anaZana

 

 

Search form
Search
  • En
  • Lv
  • Login with:
  • anazana
  • facebook
  • Home
  • Races
    • 2010
    • 2011
    • 2012
    • 2013
    • 2014
    • 2015
    • 2016
    • 2017
    • 2018
    • 2019
    • 2020
    • 2021
    • 2022
  • Documents
  • Legacy
  • Video
    • 2010
    • 2011
    • 2012
    • 2013
    • 2014
    • 2015
    • 2016
    • 2017
    • 2018
    • 2019
    • 2020
    • 2022
  • Contacts
  • ONLINE
  • Home
  • About next season

About next season

About next season

13.12.2015 20:46

It is planed, that all documents, which are connected with new season, will be preceded in February.  At the moment you can send your suggestions to prokart@prokart.lv . In early January, will be published draft regulations for 2016 season.
Calendar project looks like this:

07.05. Pro-Kart cup Kandava

02.07. Pro-Kart cup SK333

30.07. Pro-Kart cup Kandava

10.09. Pro-Kart cup Jelgava

24.09. Pro-Kart cup Madona

Due to the new Sports Law Pro-Kart drivers will also need LAF license. Expected seasonal license fee is 20 euro. The license can be used in Lithuania and Estonia, lower rank competitions.

With TK technical regulation project you can meet here
Senior class wants, to create Master class like it is in KZ2 and DD2 classes. Why not, lets do it.

Other Pro-Kart classes probably, will be divided by licenses LAF championship licensed athletes and LAF cup (Pro-Kart) licensed athletes, so every one is happy.

About tires nothing is clear jet. Probably all will drive with Mojo, maybe just some classes; maybe everything will stay the same way.

In new season we will try to realize long time promised Friday training timing control, so drivers and trainers can analyze driving results.

That’s short insight about what going on.

Back

comment_close
  • Login with:
  • anazana
  • Facebook
comment_form
  • Add comment
  • Login with:
  • anazana
  • Facebook
comment_form
  • Add comment
Comments (100)
  • Login with:
  • anazana
  • Facebook
comment_form
  • Add comment
0

19.06.2022 00:44

homelend sumiti

Loans and Financial Assistance Offer.Apply now! Are you seriously interested in getting a genuine Loan without stress? Do you need this Loan for business and to clear your bills? Then send us an email now for more details via: 2% interest rate.(WhatsApp) number +917310847059 sumitihomelend@gmail.com Mr. Sumiti

Reply
0

28.09.2021 21:16

Jayne

007 не час помирати дивитись онлайн

Reply
0

19.03.2016 18:52

Alexandra

You're a real deep <a href="http://qiglxshrvb.com">thinrek.</a> Thanks for sharing.

Reply
0

19.03.2016 17:40

Doll

Created the greatest arclties, you have. http://gczmwfvjvp.com [url=http://ydrmjrgdc.com]ydrmjrgdc[/url] [link=http://ccuroghbx.com]ccuroghbx[/link]

Reply
0

19.03.2016 16:27

Kristy

This has made my day. I wish all <a href="http://fcvtiqi.com">poingtss</a> were this good.

Reply
23195

03.03.2016 12:37

Valdis Brutāns

Plānots, ka riepas būs MOJO, klases MicroMax, MiniMax, Junior, Senior, DD2, DD2 Masters un šo klašu atvasinājumos. Pārējās klasēs viss pa vecam.

Pavisam drīz nopublicēšu smalkāku izklāstu par gaidāmās sezonas tendencēm un izmaiņām.

Reply
0

02.03.2016 16:46

rm senior

Если думать логически - то моджо однозначно. И дешевле, и дольше в использовании + лучше практика. Особенно, если учесть, что этапов !8!

Reply
0

02.03.2016 16:26

389

2 вариант!

1) С тех пор как итальянцы стали бережливые и сами себе забирают бу Вегу - Марек ее не возит - больше я ее у нас не видел

зато новую покупал по 200 и даже в одной изветной команде по 300... а крайний раз обежал 2 раза весь паддок и снял с карта у которого сломался балансир и тоже не как не за 150...

2) износ у Веги в разы быстрей чем у Моджо на тренеровки почти ничего не остаеться

3) Физическая нагрузка при езде на Веге в разы больше и на последних кругах языки на плечах уже... при том что участники Прокарта не так много тренеруються то это плюс что на Моджо легче ехать с физической точки зрения - даже тренероваться на бу легче

4) От чемпионата остаються горы резины за даром для тренеровок... как сухой так и дождевой...

5) И карт не скручиваеться в бараний рог от Моджно - техника дольше служит...

