti un apstiprināti 2016. gada sezonai, kurus kā ierasts meklēt sadaļā “Noteikumi”.
Ja ir kādi jautājumi/ viedokļi, droši rakstīt komentārus zem raksta, vai e-pastu, vai zvanīt Valdim.
Visiem veiksmi!
19.06.2022 00:46
homelend sumiti
Loans and Financial Assistance Offer.Apply now! Are you seriously interested in getting a genuine Loan without stress? Do you need this Loan for business and to clear your bills? Then send us an email now for more details via: 2% interest rate.(WhatsApp) number +917310847059 sumitihomelend@gmail.com Mr. Sumiti
09.04.2016 20:57
Mārcis
Lai Prokartā nevarētu uzvarēt 'naudīgie' braucēji ar EVO motoriem, ierosinu visiem braukt ar vecajiem vadiem. Rezultātā motori visiem griezīsies vienādi. Pārējās sastāvdaļas (vārsts, karbur., izpūtējs) pēc brīvas izvēles. Rad, iesp., arī samazināsies ieskaišu skaits.
Laikam šis priekšlikums drusku par vēlu.
30.03.2016 23:14
Rj
Labvakar,Palasījos un nolēmu uzrakstīt savu domu.Daudzi piekritīs ka ielaist Pro kartā lielos puikas bija kļūda.Viņiem bija iespēja braukt LČ,BČ,Eiropā.Varēja tur mērīties.It kā tas tika darīts lai celtu līmeni,lai būtu uz ko tiekties,tikai nepajautāja vai visi to varēs un gribēs tērēt tādas summas.Ar rotax ielaišanu stāvoklis palika vēl bēdīgāks,Domāju ka ne tikai man,bet arī citiem braucējiem bija nepatīkami tikt noņemtiem nost no trases un dzirdēt spico pārmetumus,ka esi pamaisījis zvaigžņu braucējam.Tagad kas vēl gluži negrib aiziet no kartinga mēģinās pavilkt laiku ar TK.Jautājums cik ilgi.Ši labā doma par mazbudžeta klasi tagad tiek sačakarēta,atļaujot likt visu ko var nopirkt.Ja jau gribas to ātrumu jaudu un ir tik liela vēlme tērēt naudu ir tik daudz klases kur parādīt sevi un maka biezumu.Un tagad lēnām Laf visu velk zem sevis,Piekrītu Jūrmalniekam ka nākamais pēc licencēm būs homoligācijas ķiverei,kombinzoni utt.Laika jautājums un viss atgriezīsies tur kur jau bija kartings nonācis Lafa vadīts.Un diez vai atradīsies cilvēks,kas tagad uzņemtos noorganizēt jaunu Latgales,Zemgales vai Kurzemes kausu.Veiksmīgus startus,
29.03.2016 23:07
Jūrmalnieks Viesis
Lasot arī tavus iepriekšējos komentārus, normāli komunicēt ar cilvēkiem, tev laikam tavās septiņās klasēs nav izdevies iemācīties.Skumji :(
28.03.2016 22:40
Jūrmalnieks
Astoņas sacīkstes "prokartā"- priekškam? Mazā budžera sacīkstes-vairs neē! Licenzes-ok! Riepas mogo,wega vai u.t. - pilnīgi vienalga! Elementāri "noteikumus" nevar publicēt jau pāris mēnešus,kā tika teikts -ko darīt? Varbū kādam jārīko citas "sētas"sacīkstes -"prokart" aizdomājies! Savādāk jūsu rīkotias pasākums lēnām sāk pārvērsties par treniņien lat balt čemp btaucējiem ar "citiem" budžetiem. Pirms pāris gadiem šis "pasākums" man, kā iesācēja, amatiera braucēja likās ok- šobrīd hvz! P.S. Cerams jaunā sezona visiem būss izdevusies un veiksmīga !!!
