06.11.2013 00:01
Kartingu sezona ir nedaudz pieklususi, pagājušās nedēļas izskaņā tika noturēta Pro-Kart kartinga komisijas sēde – iezīmēts virziens 2014. Gada sezonai, kas tagad būs izlikts apspriešanai, lai visus punktus uz „i” varam salikt Pro-Kart pilnsapulcē šā gada 30. Novembrī. Pilnsapulcē piedalīties laipni aicināti ir pilnīgi visi kartinga mīļotāji, tie kam rūp Pro-Kart seriāla nākotne. Sapulce tiks noturēta Granīta ielā 15A, Stopiņu novadā (tur pat, kur pagājušajā gadā), sākums 11:00.
Tagad gan par nolemto. Galvenās sarunu tēmas bija par Rotax jautājumu, riepām, , sacensību nolikumu, tehniskajiem noteikumiem.
Rotax lietā galīgs lēmums vēl nav pieņemts, jo neizdevās sazināties ar Baltijas valstu dīleri, kurš jau bija devies uz ASV šī gada Rotax Grand Final sacensībām. Komisijas locekļu diskusiju rezultāts ir tāds, ka attieksme pret Rotax ienākšanu Pro-Kart seriālā ir vairāk noraidoša, bet gala lēmums vēl nav pieņemts, atstājot to pilnsapulces dienas kārtībā.
Riepu jautājums. Šeit un arī citos jautājumos tika piekopta taktika – „galvenais neizdarīt nekādus straujus manevrus...”. Provizoriski tika nolemts, ka DD2 klase kā Rotax produkts tiks piesaistīta MOJO riepām. Attiecīgi šajā klasē būs jābrauc ar Mojo riepām, brīva izvēle kur tās iegādāties un kādu modeli izmantot. Pagaidām visās pārējās klasēs viss paliek bez izmaiņām, bet konceptuāli tika nolemts, ka sākot ar 2015. Gada sezonu visas bezkārbnieku klases būs piesaistītas Mojo riepām vai arī kādai citai mono riepai, ja tiks saņemts labs piedāvājums no alternatīva riepu piegādātāja. Svarīgi atcerēties, ka 2014. Gada sezonā vienās sacensībās drīkstēs izmantot tikai 4 riepas visai sacensību dienai, vienu rezerves riepu drīkstēs nomainīt tikai pie nosacījuma, ka kāda no pamatkomplekta riepām ir bojāta un tā ar tehniskā komisāra lēmumu ir atzīta par nelietojamu, šī nomainītā riepa būs jānodod Tehniskajam komisāram. Uz riepām attiecas arī tas, ka ir ievērojami palielināta sacensību distance, kas veicinās sportistus izmantot cietāka sastāva riepas, šādā veidā panākot to, ka dabīgā veidā nonāksim pie riepām, ar kurām var nobraukt ilgāk un tikai salīdzinoši nedaudz lēnāk kā ar ierastajiem riepu modeļiem.
Nedaudz mainīts klašu sadalījums. KF6 un TK160 ir izņemtas no saraksta – likvidētas. Open125 ir nosaukta par TAG 125. Retro klase pamatojoties uz vispārēju riepu deficītu ir izņemta no Pro-Kart seriāla izcīņas. Retro klasei paredzēti braucieni Retrokart sacensībās, kā arī vēl vienās atsevišķās sacensībās, kas nav Pro-Kart sērijas sacensības, vasaras vidū. N125 klase ir sadalīta M125 (Minsk) un C-2 (Čezeta) klasēs, šādā veidā veicinot to Retro klases sportistu, kuri vēlas piedalīties sacensībās vairāk kā divas reizes gadā, pāriešanu uz kādu no M125 vai C-2 klasēm. Finalizēti šogad Pro-Kart kopvērtējums tiks izcīnīts 12 klasēs: MicroMax, Raket, MiniMax, TK Junior, TK, Junior, Open100, TAG 125, M125, C-2, DD2, KZ2. Saspiestās dienas kārtības dēļ sacensībās nav iekļauta Energy TK klase.
Mēģināsim ieviest dzīvē video tiesnesi, šī iemesla dēļ visu sportistu, kuri izmantos „onboard” kameras, pienākums būs videomateriālus uzreiz pēc sacensību brauciena finiša nodot video tiesneša rīcībā. Visi video materiāli, kas filmēti Pro-Kart sacensībās tiek uzskatīti par sacensību organizatora tiesnešu kolēģijas īpašumu.
