24.09.2018 23:47
Neticami, bet sezona nudien ir paskrējusi vēja spārniem. Četri, karsti, auksti, emocijām bagāti un adrenalīna piesātināti posmi šajā 2018.gada sezonaā ir aiz muguras. Šajā nedēļas nogalē Jelgavas trasē “Rullītis” mēs noslēgsim šo sezonu ar 5.posmu. Kopvērtējumus un sezonas sniegumus sagaidīsim - Latvijas Kartinga atklātā Čempionāta ieskaitē, Pro-Kart kausā, Rotax izaicinājuma kausā, kā arī LMT Autosporta Akadēmijas ieskaitē.
Šajā sezonas posmā uz starta stāsies arī Retro klase, bet atsevišķi braucieni veterāniem un mehāniķiem nav plānoti. Kā arī nebūs retro kartingu parāde, jo laika trūkuma dēļ to nav iespējams iekļaut dienas plānā. Ņemot vērā, ka sacensības notiks Inženieru dienu ietvaros, nedēļas nogalē būs arī citi pasākumi ne tikai noslēdzošais kartinga sezonas posms. Skatītājiem būs iespēja vērot supermoto, auto futbola, lemans ar īres kartingiem sacensības un daudz ko citu. Vairāk informācijas par to šajā mājas lapā – www.mehiem.lv.
Vēlamies uzsvērt, ka nedaudz mainās dienas kārtība gan piektdien, gan arī sestdien. Ņemot vērā to, ka ir jau rudens un salīdzinoši agri paliek tumšs, tad sacensību dienas sāksim stundu agrāk. Jaunās dienas kārtības ir publicētas – www.prokart.lv , sadaļā Sacensības 2018. Kā arī vēlamies aicināt visus būt saprotošiem un pacietīgiem, ņemot vērā, ka pasākums būs ļoti apjomīgs un dienas plāns saspringts. Sekojam līdzi izmaiņām dienas kārtībā un laikos, lai nenokavētu savus starta laikus.
Nedaudz konkrētāk par sestdienas dienaskārtību. Jāņem vērā, ka dalībnieku reģistrācija, tehniskā komisija un riepu izsniegšana, sestdien, norisināsies no plkst. 7:00 – 8:00, 7:30 sekos dalībnieku sapulce. 8:00 trasē dosies jau pirmie treniņbraucieni. Atgādinām, ka dalība sapulcē ir obligāta. Piedalīšanās apbalvošanas ceremonijā ir obligāta. Kopējais plānotais sacensību ilgums 29.09. ir no plkst. 7:00 līdz aptuveni plkst. 21:00, ņemot vērā to, ka 20:30 tiek plānota apbalvošanas ceremonija. Atgādinām, ka tehniskajā parka – urbties asfaltā ir kategoriski aizliegts.
Visiem, kuriem nav iespēj sekot līdzi sacensībām klātienē, aicinām izmantot iespēju to darīt interneta un Facebook tiešraidē. www.prokart.lv , kā arī www.sportacentrs.com lapā notiks interneta tiešraide. Kā arī Facebook sadaļā – Pro-kart visas dienas garumā būs tiešā translācija un karstākie jaunumi, bildes un sacensību rezultāti uzskatāmā formā.
Neskaitot tiešo translāciju no sacensībām, arī visi sacensību rezultāti tiešsaistes režīmā, kā vienmēr, būs atrodami šeit www.results.lv., savukārt, pēc sacensībām tie tiks publicēti www.prokart.lv lapas sadaļā „Sacīkstes”.
Ja ir kādi jautājumi vai neskaidrības droši rakstiet uz prokart@prokart.lv vai mūsu Facebook lapā www.facebook.com/Pro-Kart, vai zvaniet Valdim Brutānam!
Kā arī, liels lūgums visiem sportistiem– informēt par savām ārpus Latvijas gaidāmajām sacensībām un to rezultātiem – Pro-Kart preses pārstāvi Sabīni Leingardi / e-pasts: sabine.leingarde@gmail.com / 28355507 vai LAF preses sekretāri - Kristīni Pavlovsku / e-pasts: prese@laf.lv / 28344187.
Aicinām visus aizvadīt lielisku un neiaizmirstamu 2018.gada sezonas posmu! Pirms starta izvērtējam savus sniegumus un esam gatavi parādīt savu labāko attieksmi un sporta garu trasē! Tiekamies!
05.10.2018 05:01
Ēriks
Skumji, ka mēs mākam bļaustīties anonīmi, nevis aci pret aci, ja ir kas sakāms, drīzumā ir kartinga komisijas sapulce, laipni lūgts VIESI un varam diskutēt.