30.03.2016 20:10
Viesis Jūrmalnieks
Nepiekritīšu par budžetu, vienas sacīkstes izsmaksas salīdzinoši ar iepreikšējo gadu nav ievērojami paaugstinājušās, līdz ar to nobraukt sacīksti izmaksā tik pat cik iepriekš t.i. sacīkste ir pieejama dalībniekam ar mazu budžetu. Ja tev nav pietiekams budžets tad iebraukt top3 kopvērtējumā tāpat būs grūti, jo top3 brauc entuziasti, kam pietiek nauda treniņiem, tehnikai un gonkām, bet ja tu nevari iebraukt top3 kopvērtējumā tad kāda starpība, kurš tu esi, brauc tik daudz cik naudiņas pietiek un priecājies, ja 6 gonku vietā vari nobraukt 7 vai vairāk. Organizatori ir izveidojuši labu iespēju nobraukt vairāk sacīkstes, tie kas patiešām gribēs nobraukt visas atradīs līdzekļus.
P.s nekas personīgs tikai mans viedoklis
21.03.2016 19:37
Viesis
Kā valdībā- vemšana par neko un ne no kā. Ejiet skrūvēt! Sezona nāk ar 8 !!! Posmiem!!!
20.03.2016 10:36
Objektīvs cilvēks
Kaitinoši klausīties mūžīgo latviešu čīkstēšanu,ka viss ir slikti!D licence ir ieviesta,lai sakārtotu sistēmu un tādas prokart sacensības spētu vispār notikt un viss būtu pēc likumiem, ja pat to ir grūti saprast tad vai ir vērts tam cilvēkam piedalīties šeit,bet kā jau latvietiem labāk jau lai ir bardaks,toties par velti taču...
Kartinga sabiedrībā ir jāveic pārmaiņas un jāsakārto vide un šie ir pirmie soļi, noteikti būs vēl jauni noteikumi un vēl vairāk cilvēku, kuriem kaut kas nepatiks,bet jābūt ir objektīviem un jāpaskatās uz kartinga sabiedrību un sistēmu globāli.
Tas ir smieklīgi 20€ par licenci uz gadu ir par dārgu,bet pirkt baltās Vegas uz katrām sacensībām ir OK,tas jau daudz pasaka par cilvēku!
21.03.2016 10:47
Andris Objektīvs cilvēks
Varbūt sarunā ar LAF lai prokartā dod sporta meistarus
21.03.2016 08:57
Andis Objektīvs cilvēks
Mums jau bija sakārtota kartinga vide nemaz tik senā pagātnē ar padsmit dalībniekiem kopā pa visām klasēm. Un ko tavuprāt sakārtos licence ko iedos Laf pa 20 eur un Prokart pa free, vai arī par tiem pašiem 20 eur? Manā skatījumā tikai to ka apmēram 2500 eiro aiziet caurumā ar nosaukumu Laf. OK Laf šogad uzsauca trases aprīkojumu rācijas, video un karogus utt. par 5587euro, cepuri nost, bet tas jau nebūs Prokart īpašumā. Ja šādi turpināsies gadu no gada pieliekot tur kautko un šeit kautko, piemēram nākamgad vēl homo ķiveres un kombiņus, un vēl pēc gada homo trubas tad piedodiet kartings kā tautas sports nomirs pāris gados, lūk tad mums viss būs sakārtots. Es ļoti gribētu ticēt ka kļūdos, bet visdrīzāk ka tā nebūs.
Tas ko augšā sadzejoju nebija no sērijas ka viss ir slikti, bet vēršu uzmanību uz to ka ja 2010 gadā nebūtu tik brīvi dalības noteikumi, manis un daudzu citu manu draugu kartingā nebūtu bijis. Prokart kartingam vajadzētu palikt tautas sportam, līdzīgam kā maratoniem samaksā dalības maksu un skrien. Kas vēlas sterilu vidi ir iespējas braukt Latvijas un Baltijas čempī.
21.03.2016 09:53
Objektīvs cilvēks Andis
Dalībnieku skaits Prokart čempionātā ir pieaudzis 3!!! reizes,salīdzinot 2011.gadu un 2015.gadu!
