24.01.2013 04:49
Sadaļā noteikumi meklējamas aktuālās versijas Tehniskajiem noteikumiem (visām klasēm), Sacensību nolikumam, Licencēšanās nolikumam, dienas kārtības un dalībnieku starta numuru saraksts. Visi dokumenti ir neapstiprinātā veidā. Pavisam drīz tiek plānota Pro-Kart Kartinga Komisijas sēde, kurā tiks lemts par nolikumu galīgo versiju.
Diskusijās ir izkristalizējušies sāpīgie jotājumi, kuriem tiek pievērsta pastiprināta uzmanība, un tiek meklēti risinājumi.
Neliels komentārs par svarīgākajiem jautājumiem:
Ekipējums - homologācija ir laba lieta, bet tiks pieļauti arī zemāka drošības līmeņa kombinezoni (tā saucamie mehāniķu kombinezoni ar tapsējumu piem. diskusijās apspriestie QSP) un ķiveres (ceļu satiksmei sertificētas).
Svars/ masa - Open100 tēmē uz 155kg; Retro saglabājas tas pats 155kg, tāds šis svara ierobežojums ir bijis tālajos padomju laikos, pie tā arī paliksim.
Arī Retro klasē vēlams uzstādīt pagarinātos aizmugures bamperus. Konstrukcija var būt metināta, paraugus var pasmelties globālajā tīmeklī. Pamatā pie esošās dugas jāpiemetina divas (katru savā pusē) "U" veidā saliektas caurules ar līdzīgu diametru kā oriģinālais.
Riepas provizoriski marķē pirmajam trijniekam pēc kvalifikācijas un pirmā brauciena, bet praktiski kā nolems sportisti dalībnieku sapulcē. Jautājums cilājas klasēs KZ2, DD2, Open125, šķiet, ka pārējās klasēs var atstāt bez ierobežojumiem.
Dalības maksa piesakoties iepriekš pieaugušo klases 20Ls, bērnu klases 15Ls, piesakoties sacensību dienā +5Ls; kamēr sistēma nedarbosies, paaugstināta dalības maksa netiks piemērota.
Komandu dalības maksa 15Ls; piesaka sacensību dienā.
Ja viss ritēs kā esam ieplānojuši tad licenzes būz bezmaksas pasākums. Anketu veidā. Licence uz rokas netiks izsniegta. Būs kopējais Prokart licenzēto dalībnieku reģistrs.
Lai saņemtu licenci vajadzēs apdrošināties (prēmija 500Ls), tiek meklēti apdrošinātāji, kas varētu šādu ekstru piedāvāt par izdevīgiem cipariem. Aptuveni šāda polise maksās 2.5Ls
Parādījies jauns termins ieskaites klase un ārpus konkurences klase. Tehniskajos noteikumos ir apdziedātas klases, kuras iezīmē nākotnes aprises, netiek certēts, ka šajās klasēs uzreiz parādīsies ļoti daudz dalībnieku, bet lai neveidotos lieks juceklis, noteikumi ir radīti. Šo klašu pārstāvji startē bez ieskaites ārpus konkurences, apvienošanas kārtībā kādā no sacensību braucieniem. Apstiprinātās 2013. gada sezonas ieskaites klases saskaņā ar nolikumu (īsāk sakot tās pašas klases kas pagājušajā sezonā ar nelielām izmaiņām).
Lūdzu dodiet savu komentāru, lai pamazām varam šos likumus finalizēt.
24.02.2013 15:30
Mindaugs
Привет всем,
Я следую за документами.
Будет ли перевод на английский / русский языки? Спасибо.
24.02.2013 21:12
Valdis Mindaugs
Будет. Примерно 2 недели, и все документы будут и на руском и на анлийском.
