Prokart - kartinga sacensību seriāls

 

 

Search form
Meklēt
  • En
  • Lv
  • Ienākt ar:
  • anazana
  • facebook
  • Sākums
  • Sacīkstes
    • 2010
    • 2011
    • 2012
    • 2013
    • 2014
    • 2015
    • 2016
    • 2017
    • 2018
    • 2019
    • 2020
    • 2021
    • 2022
  • Dokumenti
  • Mantojums
  • Video
    • 2010
    • 2011
    • 2012
    • 2013
    • 2014
    • 2015
    • 2016
    • 2017
    • 2018
    • 2019
    • 2020
    • 2022
  • Kontakti
  • ONLINE
  • Sākums
  • Ceturtais posms Madonā

Ceturtais posms Madonā

Ceturtais posms Madonā

30.07.2013 00:58

Sestdien atjaunotajā Madonas kartinga trasē tiks aizvadīts ceturtais Pro-Kart kausa izcīņas posms.  Sacensībām pieteikušies vairāk kā 90 dalībnieki no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Krievijas un pat Vācijas. Pro-Kart sērija pāriet jaunā dimensijā, līdz ar vāciešu ierašanos atvērušās arī rietumu robežas. Tādējādi Pro-Kart no mazām vietēja mēroga sacensībām izaudzis par Eiropā atzītu pasākumu.

Pamazām sezona tuvojas noslēgumam un aizvien vairāk un nopietnāk tiek pētītas rezultātu tabulas. Madonas sacīkstes ir pirmspēdējās šosezon, kurās tiek izcīnīti kopvērtējuma punkti. Kupli apmeklētās Kandavas sacīkstes ir ieviesušas savas korekcijas kopvērtējuma tabulās. Retro klasē samērā stabilu līderpozīciju saglabā čempions Arnis Šeidlers, bet nekur tālu nav ne Andis Belijs, ne Māris Aizsils ne arī Oskars Zeila. No favorītu loka izkritis Taavi Kors, kurš nomainījis klasi un nu startē ātrajā KZ2. Klasē N125 par kopvērtējuma līderi kļuvis Jevgēņijs Rudāns. Līdzšinējais līderis Rytis Gumauskas, kurš nomainījis uzticamo Minsk motoru pret Čezetiņu, atdevis savas pozīcijas, jo jaunais motorītis ateicās darboties. Micro klasē priekšgalā izrāvies Mihails Bičkovs, ļoti cieši tikai divu punktu attālumā seko viņa komandas biedrs Matveis Timofejevs. Mini klasē, ļoti pārliecinoši līdera godu notur Aleksandrs Hadimuļins. MiniMax klases līderi samainījušies vietām, tagad tabulas galvgalī atrodas Matvejs Makušins, bet tikai divus punktus atpaliek Konstantīns Kosarevs. TK klasē joprojām līderē Aleksandrs Innuss, bet platiem soļiem viņam tuvojas Artis Gaujers. TK Junior pārliecinošā vadībā atrodas Ralfs Kalniņš. Šķiet, ka nav apturams Vahur Vene, kurš ļoti tālu aizsteidzies visiem priekšā Open100 klases kopvērtējumā. Madonā gan viņu ieradies eksaminēt Vācijas sportists Lenarts Šraibers, būs interesanti pavērot kurš galu galā būs pārāks meistarībā. Junioros norit ļoti spraiga cīņa, kur pirmo no sestās vietas šķir nieka septiņi punkti. Pagaidām vadību saglabā Dāvids Teilāns, otro un trešo vietu ieņem dāmas attiecīgi Veronika Golovačova un Agniete Gumauskaite, bet nekur tālu atpalicis nav ne Madars Dīriņš, ne Mārtiņš Sesks, ne arī Kārlis Strēlnieks. Open125 klases līdzšinējais līderis Kristaps Gasparovičs arī pārgājis uz KZ2 klasi, tādējādi vadību simt-divdesmit-pieciniekos uzticot Artjomam Daļeckim. DD2 klasē joprojām vadībā atrodas Haralds Garkaklis. KZ2 klasē notiek ļoti sīva spēkošanās par katru kopvērtējuma punktu. Nevienam neklājas viegli. To apliecina fakts, ka bijušais Baltijas čempions Raivo Luhse pagaidām atrodas trešajā kopvērtējuma vietā. Visiem priekšā aizsteidzies Vitālijs Šakalovs. Uz otro vietu pēc trīs posmiem pakāpies Kaspar Kallasmaa. Energy TK līdera godu joprojām saglabā Arturs Kaļimuļins. Līdz astoņu punktu deficītam pietuvojies un otrajā vietā nostiprinājies Toms Bergans Berģis. Vērosim kādas korekcijas kopvērtējuma tabulās ieviesīs ceturtais šīssezonas posms madonā.