Tās pašas kameras tevi filmēs un uz karogiem tu skatīsies un tehnisko komisiju tu iesi,un prokart vienmēr būs pieejama šī aparatūra,bet ar to arī nepietiek,jo redz jābūt Prokart īpašumā, tad paskaidro, kāpēc tavuprāt tam būtu jābūt prokart īpašumā?!
21.03.2016 12:11
Andis Objektīvs cilvēks
Dalībnieku skaits Prokart čempionātā ir pieaudzis 3reizes, bet vai tad tas ir slikti?
Domā Laf ir labdarības iestāde un viss tas tev būs par brīvu? Labi, varbūt sākumā Valdis kā komisijas patrons kautkā izkārtos un nebūs maksa vai maksāsim simboliski. Bet kad Prokart Lafam nebūs vajadzīgs maksāsim raudādami. Labāk tas būtu mūsu un izīrētu Lafam.
17.03.2016 23:57
Viesis
Kas notiek at tk senior? Ievieš toss noteikumus kas pieņemti sapūlcē, vai paliek vecie?
17.03.2016 23:45
DD2 Masters
20 eur par sezonas licenci ir smieklīgi. Ja nav tādas naudas, tad ej strādāt vai zagt, dari vismaz kaut ko... nevis gari raksti, cik tas ir netaisnīgi..
18.03.2016 07:31
Andis DD2 Masters
Samaksāt vienalga kam da vienalga par ko varbūt ir tavs dzīves aicinājums. Vai tad ja tev pienāks uz ielas 10 bomži un uzprasīs katrs par dvacārim. Dosi? Man nebūtu žēl samaksāt 50 vai 100 euro par licenci Valdim vai Dairim, bet Laf piedod man 10 centus žēl. Kur bija Laf 2010 gadā?
18.03.2016 08:25
DD2 Masterd Andis
Mans dzīves aicinājums ir izvirzīto mērķu sasniegšana. Ar bomžiem vari pats komunicēt, ja vēlies. Šis aforisms daudz ko pasaka par Tevi.
Un ja reiz Tev nav žēl Valdim un Dairim samaksāt pa 50-100 eur, tad paņem un izdari to, čaļi tak dara lietas priekš mums visiem!
18.03.2016 15:04
Andis DD2 Masterd
Nedomā ka gribu aizvainot, bet kādus mērķus esi līdz šim sasniedzis ar ko varētu palielīties? Jo pagaidām kā vienīgo sasniegumu redzu ir tas ka iespējams brauci DD2 master klasē, patīk par citiem paņirgāties un vārda laikam nav, vai arī kauns parakstīt savus domu graudus.
Ja nesaprati manu domu tad paskaidroju, Laf nav pelnījis saņemt no Prokart dalībniekem nevienu centu.
18.03.2016 20:07
DD Masters Andis
Es nemēdzu lielīties, tāpēc man Tev būs jāatsaka. Nevēlējos arī ņirgāties. Vienkārši, man nepatīk čīkstuļi un sīkumaini cilvēki..
17.03.2016 08:46
Valdis
Licence - pamatojums: Sporta likums un noteikumi par publisku pasākumu rīkošanu, kas ir autosporta sacensības. Respektīvi ja nav licences nav LAF un pašvaldības atļaujas rīkot sacensības -> taisam bodīti ciet!
Licence - ieguvums: likumīgas sacensības (piebildīšu, ka visas sacensības kopš 2010. gada ir reģistrētas LAFā un saņēmušas pašvaldības atļaujas par publisku pasākumu norisi, kur tas bijis nepieciešams). Taustāmais ieguvums jebkuram sportistam - licence kalpos kā bezmaksas ieejas karte uz sezonas noslēguma pasākumu.
Tas ir tikai ļoti īss kopsavilkums, ir vēl ļoti daudz un dažādi sīkumi un aspekti, kuros ir apnicīgi klausīties un samērā grūti uzrakstīt tā lai te nesabirtu 100 asprātīgi komentāri par to cik viss ir sūdīgi.