Lai uzlabotu skrejošā starta procedūru tiek plānots ieviest dzīvē tā saucamo starta procedūras kartingu jeb drošības mašīnu, kas formēšanās aplī vadīs sportistu kolonnas, uzdodot noteiktu braukšanas ātrumu. Tāpat arī sportista pienākums būs līdz formēšanās pilonu vietai ar paceltu roku vai citu žestu vērst tiesnešu uzmanību uz to, ka kāds no sportistiem neatrodas savā starta vietā. Izejot starta taisnē līdz starta signāla parādīšanai sportistiem jāveido divas līdzenas ar konstantu ātrumu braucošas kartingu kolonnas, sportista novirzīšanās no kolonnas ass tiks uzskatīta par starta procedūras pārkāpumu. Paredzēts ka visās klasēs pirms starta tiks veikti 2 apļi no kuriem viens būs iesildīšanās aplis, bet otrs formēšanās aplis.
Plānots, ka sacensību diena katrā klasē sastāvēs no viena brīvā treniņu brauciena un trijiem sacensību braucieniem. Starta vietas pirmajam braucienam tiks noteiktas saskaņā ar aktuālo kopvērtējuma tabulu un pārējiem sportistiem (jaunienācējiem) pēc to pieteikšanās secības sacensībām. Katra nākamā brauciena starta vietas nosaka iepriekšējā brauciena rezultāts (ieņemtā vieta).
Mainīta arī punktu skaitīšanas sistēma. Katrs sportists, kurš izgājis uz starta braucienā saņem 1 punktu. Kopvērtējumā sportists, kurš startējis visās Pro-Kart sacensībās saņem bonusu 10 punktu apmērā.
Tehniskos noteikumus nav skārušas milzīgas pārmaiņas. Rotax mono klasēs kā MicroMax un MiniMax jāievēro Rotax starptautiskie tehniskie noteikumi ar nelielām atkāpēm, kas norādītas atsevišķo klašu Pro-Kart tehniskajos noteikumos. Open100 klasē drīkst izmantot karburatorus ar venturi 24 mm, ne vairāk. TAG125 un Junior klasēs aizliekts izmantot KF specifikācijas dzinējus. KZ2 klasē riepas tiks marķētas pirmajiem 10 sportistiem.
Nepieciešamo sacensību skaits joprojām ir diskutabls jautājums. Pamatideja sacensību skaita izvēlē ir pa vienai sacensībai mēnesī, bet līdz šim vienmēr ir bijis vairāk. Tad nu jautājums vai pietiks ar Ērika Gasparoviča kausa izcīņu Jelgavā, četriem Pro-Kart seriāla etapiem un vienām Retrokart sacensībām sezonas noslēgumā? Varbūt, ka jātaisa pieci vai seši Pro-Kart seriāla etapi?
Zemāk var iepazīties ar visiem saistošajiem noteikumu projektiem:
Dienas kārtība
Nolikums
Tehniskie noteikumi MicroMax un Raket
Tehniskie noteikumi MiniMax
Tehniskie noteikumi TK un TK Junior
Tehniskie noteikumi M125 un C-2
Tehniskie noteikumi Junior, TAG125 un Open100
Tehniskie noteikumi DD2
Tehniskie noteikumi KZ2
Starta atļaujas iegūšanas noteikumi
Starta atļaujas anketa
Vēl, protams, ir jānolemj par Retrokart formātu. Ir izskanējusi doma, ka šīs sacīkstes varētu taisīt kā izturības braucienu – bērnu klasēm 20 minūtes plus 3 apļi, pieaugušo klasēm 50 minūtes plus 3 apļi, Retro klasei trīs braucieni katrs pa 10 apļiem. Un protams braucieni veterāniem, mehāniķiem un čempionu cīņas ar īres kartiem. Otra ideja ir šo pasākumu veidot vairāk kā ceremoniju sezonas kopvērtējuma apbalvošanai un trasē notiek braukšana tikai Retro klasēm, veterāniem, mehāniķiem un čempioniem.
Pro-Kart komanda lūdz Tevi izteikt savu viedokli un savu nostāju reprezentēt un aizstāvēt arī pilnsapulcē.