6) для тех кто едет несколько чемпионатов нет необходимости или постоянно перебортировать или иметь несколько комплектов дисков...

Reply
0

02.03.2016 14:00

Viesis

varbuut lietum tomeer vegas? ar mojo var nosisties un prokarta daudz iesaceju.

Reply
0

01.03.2016 15:31

Team Victoria

Kā jau #S55 minēja = Ja trīs PK un LČ posmi ir apvienotie (viens brauciens - divas ieskaites), tad bez identiskām riepām kā LČ neiztikt.

Balsoju par Valda piedāvāto 2. variantu.

Kapēc vajadzētu izvēlēties Mojo D2/D3?

-ProKart braucējiem būs vieglāk pieejamas riepas ar ko trenēties - 1) no Vegas nekas pāri nepaliek pēc sacensībām, taču no D2/D3 noteikti paliks. Pieļauju, ka jau tagad daudzi treniņos pirms sacensībām izmantoja Mojo, nevis Vegu. 2) No LV čempionāta braucējiem būs iespējams treniņiem lietotas riepas. Neaizmirsīsim arī par lietus riepām, lietotās ir plaši pieejamas.

-ProKart seriālu un LV čempionātu nav iespējams pilnībā atraut vienu no otra - braucēju apmaiņa ir abos virzienos.

-Mojo = visās Rotax klasēs identiski LV čempionātam.

-Brīvas riepas = visās Open klasēs.

-Ar Mojo iespējams labāk iemācīties braukt.

-Nereta situācija, ka Vegas paddokā vairs nav nopērkamas (ja neesat parupējies laicīgi). Ar Mojo šādas situācijas nekad nav novērotas. Piemēram: tas var nospēlēt lielu lomu, ja jums gadās izmantot 5-o riepu (defekta vai avārijas dēļ)

Protams klasēs kā KZ2 (Baltā Vega), Retro (oldschool) = savi principi riepu izvēlei un tur nav nepieciešamas izmaiņas.

Nav viedoklis par TK klasi... pie viņu ātrumiem nav objektīvi likt virsū jebkādu mīksto riepu.

Veiksmes!

Reply
0

02.03.2016 16:30

389 Team Victoria

IR OK!

Reply
0

02.03.2016 00:56

Otto Team Victoria

Super! Ļoti laba izpratne.

Piekrītu Tavam viedoklim.

Reply
0

01.03.2016 22:54

Senior Team Victoria

Piekritu!

Reply
0

20.02.2016 20:57

Viesis

Kad bus zinams lemums par riepam prokarta? Lai saprast uz kadu virzienu skatit?

Reply
0

26.02.2016 21:34

Viesis Viesis

???

Reply
0

16.02.2016 18:25

Наталья

Мы не можем одновременно получать и свою российскую национальную лицензию для гонок у себя дома, и вторую лицензию любой другой автомобильной федерации!??!

Reply
0

17.02.2016 19:35

Valdis Наталья

LAF licenzia dla latisei, inostranci dolzni imet svoju nacionalnuju ili klubnuju licenziju.

Reply
0

16.02.2016 18:20

Наталья

Валдис! Вопрос о лицензиях. Вы написали, что "Из-за нового Закона Спорта всем участникaм Pro-Kart будет необходимо приобрести LAF лицензию."

ВСЕМ участникам

Какую лицензию нужно представить для участия в Pro-Kart гонщикам из России? Разве русские могут получать лицензию LAF?

Reply
0

15.02.2016 13:43

Mehs

Lai visiem būtu labi un nauda negūtu virsroku, ierosinu ieviest aizliegumu uz jebkādām jaunām riepām un drīkstēs izmantot tikai lietotas riepas, kas iepirktas no LT, RU, BLR vai EE čempionātiem. Komplektu skaits vienā posmā - neierobežots.

:))

P.S.

Tas bija sarkasms, šito nekomentējiet!

Reply
0

14.02.2016 22:24

#85

1. variants! Mans uzskats, jebkurš ierobežojums sadārdzina. Tāpat, kas varēs atļauties vai gribēs braukt par priekšu tērēs vairāk un mainīs uz katru gonku jebkurā variantā jaunas riepas un šeit vairs starpība vai brauc ar kādu konkrētu vai jebkādu nav!

Reply
0

13.02.2016 22:56

Ernests Bitenieks (Rotax Senior)

Белая Вега делает ProKart далеко не бюджетным видом спорта. А, кажется, именно так ProKart и задумывался.

Я за бюджетные гонки! Я за Modjo или любую друг твёрдую резину!