16.03.2016 13:18
Artūrs
Labdien braucējiem un organizatoriem.
Pirmkārt piekrītu Veterānam un Otto- viss ir pareizi un taisnība. Tāpat saprotu citu dalībnieku neizpratni par licencēm.
Tagad sekos mans personīgais viedoklis.
Viss ir saprotams, kam tās licences ir vajadzīgas, bet nav skaidri tiešie ieguvumi, ja neskaita to, ka LAFs nevarēs sabārt braucējus ar "lielajām" licencēm par piedalīšanos "sētas" mačos (ja atsaucamies uz Sporta kodeksu un nolikumiem). Nu ok- lai tā ir un paliek. Bet vai nebūs tā, ka uz nākamajām sezonām LAFs pieprasīs Prokart braucējiem kombinezonus un visu pārējo ar homo, plombēt motorus, pirkt LAFā riepas ar 30% uzcenojumu, visas medicīniskās lietas, apdrošināšanas utt? Kur tad paliek Prokarta kā entuziastu biedrības visiem braukt gribētājiem pamatideja? Esmu redzējis, kā šādā veidā tiek iznīcināti vairāki autosporta veidi- tas pats standartauto rallijs, kurš pārtapa par sprintu un miniralliju, trofireids, autokrosā arī bardaks un braucēju īsti nav vai arī "vecie buki", kam ir kāda teikšana LAFā mēģina noteikumus pielāgot savai tehnikai un iespējām. vai nebūs kārtējais variants, ka pa čempionāta un Prokarta seriāliem kopā būs 18 braucēji uz 6 klasēm?
Tas viss nav par naudu, bet par pieejamību vienkāršam pilsonim pabraukt bariņā un sajust sacensību garšu.
16.03.2016 12:29
Viesis
Valdim.
Ko nozīmē "D" kategorijas licence?
Vai jākļūst par LAF biedru?
Vai ir nepieciešama medicīniskā izziņa ar ierakstu, ka cilvēks derīgs kartingam?
Vai jākļūst par LAF biedru?
17.03.2016 08:49
Valdis Viesis
Ir jāaiziet uz LAF un jānokārto licence, tam ir vajadzīga apdrošināšana, ārsta zīme, vienkāršā valodā runājot Daira spravka, ka esi "pieskaitāms" kartingists, fotogrāfija un 20Eur.
Par biedru nav jākļūst. LAF biedri ir tikai juridiskas personas.
16.03.2016 08:11
Елена
Вопрос по поводу разделения зачетов:
Введен отдельный “RM” зачет, который предназначается только спортсменам чемпионата Латвии. Соответственно, распределение основывается на лицензиях: любитель или профессионал
Можно ли с профессиональной лицензией РАФ участвовать в любительском зачете?
15.03.2016 23:14
Veterāns
Tiem kuri čīkst un vaid.
Ja nav naudas, ej dejot tautiskās dejas vai dziedi korī. Motoru sports nav un nebūs lēts.
Mēs dzīvojam brīvā valstī un neviens nav liedzis jums organizēt savu "bezmaksas" pavizināšanos. Cik no jums ir gatavi un SPĒJĪGI uzņemties organizēt kaut ko lielāku par pirti vai citu piedzeršanos?
Kurš no jums ir gatavs praktiski uz entuziasma to visu darīt? Jūs domājat, ka tas ir kāds vājprātīgs bizness? Pamēģiniet kaut piereģistrēt biedrību, uzrakstīt nolikumu, tehniskos noteikumus, uzklausīt mūsu viedokļus e-pastos un telefoniski, tikties klātienē, cīnīties ar institūcijām, LAF, visu apkopot, kārtot uttt... Saskaitiet tās stundas un piemetiet, kas tur sanāk. Pat, ja Valdis no tā pelna 2000 eur mēnesī visu gadu, tad tas nav nekas, jo šādu pasākumu organizatoriem NAV brīvdienu. Jums, braucējiem, ir starpsezona, laiks starp sacīkstēm utt, bet organizatori strādā visu laiku.