06.12.2013 16:14
Viesis
https://www.google.lv/search?q=evil+rotax&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=h9uhUsyhAoeU4ASzhIDADw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1024&bih=708#facrc=_&imgrc=3VUJK0KIrxs47M%3A%3BJ19nrKznNkfbUM%3Bhttp%253A%252F%252Fkarting1.co.uk%252Fpics%252Fevil%252520rotax.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.karting1.co.uk%252Fnews%252Fnews-2%252Fthe-cik-anounce-that-the-new-generation-of-top-spec-kart-engines-are-not-supposed-to-be-a-pure-racing-engines%252F%3B422%3B328
14.11.2013 20:16
125
Valdi,objasni pozalusto 4to takoe (input)? kakie nuzni dokumenti,kuda iti i kogo tresti s razreshenijami?
14.11.2013 23:08
Valdis 125
dla nacalo nado pridumat mesto/ shemu trassi, a potom uze iskat dveri gdne nado stucatsa cto bi zakrit ulici i proezvesti sorevnovania.
14.11.2013 15:49
Eugene
Hi!
I'm just planing to take part in Pro-Kart in TAG125 next season with a Rotax engine. But, ready to take part in discussion :)
I'm from Russia, Moscow, so there some advantages of Pro-Kart wich is attract my attention this year:
free type of tyres, set of autodromes and opportunity of free practice on friday.
It will be sad if some of it will be lost. For example free tyres. Vega is suits me much better then Mojo :) but it's my personal opinion. If the most will choose Mojo as mono-tyre - let it be.
As for set of autodromes. The most convenient calendar for me is 1 pre-season tests, 5 events as a Pro-Kart Cup, and 2 events as optional (endurance race is a great idea!). It's not too expencive for budget and enought to feel some challenge and season strategy. :)
As for points, for me, as a foreign participant it's very nice to discard one worst or 0 result, because skip of event is very possible for example of visa problems. May be, as Cup standings use schema: 3 best results + final (if 5 events).
And ofcourse repeating of tracks during the season is good, as a practice and self-progress monitoring, and for collecting technical data.
As for geografy, only one moment: the most expencive point of budget - is transportation. So it is one more cause for 2 or more events on Madona track - closer to the border with Russia better :)
But, in any case, all tracks on Baltic are legendary, and I will be happy to race on any of it. Biķernieki is a great idea too. The less interest for me is a race in St.Petersburg. I love my country, but don't see any sense in such event.
And ofcourse, I'm against the convergence technical rules to Rotax International. I've got not old chassis and engine with a seal, but in my opinion it will increase cost of technical preparation. So idea to reject Rotax GF is good, 'cause there is special competitions in any country are present especially for it, ProKart attracts me as liberal, relatively low-cost competition.
One more point is Rotax vs. KF2 - ofcourse you can't compete on equal terms with such engines. And if to choose one of them to stay in TAG125, I think it's obviously Rotax, as more affordable.
hope for 2014 will be great and pleasure season! :)
13.11.2013 19:21
125
valdi!!!spasibo za proshlij sezon,o4enj vsjo ponravilosj!no estj neboljshoe no!hotelosjbi predlozitj,o gorodskoj gonke,tak kak v lepae mi uwe bili,hotelosjbi gdeto v drugom gorode poporobivatj uli4nuju gonku,naprimer jekabpil,ili esli vozmowno daugavpils ili rezekne!naskoljko ja znaju 4to v daugavpilse,4to v rezekne mnogo gde sdelali novij gladkij asfaljt,i mowet realjno sdelatj gonku v etih gorodah?eshjo hotelosjbi vernutj smiltene.vrode kak trassa neplohaja!i vopros po povodu klassa rotax!esli primut pravila o pokrishkah mojo!to kakie imenno budut v TAG 125?mojo d2,d3 ili budet svobodnij vibor?
14.11.2013 16:58
Valdis 125
Pocemu bi net, mozno i Rezekne ili Daugavpils. Ctobi sdelat tokie gonki ocen vazen i nuzen input ot mestnovo kluba.
Na scot mojo, poka nemogu na etot vopros otvetit. mne lucse nravilos bi prosto mojo, bez ogranicenija modeli, stav kokuju hoces...