Reply
0

14.02.2016 14:52

Viesis Ernests Bitenieks (Rotax Senior)

+

Reply
0

14.02.2016 03:40

Viesis Ernests Bitenieks (Rotax Senior)

Полностью согласен с Эрни! Вче едут на mojo, и не будет никаких проблем! С твердой резиной ты ты больше учишься ездить, чем на веге!

Reply
0

13.02.2016 14:54

Viesis

Ka bus ar starta numuriem jauna sezona? Briva izvele jeb varbut prokarta varam dot numurus pec reitinga pozicijam?

Reply
0

16.02.2016 09:08

Valdis Viesis

Katru gadu starta numuru saraksts tiek sastādīts balstoties uz iepriekšējās sezonas apmeklējumu, respektīvi starta numuri tiek saglabāti iepriekšējie, ja kāds kaut ko grib mainīt, tad jāizvelas brīvais pieejamais, vai ja gribās savu kopvērtējuma vietas numuru, tad šim sportistam ir priekšroka, bet jebkurā gadījumā, tā kā mums vairākas klases iet apvienotajā braucienā, tad divi pirmie numuri nav iespējami.

Numurus var pieteikt ka jau visus iepriekšējos gadus pa e-maili prokart@prokart.lv

Jāteic, gan ka šogad vēl neesmu atjauninājis starta numuru sarakstu.

Reply
0

13.02.2016 11:59

Viesis

Brīva izvēle dd2

Reply
0

13.02.2016 09:13

Viesis

Valdis zdrastvuj.estj predlozenie ot neskoljkih ljudej,razjedenitj v klase n125 vodjanie čz.tak kak oni na porjadok moshnee,i boroca s nimi minskam net ni kakogo rezona.libo eshjo variant sdelatj zaderzanij start dlja nih.podumaj pozalusto,chto mozno sdelatj chtobi vse bili konkurentno ravni.

Reply
0

16.02.2016 09:09

Valdis Viesis

Plan takoi: klass N125 razdelit na M125 (Minski) i CZ125 (Čezeti)

Reply
0

12.02.2016 21:03

Viesis

2

Reply
0

12.02.2016 20:32

S55

Ja trīs PK un LČ posmi ir apvienotie (viens brauciens - divas ieskaites), tad bez identiskām riepām kā LČ neiztikt, ja kā pagāšogad Madonā - katrai ieskaitei savs brauciens, tad labāk brīvu izvēli.

Tas par Senior un subjektīvi

Reply
0

12.02.2016 16:59

Viesis

3

Reply
0

12.02.2016 11:10

Viesis

DD2 - dodiet Mojo D3 par 150eur un gāžam. Ja Rotax (igaunis) nevar piekāpties, tad ar zaļo vegu.

Reply
0

12.02.2016 08:22

Aleksandras

3 variants

Reply
0

12.02.2016 08:09

Viesis

DD2 zaļā vega būtu o.k. (mazliet lēnāk dilst kā baltā)

Reply
0

11.02.2016 19:51

Senior 49

Senior- brīva izvēle

Reply
0

11.02.2016 18:29

Viesis

DD2 - brīva izvēle

Reply
0

11.02.2016 13:33

Viesis

Open - riepas paša izvēle. Nav jēgas pilnīgi visu reglamentēt, jo zūd atklātas klases ideja.

Reply
0

11.02.2016 09:29

Valdis

Ar ko gribat braukt:

1) riepas brīvas kā līdz šim

2) Mojo D2/D3 (170-180EUR)

3) cita mono riepa piemēram zilā/zaļā Vega (150-155EUR)

Pie sava komentāra lūdzu pielieciet klat klasi

Reply
0

14.02.2016 06:38

Ernests Bitenieks Valdis

2 vai 3

Galvenais lai visiem vienādas riepas būtu. Un ne balta VEGA, kas tikai uz 10 apaļiem turas

Reply
0

13.02.2016 00:19

senior Valdis

2 variants

Reply
0

12.02.2016 22:37

Viesis Valdis

mojo D2 живет долго. Это самые экономичные шины.

Reply
0

08.02.2016 10:24

Veterāns

Kāpēc mums jābrauc ar tehniku, kura starptautiski ir atzīta par dārgu un nevienlīdzīgu?

"The Rotax Max Challenge series has continued to see excellent growth at the National level, at least up until 2015 when they came out with the new EVO package. The engine is a sealed 125cc 2-stroke (costs about 4k for a new one). Horsepower is roughly 26-28 in the Senior class. Speeds and performance are similar to TaG, and the reliability is similar. Rotax has become the most expensive form of karting in America, but there are some benefits that make the series worth considering. The series is very well supported and organized. They have excellent press coverage and participation at the larger events (which are also very well organized), and they produce a great championship series that qualifies drivers for Grand Nationals and Grand Finals events.