Neviens jums ar varu nespiež braukt ne čempionātu ne prokartu. Savam priekam varat savākt tādus pašus sava prieka meklētājus, noirēt trasi un braukt. Ja kāds no jums būs spējīgs saorganizēt braukšanu ar vairāk kā 2 braucējiem.
Dzīvosim draudzīgi, nemeklēsim problēmas, kur tās nav un tiekamies trasē vai pie trases malā.
16.03.2016 09:54
DD2 16 Veterāns
Pričom tur Valdis un viņa alga?! Tā ir Lafa licence, Valdim un LAFA naudai nav nekāda sakara, nu varbūt minimāls % bet tas pie pakaļas.
Ne pie pakaļas ir ieguvums no licences- ko viņa dod, kam viņu vajag!? ----> Uz šo nav pamanījies atbildēt NEVIENS.
Gudri d** nav malku cirst, un pateikt ej rīko savus mačus var jebkurš. Tā, ka biedri veterān, varbūt šis hobijs nav lēts, bet nepamatoti to sadārdzināt bez nekāda ieguvuma laikam būtu debīli, ne?
Nu ķipa ja tev rītā atnāks par hātu rēķins pa 100 eiro lielāks bez izmaiņām, tikai rēķins būs citā krāsā- tu arī teiksi- dzīvot nav lēti un dzīvosi priecīgs?
Jebkuram papildus izdevumu postenim būtu jābūt pamatojumam/ieguvumam. Kaut-kāda LAF'a papīra birka mūsu mačos nemaina neko. Vai tev pašam patīk samaksāt da par kaut-ko? Ieskaiti man sotaku, es riepas nopirkšu.
16.03.2016 07:53
Viesis Veterāns
vismaz lai šampi normālu dod,ātrāk vismaz bija ar normālākas etiķetes,bet tagad kauns tādu dzert...
15.03.2016 14:00
Otto
Nav vairs tā, ka sētas mači ir sētas mači. Gluži pagalmā vai baigi bezatbildīgi vairs neuzrīkosi mačus.
Nu jau saeima ir pieņēmusi likumu, ka arī trasēm būs jābūt licencētām.
Ne jau Valdis aiz neko darīt domā, kā no entuziastiem nokāst 20 eur.
Ir tikai normāli, ka ir kāds papīrītis, kas apliecina, ka cilvēks ir ar atbilsošajām veselības un zināšanu normām, lai piedalītos sacensībās.
Es negribētu būt upuris, kādam, kurš pie sarkanā karoga gonkas apstādināsānai uz starta/finiša taisnes pilnā tvanā iebrauc kādam kājās. Galu galā, kurš tad tādā situācijā ir atbildīgs?!
15.03.2016 18:30
DD2 16 Otto
Sarkano papīrīti deva apmaiņā pret karogu zināšanām un praktiskajām iemaņām. Tas ka man tagad būs pa dvacāru papīrītis citā krāsā, nenozīmē ka es esmu mazāk bīstams trasē :)
Nu ķipa tas dvacārs neapdrošina tevi ne morāli ne finansiāli pret to, ka kāds tirliņš, kas trešo reizi brauc ar kartingu, tev nepārbrauks pāri. Tie joprojām ir sētas mači, neskaitās ne Latvijas, ne Ulbrokas, nedz Kuldīgas čempionāts. Attiecīgi licencēt te nav ko. Tas ir tas pats kas mēs pagājušogad troikās savācāmies un uz dienu ņēmām trasi un gāzām visu dienu, vienīgā atšķirība šeit ir, ka ir hronometrāža un braucam pa klasēm.
Gribētos tomērt kādu pamatojumu tam - KAS un KĀPĒC izdomāja ieviest mistisku maksas licenci kas ļauj entuziastiem braukt pa trasi neoficiālās sacensībās. Saprotu ka daudzi domā- a kas tas ir, dvacārs, nekas jau nav.