13.11.2013 15:48
Valdis #93
Ja godīgi, neesmu interesējies. Kā var noprast, tad jaunajai vadībai kartings neinteresē... Bet būs jānoskaidro, kādas ir iespējas uzrīkot mačus Biķeros.
21.11.2013 15:13
Valdis #93
Noskaidroju, ka Biķerniekos uzrīkot kartinga sacensības ir iespējams, viņiem tikai ļoti saspringts grafiks, jācer ka mēs ar datumiem trāpīsim vienā mērķī :)
12.11.2013 20:00
Tanel
I don't understand the point of the Open 125 -> Tag 125 name change. The name doesn't change anything. We should make 2 different classes: TAG 125 (Vortex, IAME, KF2,3 etc.) and Rotax max, because you can't win a race with rotax against ka KF class kart. That is my offer.
12.11.2013 20:24
dainiso1 Tanel
Tanel,
Parhaps name will stay as it was. The only thing we are trying to restrict is use of KF engines. Vortex rok, or IAME leopard can not compete wit KF2 as well so separation of classes will not solve the problem.
OPEN125/TAG (whatever the name will be) will stay as it is, the only difference will be that technical rules will specify engines that can be used on prokart 125 class: ROTAX MAX FR125, IAMEX30, IAME LEOPARD, PRD, Vortex rok will be eligible to use since technical specifications are very similar on these engines. On other hand IAME REEDSTERS will not be legal since those are KF specific by homologation.
And take this for granted - separation of classes will not happen, we already have too many!!!
best regards,
Dainis
11.11.2013 15:05
Valdis Viesis
Ielu sacīkste joprojām ir atklāts jautājums. Var būt, var arī nebūt. šādas sacīkstes organizēt izrāda 3 pilsētas Liepāja, Jelgava un Jēkabpils. Sākotnējā ideja bija turēties tikai pie jaunajām trasēm, bet ielu sacīkste nav aizmirsta, pie nosacījuma, ja ir labs piedāvājums, kā arī šobrīd diskusijās izskan Smiltenes vārds.
Šobrīd visu to apkopojot mums sanāk sekojošs sacensību plānojums: Ērika gonka jelgavā, Ielu sacensība kādā no minētajām pilsētām, sacensības Madonā, Kandavā, SK333 un Smiltenē. Kopā 6 gonkas, no kurām vienas ir sezonas atklāšanas sacensības (Ērika kauss) un vienas sezonas noslēguma sacensības Retrokart (plānots Madonā, jo visur citur jau ir bijis).
Braukt gribētājiem vēl paliek vismaz 2 sacensības Igaunijā (Poltsamaa), vienas sacensības Lietuvā (Smalininkai), un vienas kā noprotu piedāvā uztaisīt Ižorets Kart St.Pēterburgā. Kopā sanāk 10 sacensības.
Nu ja tomēr vēl par maz, tad varam uzķīlēt vēl kādu PK posmu, līdzīgi kā šogad, kad bija 5 Pro-Kart etapi. Tikai jautājums kur, jo no šajām diskusijām un dažām citām šīs sezonas garumā, es noprotu, ka ir personāži, kuriem galīgi ir piegriezies braukt Kandāvā, Madonā un trijniekos (SK333) - gaidu sakarīgus racionālus priekšlikumus :)
14.11.2013 21:31
Viesis Valdis
Lai vai kā, pašmāju braucēji sstāda lielāko dalībnieku daļu un domāju, ka 5 vai pat 6 posmi būtu ideāli. Var līdzīgi kā šogad, kad Kandavā divi pomi. Trase ideāla, ģeogrāfija, arī aptuveni vidu lai neapbižotu liepājniekus. Trase arī ir atpazīstama plašākā mērogā, kas piesaistītu daudz varāk dalībniekus. Tā jau arī bija, ka Kandavā ieradās visvairāk ārzmeju braucēji ar savienm tituliem un komandām.
11.11.2013 18:54
Viesis Viesis
Kāpec jus gribat Liepajniekus abižot,mums taču ari ir seši draiveri.Divas Madonas mums diezgan sit pa kabatu lai tiktu uz gonku.
11.11.2013 22:58
Valdis Viesis
Kāpēc vienmēr jājūtas apbižotam???
Reti kuram trase ir pie mājas sliekšņa...