23.02.2013 21:19
valdis Viesis
sūti uz prokart@prokart.lv vai arī testa režīmā darbojas pieteikšanās forma var arī to pamēģināt http://www.prokart.lv/lv/pieteikshanaas-405261
23.02.2013 17:55
Valdis Viesis
Sadaļā noteikumi ir publiskots numuru saraksts, jāizvēlas kāds no neaizņemtajiem, bet ja sarakstos Tu jau figurē, tad pārliecinies vai dati par Tevi ir pareizi.
22.02.2013 09:05
Viesis
Un ja kāds piemēram N125 klasē ieradīsies bez aizmugurējā platā bampera, tad braukt nelaidīs?
22.02.2013 09:50
Valdis Viesis
Uz tīšu noteikumu neievērošanu nevajadzētu iziet. No sacensībām prom nevienu nedzīs, bet ja gribās braukt, tad bamperi vajadzēs, ja arī pirmajā-otrajā reizē tehniskā komisija izlaidīs cauri, tad trešajā tiešām var sanākt sēdēt malā, jo tā jau būs ļaunprātīga organizatora labvēlības un pretim nākšanas izmantošana. Un visam ir savas saprāta robežas. Dairis strādā pie tiesāšanas nolikuma, tur ir arī sadaļa par piemērojamiem sodiem, tai skaitā nepareizu ekipējumu, tehnisko aprīkojumu - baigi sodīt nevienu mēs neraujamies, bet ja sportistu rīcība sāks izskatīties nepieklājīga - nāksies!
21.02.2013 20:29
Viesis
Vai visi noteikumi un nolikums ir galīgais? Un vēl jautājums, kur ir tā anketa pat licences saņemšanu?
22.02.2013 00:48
Valdis Viesis
Nopublicētie dokumenti, ja vien tiem iekavās nav norādīts (projekts) ir galīgie. Licencēšanās anketa vēl nav uztaisīta. Drīzumā būs.
19.02.2013 10:19
Игорь
Кажется уже всё решили... Давайте как ни будь поторопим весну - очень хочется на гонки!
14.02.2013 22:55
retro
Nu ja palaižam kopā retro un N125,neliekas ka būs baigais bardaks,ļoti daudz braucēju un pārmetumu ka retro patraucēja-iesļīdēja man sānos līkumā...utt
16.02.2013 09:21
Valdis retro
Nopublicētajā dienas kārtībā un nolikumā šīm klasēm ir atsevišķi braucieni.
12.02.2013 16:01
Tālis
Cik saprotu, kvalifikācijas braucieni notiks brīvā režīmā ar mērķi sasniegt labāko apļa laiku, kas arī noteiks starta pozīciju sacensībās. Vai būs kaut kāda iespēja sekot līdzi rezultātiem kvalifikācijas brauciena laikā, vai arī tie tiks izziņoti pēc braucienu beigām?
13.02.2013 12:35
Valdis Tālis
Sekot līdzi no kartinga vai no malas?
No braucoša kartinga sekot līdzi scensību hronometrāžai nevarēs. Ir neatkarīgās taiminga sistēmas, kuras sportisti uzstāda uz kartinga, bet tā jau ir viņu pašu ziņā. Daži brendi AIM, ALFANO utt
No trases malas (piem. mehāniķis) varēs sekot līdzi monitorā, kas būs izvietots boksu zonā.
13.02.2013 09:01
ArmandsK Tālis
Divas iespējas:
1) asistents ar tāfelīti, kurš uzņem laiku ar hronometru
2) lūk saite uz iekārtu, ko drīkst uzstdīt uz karta stūres: http://www.aimsports.com/karting/index.html
10.02.2013 13:37
RJ
Ja tā nav drukas kļūda-Retro 165kg un N125 165kg.tad jau N125 ar vajadzētu 10 kg klāt
10.02.2013 17:01
Valdis RJ
Nē tā nav drukas kļūda.
Īsti neredzu pamatojumu pielikt N125 10 kg klāt...
Šos jautājumus lūdzu risināt ar Andi.