A ja parēķina cēneri klāt pie starta naudas (salīdzinot ar 14 gada sez.), tad vēl personīgo transponderi, tagad vēl šitādu megalicenci, saskrien jau 200 eiras klāt salīdzinot ar to kas bija pirms 2 gadiem. Reāli kas ir mainījies? Pa manam, da nekas, tikai biezajiem keksiem ir motori ar nokrāsotām galviņām un smukākas kedas, maču norise nav mainījusies, tikai skatoties uz tabulām, cilvju skaits ir mazāks un mums jālej degviela no sūdumucas latvijas naftā.
17.03.2016 09:25
Valdis DD2 16
Ilgi domāju, vai vispār te kaut ko atbildēt... Labāk piezvani man vai atbrauc ciemos, būs krietni vieglāk izstāstīt parādīt ir vai nav kaut kas mainījies vai Prokart sacensības ir tas pats, kas paņemt trasi ar čomiem uz vienu dienu :)
15.03.2016 11:14
Arčis
Man ar nav saprotams šīs licenzes nozīmīgums,vienīgi lai dabūtu piķi
14.03.2016 22:51
DD2 16
Tā arī neizlasīju kam vispār vajag kaut-kādu licenci lai brauktu sētas mačos? Iepriekš tak pietika ar sarkanu lapeli ar dažiem cipariem uz tās, kas ir mainījies un kam par godu?
Vai kāds lafā izdomāja ka vajadzētu ievākt divas štukas no braucējiem, nu tā, aiz nav ko darīt?
14.03.2016 15:24
S55
varbūt vajag ieviest ceļojošo kausu, kuru nevis izcīna, bet vienkārši nodod braucējs braucējam, lai var pafočēties un FB pazīmēties?
14.03.2016 11:01
Valdis
Slapjais arī MOJO
Svaru Senior Masteriem varam pielikt, gan jau saglabājot DD2 un DD2M attiecību.
14.03.2016 21:16
Viesis Valdis
Domaju ka tas butu pareizi, jo parsvara tur nebrauc zalie gurki:))) bet zolidie virieši:))
14.03.2016 09:48
DD2 16
Kā ir ar slapjajiem riteņiem?
Es pagājušogad pa dārgo nopirku slapjās vegas, taču neesmu pat virsū licis un nodīrājis, ir jāpērk Mojo arī slapjās, vai lietus gadījumā drīkstēs noārdīt to kas ir?
12.03.2016 17:35
Dainiso1
Ieteikums:klasei Senior Masters piemest 5kg pie min svara! Lai visiem izdodas un organizaatoriem stiprus nervus!
peace,
Dainis
12.03.2016 07:53
Viesis
tā vienreizējā licenze 10 eiro,ir uz visiem posmiem vai uz vienu gonku
14.03.2016 11:09
Valdis Viesis
Vienreizējā licence ir uz vienu posmu, ņem kaut vai katru reizi, bet lētāk ir nokārtot gada licenci. Jebkurā gadījumā vienreizējās licences maksa tiek uztverta kā depozīts gada licencei, ja esi viereiz samaksājis 10Eur par vienreizējo licenci, tad par gada licenci jāpiemaksā tikai 10Eur.
11.03.2016 18:06
Senior 979
И интересно, старым и толстым Сениорам добавили стартового веса или худеть нужно ??? )))))))
11.03.2016 18:02
Senior 979
Как бы всё ясно и понятно. Значит Senior согласно Кубка Балтии едет на MOJO D3.
12.03.2016 20:51
Гость Senior 979
D3 homogovanaja shina dlia klasa s korobkai peredach. Neznaju pochemu ona ukazana na rotax baltic klase max. Vezde D2 chodit.
12.03.2016 22:22
Гость Гость
http://rotax.ee/images/PDFfailid/Reeglid/Rotax_Max_Baltic_Challenge_Technical_regulation-2016.pdf
Уверенно написано, что D3 ....