Bet ne par to ir stāsts, izdomājiet mīļie Liepājnieki kur uztaisīt trasi pa pilsētu, uzrakstiet projektu un uzlieciet jaunu asfaltu Rudē un pie jums arī būs 2 gonkas.
Šogad Liepājs ielu sacīkste tika atcelta, jo tika piedāvāts uztauisīt trasi kaut kādā ostas noliktavas laukumā uz gludā bruģa seguma...
Ielu sacīkstes pamatideja ir popularizēt kartingu, trasei jābūt izvietotais centra tuvumā, kur nejaušs garamgājējs kļūst par skatītāju, kur šādu garāmgājēju ir daudz.
11.11.2013 19:42
Viesis Viesis
Karogs jums rokā , spediet savu mēru lai iedod normālu vietu kur braukt un viss būs tip top.
09.11.2013 07:33
Игорь
Есть предложение! Провести совершенно не зависимую от серии гонку в Санкт-Петербурге. По всем правилам Pro-Kart. как нибудь в середине лета, в период Белых ночей, на картодроме в Колпино, со свежим асфальтом.
Этой осенью к нам приезжали ребята из Даугавпилса, говорят - понравилось. Для поездки на соревнования, им даже удалось получить бесплатные Российские визы.
Будем рады принять семью Prokart у себя!
11.11.2013 08:01
Viesis Игорь
Da eto bilo bi haraso, ili daze kruto! :)
Neznaju li v cempionate, no kubok tocna nado bilo!
09.11.2013 07:46
Aleksandras Игорь
Perfect proposal ! Otherwise visa process is out of consideration.
08.11.2013 21:20
Valdis
šeit palasot komentārus, nojaušu, ka piedāvātais sacensību skaits ir par maz. Tad jautājums kāpēc uz sezonas atklāšanas mačiem pie Ērika bija knapi 60 dalībnieki un Retrokart sacensībās bija mazāk dalībnieku kā ierasts Pro-Kart regulārajos posmos 126 gab.
Vai nu cilvēki gatavojas tikai Pro-Kart posmu sacensībām un citas sacensības ir mazāk svarīgas, vai arī cilvēkiem vienkārši sacensību ir par daudz...
08.11.2013 21:04
Kārlis
Sacīkšu sērijas posmu skaits,ievērtējot Prokart populariāti (Latvijas ''Nokia'' ) būtu vēlams 6-8 posmi un kopvērtējumā varētu vētēt 5-6 labākos.Tas dotu iespēju pacīnīties par kopvērtējumu arī tad,ja tiek izlaists kāds posms.Pa diviem posmiem mēnesī varētu rīkot sezonas sākumā un beigu galā.
Runājot par sacīkstēm Igaunijā un Lietuvā,varbūt vērts parunāt ar igauņu un lietuviešu draugiem par iespēju rīkot Prokart posmus pa vienam katrā no šīm valstīm.Tas šo pasākumu iznestu ārpus mūsu pagalma un varbūt ''pavilktos'' arī igauņi un lietuvieši.
09.11.2013 11:49
Viesis Kārlis
piekrītu tam kad varētu kādu posmu uztaisīt igaunijā un lietuvā!
08.11.2013 21:37
Andis Kārlis
Tai medaļai ir arī otra puse, aiz katrām sacensībām stāv komanda kurai tas viss ir jānovada. Tas nozīmē ka Valdim un visiem pārējiem vasaras sezonā būtu jāpavada 6-8 svētdienas un vēl nez cik stundu pa nedēļas vidu lai to visu noorganizētu. Padomā arī par viņiem. Atbrauc uz visiem 4 posmiem 2014 gada sezonā un būs tas pats kā nebūtu atbraucis šogad uz vienu gonku. Domāju ka ar 4 nākamgad pietiks, bez tam var jau braukt arī pie igauņiem un leišiem ja tik dikti gribās.
08.11.2013 20:24
Viesis
es domāju kad vajadzētu nākamajā sezonā 5-6 pro-kart posmiem ,jo ja 1 pro-kart posmu izlaiž tad kopvērtējumā grūti tikt līdzi.un vēl kā bija minēts itkā būšot tikai vienreiz mēnesī sacensības!! tad gadā tikai iznāk 3 posmi!