We rate this class high on fun (if your idea of fun is very serious & competitive), but also very high on expense.

One thing to note: this is a sealed enginge class, but Rotax is known for variances in manufacturing. This causes some engines to be faster than others, and greatly increases the cost of this class, as drivers purchase multiple engines to try and find a "fast" one (or pay extra for a known fast one). It's still a good program, but we want our customers to know the facts going into this. For some TaG is a better option than Rotax."

Reply
0

09.02.2016 13:31

Objektīvais Veterāns

No kurienes ņemts šis info?Kas tad ir tas starptautiskais atzinējs ? :D

Protams, ka ir mīnusi Rotax motoriem,bet neviens jau nespiež tev/jums ar tiem braukt,katra paša brīva izvēle.Pie tam salīdzinot ar KF3 un KZ2 izmaksas ir mazākas.

Reply
0

08.02.2016 18:55

Nauda Miskastē Veterāns

Tāpēc visiem šogad būs jāstartē ar super lēto OK (vecais KF) vai KZ

Reply
0

05.02.2016 10:33

Viesis

forsi vismaz bus ko darit!

Reply
0

03.02.2016 10:13

Viesis

Madona rullē :)

Reply
0

03.02.2016 09:01

Adrians

Sveiki, visiem. Izskatās, ka Jūs te pārāk gāzējat. No 5 posmiem pēkšņi pārlecat uz 8. Tas izklausās pārāk daudz. Un nav saprotams, kāpēc tādu uzmanību ir izpelnījusies Madona - 3 posmi?

Reply
0

03.02.2016 11:35

Viesis Adrians

Kāda vaina 8 posmiem? Tiem, kuri brauc pēc rezultāta ir vienalga. Tie, kuri brauc pavizināties- var tak nebraukt visus. Tāpat treniņus taču visi brauc.

Reply
0

03.02.2016 23:24

Adrians Viesis

Nesaprotu, ko nozīmē - "tiem kuri brauc pēc rezultāta ir vienalga" Kas viņiem vienalga? Un kā, godātais VIESI, vari runāt par visiem?

Reply
0

03.02.2016 23:56

VIESIS Adrians

Viņiem vienalga, cik posmus braukt ieskaitē. Viņi tāpat brauc "n" kilometrus treniņos un sacensības būtiski neietekmēs sezonas budžetu. Vismaz man tā škiet. Atvainojiet, ja kļūdos. Turklāt ar autosportu parasti nodarbojas, lai ar to nodarbotos. Būs pilnvērtīa sezona. :)

Par ko cepiens? Jūs, Adriana kungs, nepaskaidrojāt, kas par problēmu ir astoņu posmu sezonai.

Reply
0

30.01.2016 18:36

toomas hunt

Hello,is the 10.9 race in jelgava the Street race,which is the tehnical regulation for Retro class?

Thank you. I,m from Estonia.

Reply
0

01.02.2016 08:42

Mārcis toomas hunt

EN-->Regulations-->Technical regulations class Retro and N125

Reply
0

27.01.2016 18:00

Valdis

Pie sacīkstēm publicēts kalendārs

Reply
0

27.01.2016 20:50

Viesis Valdis

Tur tā jābūt, ka PK 11.06 ir Madona un 10.06 Jelgava?

Reply
0

27.01.2016 22:02

Viesis Viesis

Jelgava drošvien ir 10.09

Reply
0

25.01.2016 11:19

Otto

Būtu labi, TK, Raket, Open100 un KZ2 klases atstāt uz brīvu riepu izvēli.

Rotax klases uzlikt uz atbilstošām MOJO riepām. Būtu ideāli!

Reply
0

26.01.2016 22:28

Игорь Otto

Поддерживаю это предложение в Open 125, DD2

Reply
0

26.01.2016 20:38

Viesis Otto

Tiešām būtu labi!)

Reply
0

26.01.2016 09:29

Viesis Otto

Pilnīgi pekrītu

Reply
0

26.01.2016 09:22

Grube Otto

Piekrītu

Reply
0

22.01.2016 18:22

Mārcis

Par LČ 2016. gada nolikuma projektu: vai punktu skaitīšana atšķirsies no RMBC p-tu skaitīšanas?