Es no savas puses piedāvāju šādas sīkas nianses atstāt uz izskatīšanu oficiālajos treniņos un sezonas atklāšanas gonku Jelgavā.
10.02.2013 20:06
RJ Valdis
Visu cieņu,bet no augstāk rakstītā-Retro saglabājas tas pats 155kg, tāds šis svara ierobežojums ir bijis tālajos padomju laikos, pie tā arī paliksim.
10.02.2013 22:29
Andis RJ
Raksts bija rakstīts pirms sapulcē apstiprināja noteikumus , tādēļ sanāk pretruna starp rakstu un noteikumiem. Valdis vēlējās lai paliktu 155 kg. Noteikumos es uzstāju ka jāpalielina uz 165 kg retro, jo tā bija norunāts ar vairākumu no Retro draiveriem, citādi sanāktu ka esam kūluši tukšus salmus. Šis svars paliks spēkā līdz vairākums izlems ko citu. Protams gonkās skatīsimies cik tad reāli mums būs tie smagsvari kam nebūs papildus balastu , lai nesanāk ka visiem jāliek papildus svars dēļ dažiem izņēmumiem.
31.01.2013 21:55
#93 Viesis
Visi skrūvē savus rumakus, jo, ja tā paskatās, tad pirmais starts nav aiz kalniem
27.01.2013 14:21
RJ
Tagad jautajums par med.izziņu.Tā ir kādā noteiktā formā,kā piemēram šoferiem.Vai vienkārši ģimenes ārsta rakstīta,kur teikts ka varu piedalīties kartinga sacensībās?
28.01.2013 08:23
Ēriks RJ
Ģimenes ārsta, bet ar piebildi, ka drīkst nodarboties ar autosportu.
25.01.2013 16:25
Retro#6
Ir rakstīts par bērnu un pieaugušo klasēm, bet kā ar sportistiem līdz 18 gadu vecumam ne-bērnu klasēs? Runāju par retro klasi.
25.01.2013 18:58
Andis Retro#6
Cik sapratu Robi tu laikam jautā par dalības maksu pieaugušajiem un bērniem. Retro klasē dalība ir kā pieaugušajiem , tehnika arī jau nav nekāda bērnu.
25.01.2013 10:59
edgars B
Open 125. Pilnībā piekrītu un atbalstu, priekšējās bremzes aizliegt. Cik nav bijis, ka ātrie braucēji ar priekšējām bremzēm bremzē vēlāk un iebrauc aizmugurē priekšējam braucējam kurš bremzē ātrāk, jo nav priekšējo bremžu.
24.01.2013 20:28
Arnis
LATVIJAS KAUSA IZCĪŅA KARTINGĀ
BRĪVAJĀ KLASĒ 2012
Tehniskie noteikumi
2.1.3 Brīvajā klasē nav atļautas priekšējās bremzes.
24.01.2013 12:04
Andis F.
Sveiki! Gribētu zināt kapēc Open 100 un Open 125 klasēs (varbūt vēl kādā citā) ir aizliegtas priekšas bremzes. Tās varētu būt ne obligātas, bet ieteicamas. Taču LČ tā ir un visi brauc. Nēesmu pārliecināts, bet man liekas, ka eiropā arī tā ir. Ceru, ka Istajā nolikumā tas mainīsies!
24.01.2013 14:16
Viesis Andis F.
Поддерживаю запрет передних тормозов! И именно по этой причине.
24.01.2013 12:24
ArmandsK Andis F.
Rotax senior klasē priekšējas bremzes ir atļautas vien pie stūres (ne ar pedāli). šis mehānisms ir ļoti efektīvs bet dārgs. Pieņemu tāpēc arī organizatori tās aizliedz
24.01.2013 11:16
Valdis drivers
Tāpēc jau šis punkts ir tikai ieteicams nevis obligāts. Kā pats vēlas, ta var darīt...