08.11.2013 21:12
Valdis Viesis
Tev gan iteresants gads, tikai 3 mēneši :) Ja sezonu sākam aprīlī un noslēdzam oktobrī, tad sanāk pat 7 sacensības, bet tā kā aprīlī vēl deguns salst, bet oktobrī ātri tumšs paliek, tad sanāk kādas 5 sacensības. Kāpēc 1 sacensība mēnesi? - Lai amatierim nav pārāk jāiespringst uz tehnikas gatavošanu, jo ja sacensību būs pārāk daudz - publika vienkārši nogurs un uz sačiem nebrauks.
Jebkurā gadījumā, var jau kādreiz arī 2 gonkas mēnesī uztaisīt, kā tas ir bijis līdz šim.
Es tikai vēlos atzīmēt arī to, ka Pro-Kart nav vienīgās organizētās sacensības uz šīs planētas, arī citi organizatori kaut ko dara:)
07.11.2013 13:44
Aleksandras
Proposal for team standings point calculation: number of drivers in the team who bring points to increase from 3 to more (but the limit should be defined to prevent from small teams to joint together with rule not more then 1 or 2 in same category) and all team members bring points (this will motivate teams to increase number of drivers that even backmarker give value for the team), or cancel the particalar assignment of 3 pilots on the race day - 3 best team drivers' result should go for team standing points. Registering 2 or more teams (like 333, Ezerietis etc) is not a solution although its easy for organisers to count points with assigned drivers. This is discussion point where I believe difficult to agree without clear roadmap during the meeting.
Other listed proposals are acceptable. A little sad for retro, but probably its right desicion.
By the way, if it will be voting for desicions - who has right to vote (all attendees, or Prokart members)?
Hoping to be present on the meeting.
Regards from Klaipeda.
12.11.2013 16:46
Valdis Aleksandras
Voting rights have all interested persons - all attendees, but VETO rights in all questions have only Pro-Kart management.
08.11.2013 07:26
Игорь Aleksandras
Частично согласен. Состав команды хорошо бы увеличить до 5 человек. А выбирать 3 лучших из большого состава - это было бы не так интересно и давало бы приемущество большим командам, и усложнило бы подсчёт результатов. Если уж в команде так много народу, действительно - пусть заявляют несколько команд...
07.11.2013 10:28
Артём
Хотелось бы, что бы трассы не повторялись - сколько этапов, столько трасс. Очень нравится Смилтене и хотелось бы какого то streetrace + Кандава, Мадона, 333. Елгава и Retrokart, длинную гонку проводить желательно в Мадоне (чтобы колёс хватило).
И ещё одно предложение - запретить тренировки в четверг - это тоже позволит сократить расходы спортсменов и уравнять шансы.
07.11.2013 10:17
Valentina
1. Моно колёса в Микро и Мини максе
2.Увеличить количество кругов в Мини Максе до 14-15
3. Кубок Эрика, 5 этапов, Ретрокарт (заключительная с награждением) и в начале октября - Марафон
4.Обязательный контроль дистрикторов в Микро и Мини Максе (после каждого заезда).
07.11.2013 04:27
Владимир
"...места на старте первого заезда каждого следующего этапа, будут распределяться согласно таблице общего зачёта" Не договорились с датчиками, или что-то еще? Не очень это интересно, все-таки квалификация по датчикам посправедливей будет. Хотелось бы оставить их, а не получить зависимость места старта от возможности участвовать - вот такую мысль хотелось бы донести до организаторов. Расстановка по результатам серии - это шаг назад, да не один!
07.11.2013 10:58
Valdis Владимир
Нет, просто у нас так много классов + хотелось сделать 3 заезда а не 2 как до сих пор, что бы дать гонщику возможность по соревноваться а не просто ехать тренировки и квалификация больше похоже на тренировку.
07.11.2013 12:43
Игорь Valdis
А можно и вообще - сделать наоборот - Больше очков в рейтинге - место позади пелетона.
07.11.2013 13:37
Valdis Игорь
Можно и так сделать. Можно и на 2. заезд брать не занатое место во первом заезде, а стартовые места распределить по круговим времям. Главное что все +/- были бы довольны :)
07.11.2013 13:55
Игорь Valdis
Я думаю, что на следующие заезды должно быть всё как есть, что бы не нужно было строить какую то тактику - немного поотстать в предыдущем заезде и т.д. А вот в первом заезде, что бы новички не чувствовали себя обделёнными - можно устроить гандикап.