Trase atvērta brīvajiem treniņu braucieniem visas nedēļas garumā (koordinators Vairis Grava +371-29191777). Piektdien norisinās oficiālā sacensību treniņu sesija, kā arī vakarpusē būs iespējams reģistrēties sacensībām un veikt tehnisko kontroli. Sestdien sacensību braucieni visas dienas garumā, noslēgums ap sešiem vakarā. Sīkāku laika plānu var apskatīties www.prokart.lv

Tradicionāli šo sacensību ietvaros tiks aizvadītas arī sacensības īres kartu klasei Energy TK. Koordinators Mareks Štolcermanis +371-26003372. Šajā klasē startēt var jebkurš braukt gribētājs, noteikumi kā nomas kartu gadījumā. Dalības maksa 40LVL.

Iepriekš pieteikšanās turpinās līdz trešdienas vakaram (31.07.2013., 00:00).Visās pārējās klasēs dalības maksa kā ierasts un, protams, skatītājiem ieeja bez maksas.

Atpakaļ

comment_close
  • Ienākt ar:
  • anazana
  • Facebook
comment_form
  • Pievienot komentāru
  • Ienākt ar:
  • anazana
  • Facebook
comment_form
  • Pievienot komentāru
Komentāri (33)
  • Ienākt ar:
  • anazana
  • Facebook
comment_form
  • Pievienot komentāru
0

08.02.2021 06:54

Alexa

After applying the massage cream, http://dd.vmm789.com hold the cheekbones vertically and pull them outward.

Atbildēt
0

17.06.2014 16:22

Jorge

Il n y a aucun proble8me dans la mesure of9A) t es coainvncu que le gaz carbonique que ton ve9hicule emet n est pas nocif pour l environnementouB) tu le sais mais tu t en sacre

Atbildēt
0

06.08.2013 11:29

aira

Beidzot sagaidījām rezultātus un esam joprojām iepriecināti, ka mūsu braucēji turas priekšgalā! Paldies par rezultātu apkopojumu!

Atbildēt
0

05.08.2013 13:17

aira

Nevaru sagaidīt, kad tiks publicēti Madonas posma rezultāti? Tā kā nav iespējams būt klātienē vērot un just līdzi braucējiem, lūdzu rezultātus un bildes no sacensību norises!

Atbildēt
0

04.08.2013 23:10

Viesis

sak palikt smiekligi no hobby uz pro uttt.nevar trases sadalit, 3gadi atpakal bija jautrak. Paldies ari par visiem ziemelvalstu cempioniem un vietejiem meistariem. kur prieks un jautriba palikusi? Jeb tagad tads biznes?

Atbildēt
0

05.08.2013 12:05

Davids Junior Viesis

Tu esi smieklīgs. :/ Tagad hobby-kart nederētu, jo tiešām, piedalās ļoti daudz profesionāļi! 3 gadus atpakaļ nācās lauzt ribas pa vecām trasēm! Labāk būtu priecājies, ka braucam pa gludām trasēm!

Atbildēt
0

05.08.2013 12:39

Viesis Davids Junior

Tev junior jābrauc Latvijas čempī un pārējiem profiem

Atbildēt
0

05.08.2013 15:18

Andis Viesis

Prokart tika veidots lai varētu tajā piedalīties visi kam ir atbilstoša tehnika un gribēšana braukt. Profesionāļu piedalīšanās manuprāt paceļ tikai kopējo līmeni. Kur vēl mēs varētu sacensties kopā ar viņiem un redzēt cik vēl varam izaugt.

Atbildēt
0

03.08.2013 19:38

aira

Varbūt pēdējo Prokart posmu tomēr vajadzēja rīkot tajā Rudes trasē, ja Liepājas jaunievēlētais mērs Sesks nebija pretim nākošs un nevarēja vienoties ar sacensību rīkotājiem par sacensību vietu Liepājas pilsētā. Seskam laikam tiešām interesē tikai RALLIJS, kaut gan šogad taču dēlēns Mārtiņš Sesks arī piedalās šī gada Prokart brauciena posmos! Vai Sesks (vec.) nevēlējās, lai dēliņš parāda liepājniekiem savu braukšanas māku?

Atbildēt
0

03.08.2013 20:43

Dāvids Junior aira

Rudes trase? Smejies? Ribas lauzt, un rāmjus locīt? Cik atceros, man Mārtiņš teica, ka viņi brauks ralliju tad, kad notiks pēdējais pro-kart posms.

Atbildēt
0

03.08.2013 19:29

aira

No komentāriem secinu, ka Liepājā šogad sacensības nebūs? Un kur tad tiek pārcelts pēdējais Prokart posms? Tiešām ļoti žēl ka nebūs Liepājā, jo tās iepriekšējā gadā bija ļoti aizraujošas! Žēl tiešām, jo mēs liepājnieki nevarēsim klātienē just līdzi mūsu puses sportistiem - kartingistiem.

Atbildēt
0

03.08.2013 20:44

Dāvids Junior aira

Sadaļā sacīkstes var redzēt kur būs pēdējais posms - kandavā!

Atbildēt
0

01.08.2013 23:58

Valdis

Ja ļoti gribās ielas, tad ir piedāvājums no Jēkabpils puses. Tur septembrī notiek kaut kas līdzīgs ātruma festivālam un organizatori programmā gribētu redzēt arī kartingu.