01.10.2018 08:36
Ēriks
Viennozīmīgi , ja ir iespējams, tikai jābrauc kopā, jo tikai tad ir īsta sacensība.
01.10.2018 18:59
Viesis Ēriks
Ja ir iespējams? Kas tā par definīciju? Ērik, Tavs redzējums visiem ir zināms... atliek atcerēties pēdējās secīkstes Jelgavas ielās, kurās cieta daudz braucēju.. Un atrunas par Las Vegasu te nestrādās, jo tur trase visā tās garumā ir aprīkota ar speciālām plastikāta drošības barjerām.
Savukārt, runājot par Rullīša konfigurāciju, tad ieskatatamies FIA Kartingu trašu drošības regulējumā:
Capacity: (number of karts admitted on the track): calculated according
to the length of the circuit, with one kart every 50 metres and
an absolute maximum of 60 karts.
Tas nozīmē, ka ar trasi 1000m garumā maksimālais pieļaujamais kartingu skaits vienā barucienā ir 20!
DD2 apvienotajā braucienā bija 32.
Kopā startēja 4 klases un katra ar savu iekaiti. Mums, Latvijas čempionāta iekaitei, lai tiktu līdz saviem konkurentiem bija jāapdzen vesels lērums ar prokart braucēju. Cīnoties par kopvērtējumu, tas rada nevajadzīgus apstākļus.
Ērik, tas ka Tu esi visu mūžu kartingā pavisam nenozīmē, ka Tavs viedoklis ir likums.
Šī nebija tālredzīga pieeja, bet provinciāla.
Un nevajag stāstīt par to, kā tas izskatās no malas. Skatītāji ieejas biļetes nepērk, par viņiem šajā sportā būtu jādomā vismazāk. Nāk un skatās par brīvu velti, bet dalībnieki tērē milzu līdzekļus un cīnās par tituliem.
02.10.2018 09:56
Mehāniķis Viesis
Pirmkārt jālasa nolikums nevis CIK FIA ,bet sacensībās kurās tu piedalies un tur ir rakstīts ,ka trasē vienlaicīgi var braukt 34 kartingi,ta ir bijis vienmēr un visur,pat tavās CIK FIA pieminētajās sacensībās. Otrkārt Latvijā visas trases ir 1000m garas (+-50m). Treškārt tikai kopš 3.posma DD2 tika dalīti atsevišķi un šoreiz nebija vairāk par 34 braucējiem un arī sacensību grafiks bija ļoti saspīlēts(atšķirībā no posmiem,kad tika dalīti atsevišķi). Tāpēc nevajag vainot citus pašu neveiksmēs,pie tam ar tik neobjektīviem argumentiem. Tā it kā pirmo reizi DD2 būtu braukušas kopā 4 klases un 32 braucēji,pirms tam kaut kā neviens nesūdzējās!
29.09.2018 14:00
Viesis
Kuram ienāca prātā šajā trasē salikt DD2 ar masteriem kopā? Gribējāt ietaupīt laiku? Ietaupījāt un sadirsāc daudziem sacīksti! Mès tērējam šim sportam daudz līdzekļu, lai sasniegt rezultātus. Bet jūs, organizatori, varētu ar mums pakonsultēties, vai mēs piekrītam šādām izmaiņām pēdējā brīdī! Lielākā daļa pateiktu NĒ!
07.10.2018 16:29
Roberts #6 Viesis
Saproties, Latvijā ir tāds fenomens, ka ar muti māk braukt un celt gaismas pilis daudzi. Šīs ir VALDA organizētās sacensības, un, ja neesi piefiksējis, tad tās nav obligātas. Izveido pats savu sacensību seriālu, un brauc pēc sev tīkamiem noteikumiem. Ja jau VIESI Tu esi tāds špīlers, tad bija jāpietiek mākai pabraukt garām arī DD2 masteriem. Ja tomēr māka pietrūka, tad dodies labāk uz trasi trenēties. Tas uzlabo vairāk rezultātu, nekā klaviatūras dauzīšana un dusmu izlikšana uz superīgo organizatoru Valdi.
01.10.2018 19:02
Viesis Valdis - Organizators
Atbilde nav tieša, bet saprotama.. Te nav nekāda sakara ar drosmi, bet gan par Tavu Valdi lepnumu - atzīt savas kļudas.
Trāpīju pa vājo vietu? Ir cerība, ka tomēr aizdomāsies...
01.10.2018 23:33
Valdis Brutāns Viesis
Un tomēr, kas Tu esi? Esmu gatavs uz daudz ko, bet skaidrot situāciju cilvēkam, kurš nespēj nosaukt savu vārdu es neesmu gatavs.