08.11.2013 20:25
Viesis Valdis
jo pagājušā sezonā katram braucējam bija vismaz 10kg svaru kāt!
11.11.2013 14:39
Valdis Viesis
Pieņemu, ka Tu esi viens no TK braucējiem, lūdzu savāc visu klases dalībnieku parakstus zem teksta, ka šajā klasē vajag samazināt svaru līdz 155kg, vai varbūt vispār palaist pa brīvo, kamēr klasē ir augšanas stadijā un Tava vēlme realizēsies dzīvē - tehniskajos noteikumos :)
06.11.2013 17:56
gribas braukt
pēc manām domām nākamgad varētu būt kādi 5-6 pro-kart posmi+pirmsezonas treniņbraucieni+jalgavas kauss+retrokart, jo pagāšā sezona bija nedaudz pa īsu un oktobrī jau atkal gribējās ar kādu sacensties!
07.11.2013 11:00
Valdis gribas braukt
ir jau arī citi organizatori, kas rīko sacensības Lietuvā un Igaunijā :)
Oktobrī bija Lietuvā gonka, kas tika izreklamētā arī šajā mājas lapā, ja ļoti gribējās braukt varēja to darīt...
06.11.2013 13:55
Igor Daleskiy
По порядку: Согласен с предварительным отказом от Rotax GF - это привело бы к дополнительной гонке вооружений, использованию арендованных "быстрых" моторов и так далее. А вот шины Mojo были бы дешевле белой Веги. Поэтому я за одинаковые шины в TAG125 и обязательно в Micro, - Mini Max. Свободными можно оставить колёса в Ракет и М125, С-2. Во всех перечисленных классах, даже увеличение дистанции заезда не заставит отказаться от мягких шин - их хватит в любом случае. А вот в KZ - придётся призадуматься - там предложение о 4 колёсах может ограничить мягкость резины.
Следующее - количество этапов: хотелось бы видеть в Календаре Кубок Эрика Гаспаровича, 6 этапов серии и Ретрокарт. При чём, очень хотелось бы вернуть гонку в Смилтене и городской этап (уличную гонку).
Не очень понятно о процедуре старта (или я не смог правильно перевести) - планируется использовать судейский автомобиль? Каким образом?
Идея заключительной гонки-марафона - очень понравилась!
Спасибо Вам за ваши предложения, постараюсь быть на собрании.
06.11.2013 12:38
Edgars
Vai DD2 klasi nevajadzētu padalīt, sportisti līdz 32 un vecāki. Brauc protams kopā.
Cik apļi plānots braukt DD2 klasē sacensībās?
Vai retro kartingu mačos varēs braukt ar DD2 kartingu klasē sportisti veterāni, vai kā savādāk?
Apsveicama ir ideja braukt trīs braucienus sacensībās, citādi dienā neiznāca pat 5 litrus degvielas izbraukt!!!
06.11.2013 14:45
Valdis Edgars
Ar to dalīšanu nezinu, tad jau jādala pilnīgi visas klases... Amatieru līmenī diezvai šī robeža kaut ko baigi mainīs. Veinkārši būs vēlviena ieskaite, katram kauss zobos, visi laimīgi, protams, bet tādā gadījumā pie dalības maksas būs jāpieliek maksa par kausu :), vai arī samazinam dalības maksu un nedodam kausus nevienam, iztiksim ar pļāvā plūktām puķēm :) Atvainojos par daiļrunību, bet te jāsaprot ko tad no sacīkstēm katrs indivīds sagaida: vai tas ir kauss, cīņa, atpūta, emocijas, tituli, balvas, intervijas, slava vai kas cits...
3x18 apļi (skatīt dienas plāna projektu)
Veterāni ir bijušie sportisti, ne aktuālie, kuru vecums ir virs 45 gadi, protams, ka viņi drīkst braukt ar DD2 tehniku.
06.11.2013 09:43
ArmandsK
Es tomēr nesaprotu, ja jau DD2 klasē būs obligātas Mojo riepas, tad kāpēc jāatsakās no iespējaskādam mūsu braucējiem kvalificēties uz GrandFinals?