Atbildēt
0

02.08.2013 21:42

Viesis Valdis

vai tur ir arī kada iela bez bedrēm?

Atbildēt
0

02.08.2013 09:15

ArmandsK Valdis

Vakar runāju ar Ēriku. Var mest uz otru pusi. Kandavā virziens pa pulksteni ir pat ļoti interesants, braukšana pilnīgi cita, kā pret pulksteni.

Atbildēt
0

01.08.2013 22:40

Viesis

Varbūt pārmaiņām Jelgavu,Kandavas vietā

Atbildēt
0

01.08.2013 17:01

Andžis

Johaidī,divas Madonas,Ropaži un Kandavas,garlaicība esmu jau pieradis pie šīm trasēm , Liepāja tieši bija pārbaudījums-pretstats visam un inčīgi tur taču ir ātruma festivāls.Žēl ka tā...p.s.Vienīgi jācer ka nākošgad nebūs trīs Madonas

Atbildēt
0

01.08.2013 14:59

Dāvids Junior

Man gan lielāka gribēšana braukt uz kandavu, nekā uz liepāju. :)

Atbildēt
0

01.08.2013 15:25

Viesis Dāvids Junior

a man uz Parīzi

Atbildēt
0

01.08.2013 10:46

Viesis

kālab nav Liepājas ielas bija kas savādāks

Atbildēt
0

01.08.2013 23:45

Valdis Viesis

Tamdēļ, ka nebija iespējams vienoties par trases izvietojumu. Vecā trases vieta nav iespējama, jo tur paredzēti remontu darbi. Bija piedāvājums veidot trasi ostas noliktavas laukumā, bet tur segums ir bruģis, pilsētas nomale un diezvai to var saukt par ielu gonku. Citu variantu nebija, tamdēļ arī šogad pasākum tika atcelts ar cerībām turpināt sadarbību nākamgad.

Atbildēt
0

01.08.2013 13:20

Viesis Viesis

Vienīgais, ko visvairāk gaidīju bija Liepāja.

Atbildēt
0

01.08.2013 12:22

#93 Viesis

Tiešam bija kas interesants + Liepājnieki šogad ar to tiek apdalīti

Atbildēt
0

01.08.2013 23:51

Valdis #93

Varbūt ka labāk vajadzētu rīkoties līdzīgi madoniešiem un izsist naudu trases atjaunošanai un uzcelt piemēram Rudi, nevis katra sū.. dēļ justies apdalītiem...

BET visticamāk, ka tāpat atradīsies kāds "Viesis" kuram šķitīs, ka testies uz Rudi ir galīgi garām, kā tas šobrīd ir ar Madonu.

Es jums sarūpēju šogad braukšanu pa līdzenām trasēm, bet šķiet, ka atkal esmu aizšāvis garām.

Grūti jums KUNGI izdabāt...

Piedodiet:)

Atbildēt
0

02.08.2013 12:11

Viesis Valdis

Ielu gonka ir pārāk bīstama ar savām barģurām un vates maisiem, pie tam pie tik liela dalībnieku skaita, tāka labi vien ir, ka paliek pie trasēm.

Tādi madonoieši ar to, ka atjaunoja trasi ir pelnījuši vismaz divas gonkas sezonā.

Atbildēt
0

31.07.2013 21:49

Viesis

interesanti, kas tā par klasi KF6, kurā pieteikušies lietuvieši?

Atbildēt
0

01.08.2013 09:04

Valdis Viesis

ja interesanti, tad jāpalasa tehniskie noteikumi :)

Atbildēt
0

30.07.2013 13:49

Viesis

pa prieksu jau jatiek lidz tai brauksanai.

Atbildēt
0

30.07.2013 12:49

Viesis

Mes tak nebraucam tur parkoties, bet braukt :) gan jau buus uzlabojumi.

Atbildēt
0

30.07.2013 09:58

Viesis

vai parka zona ir sakartota?

Atbildēt
0

05.08.2013 23:27

Viesis Viesis

sliktaku servisa parku sava muza nebiju redzejis... :) un viens papildus aizradijums - tualete jau tresdien bija piedi... un apdir..., bet sestdien uz vakaru jau piedir... ! Ja ir smuka un laba trase, tad vajadzetu padomat par tadam lietam un nebutu ari slikti ieviest sportistiem un komandam kadas dusas, vai vismaz izlietni kur rokas nomazgat. Saprotu, ka nav pabeigts, bet nu...

Pati trase ir loti patikama, japagaida kad uzbrauks gumiju, tad bus super!

Atbildēt
0

01.08.2013 09:10

Valdis Viesis

Trasē neesmu bijis, varbūt kāds no apsaimniekotājiem šo jautājumu varētu nokomentēt, ja vien lasa šīs rindiņas.

Atbildēt
0

31.07.2013 18:29

Viesis Viesis

Parka zona galīgā pakaļā

Atbildēt

© Copyright

Izveidot interneta veikalu | Izveidot mājas lapu | anaZana