Šobrīd ir skaidri redzams, ka Rotax(am) Pro-Kart vairāk vajadzīgs nekā otrādi, nu tad prezentējam viņiem mūsu noteikumus - plobbes/neplombes/dzinēja homologācijas/riepas/akumulatori/kas un kā uztur slēgto parku.
Iepriekš dzirdēti argumenti par dārdzību - da beidziet, šogad braucu ar 2007.gada dzinēju un 2008.gada rāmi. Jā, biju 1,5 s lēnāks nekā Garkaklis un Grūbe, bet skaidrs ka ne jau vaina tur dzinējā un rāmjī, bet gan attieksmē: amatieris vai profesionālis. Bet tik un tā neredzu problēmu amatierim startēt kopā ar profesionāli, turklāt iespējas amatierim augt ir daudz kārt lielākas, ja ir redzams kur tiekties.
06.11.2013 12:35
Valdis ArmandsK
Es atkal nesaprotu ko amatierim tik ļoti vajadzīga tā profu klātbūtne katrās sacensībās? Amatieris tāpat redz uz ko tiekties, ja vispār grib kaut kur tiekties. Pro-Karts daudziem ir vienkārši vieta kur apsildīt degunu kartinga apritē, lai vispār saprastu kas tas kartings par zvēru ir... Tālākā attīstība jau ir katra paša ziņā - palikt pie Pro-Kart, pāriet uz LČ, BČ, EČ, PČ vai Rotax; es kaut kā nedomāju, ka Pro-Kartam jāraujas uz pusēm un jāapvieno pilnīgi visas kartingā piedāvātās iespējas.
06.11.2013 14:34
ArmandsK Valdis
Nav jau tāda Latvijas Čempionāta (3 juniori, 0 senjoru, 4 DD2 un 4 Masteri), kur tad augt? Tā vietā apvienojam seriālus un gāžam lielākā barā.
06.11.2013 14:52
Valdis ArmandsK
Kas tad to baru kuplinās tie 3 juniori, 0 seniori, 4 DD2 un 4 Masteri, kuri jau tāpat pa pusei gāž PK? respektīvi to 10 dalībnieku dēļ būtu viss jāatdod Rotaxam???
06.11.2013 12:41
Valdis Valdis
Un pareizi tu saki, ka Pro-Kartam tas Rotax nemaz tik ļoti nav vajadzīgs... Drīzāk jau otrādi -> diez kāpēc tas tā, ka lielais varenais Rotax pats nespēj uztaisīt tautā mīlētas sacensības?
Domāju, ka pietiek ar to ka dažreiz parādās pie apvārņa lielie čempioni, lai visi varētu samērīties krāniem un saprast savu patieso meistarības līmeni. Un ja profam patiks, viņš pie mums brauks arī bez visiem RM GF ielūgumiem...
Nesaku, ka nevajag ar Rotaxu draudzēties, kaut vai riepu jautājumā, bet pilnīgu atdošanos gan nevajadzētu sasteigt :)
06.11.2013 10:46
Viesis ArmandsK
Sākās! "Prezentējam ROTAX mūsu noteikumus" pele kaķim diktēs noteikumus....mja.
06.11.2013 09:38
Andis
TAG 125 Klasei arī vajadzēja tikai Mojo riepas (lietotas ,jaunas- vienalga)
06.11.2013 22:35
Valdis Andis
Ja visi vienojas vienotā dziesmā tad braucam kaut vai ar duro. Visu ierobežot nav baigā māksla, māksla ir dabūt uz starta 20 kartingus trasē. Starpcitu, arī Rotax ar saviem tipa godīgajiem-stingrajiem noteikumiem gandrīz visus sportistus ir atbiedējis uz Pro-Kartu. Kas notiks ja Rotax un Pro-Kart apvienosies, uz kurieni tad muks sportisti? Visticamāk, ka atkal izveidosies kāds alternatīvais kauss, kurā visi mocīš un priecāsies par dzīvi UN APLIS BŪS NOSLĒDZIES :)
06.11.2013 10:50
dainiso1 Andis
Andi,
Apsvērumi ir tādi, ka ne visi ir nobraukuši šīs sezonas riepas+ daži jau ir iepirkuši gumiju nākamajai. Iespējams ka mēs nemaz negribam MOJO, katrā ziņā tas vēl jāiztirzā kopsapulcē.
jau domāju par slēpēm:)
Dainis