Vieta Priekšfināls Fināls

1 15 30

2 12 24

3 10 20

4 9 18

5 8 16

6 7 14

7 6 12

8 5 10

9 4 8

10 3 6

11 2 4

12 1 2

Reply
0

16.02.2016 09:13

Valdis Mārcis

Jā, atšķirsies, izaicinājuma kauss ir cita opera, tam punktus skaita pēc Rotax nolikuma.

Reply
0

20.01.2016 13:01

Aleksandrs

Reti komentēju, bet šoreiz gribu savu viedokli paust par riepām. Kad attīstījām Tautas klasi seriālā, tieši nostādne braucam ar to kas ir. Minimālus ierobežojumus ieviesām tehniskajos noteikumos un viss. No pieredzes - braucu ar tādām riepām kuras bija pieejamas Vega, Brigestone, Mojo. Tiešām nobraucu atlikumus pēc DD2, Junioriem u.c. braucējiem. Braucu visās trasēs un neteiktu ka 4 sekunžu starpība būtu bijusi tikai mainot riepu. Madonai tautas klasē sākumā Brigestone bija pat labākas par Vegu. Mans ierosinājums uz entuziastiem, kuri pavada savu brīvo laiku braucot pašbūvētā tehnikā, nevajadzētu attiecināt vienādu riepu izvēli. Iespējams tas sezonas griezumā būs pat lētāk, bet kādu no šīs klases tas varētu atturēt. Tiešām ir patīkami redzēt nu jau padsmit uz starta līnijas šajā klasē. Cieņā Aleksandrs Innuss

Reply
0

20.01.2016 01:39

Viesis

ok par 8 posmiem!!!!!!!

Reply
0

19.01.2016 14:50

#93

Astoņi posmi izklausās labi, taču tad ieskaitē lai iet seši un bez tiem papildus 10 punktiem, jo tad sanāk diezgan gara sezona

Reply
0

19.01.2016 12:34

S55

Nesapratu, Vegām naudas nav, bet astoņus posmus gāzt ir?

Reply
0

15.01.2016 13:01

Viesis

ok es par 8 tas ir forsi tikai nevajag nemt nost sliktakos laikus.

Reply
0

15.01.2016 09:05

Viesis

Es par 8 !!!!!!!!!!!

Reply
0

14.01.2016 23:23

Viesis

8 mnogovato. 6 budet samoje to

Reply
0

14.01.2016 21:28

Valdis

Kā Jūs skatāties uz tādu lietu, ka ir 8 Pro-Kart posmi un visticamāk ka 2 sliktākos rezultātus met nost?

Reply
0

15.01.2016 16:25

Елена Valdis

Мы за 8 этапов!

Reply
0

14.01.2016 22:25

Jānis Valdis

Par astoņiem posmiem izklausās riktīgi Forši!

Līdz šim biju izplānojis 5posmus LV un lai nebūtu par maz tad kādus 2 posmus EE.

Bet ja būs 8 jeb 7 Td nebūs jāmēro tāls ceļš Ārpus LV.

Baigi tukš izskatās jūnijs un augusts!

Reply
0

19.01.2016 14:06

DD2 16 Jānis

Par 6-7 posmiem.

Nebūs jābrauc ārzemēs laimi meklēt+ lētāk.

Reply
0

14.01.2016 10:41

Гость

Валдис, здравствуйте!

Кандава вернулась в чемпионат!?! УРА! Это точно или пока только планы?

График соревнований окончательный или скорее всего будут изменения?

Лицензию LAF можно будет купить или нужно какое то оформление (справки и т.п.)?

Reply
0

14.01.2016 21:26

Valdis Гость

Kandava vernulas 100%

Grafik v procese, skoro opublikuju novi draft

Vopros licenzii esco resaetsa, dumjem kak perehitrit zakon.

Reply
0

06.01.2016 11:42

Viesis

Jāgāž visiem ar vienādām riepām,tā būs godīgāk un interesantāk,bet visām klasēm

Reply
0

13.01.2016 15:28

Buržujs Viesis

Kategoriski nepiekrītu attiecībā uz Tautas klasēm. Katrs brauc ar ko var atļauties.

Reply
0

17.01.2016 23:54

Viesis Buržujs

Redzi ir tāda nianse, ja tu brauc ar vienu un to pašu kartingu pa to pašu trasi ar izcilām riepām un ar ļoti sliktām riepām var sanākt atšķirība ap 4 sekundēm uz apli. Tātad TK braucēju meistarībai vairs nav nozīmes, nozīme būs tam, cik veiksmīgi ir izdevies izvilkt no miskastes riepas. Turpretī ja viņi brauks ar vienādām riepām , viena nevienlīdzības pozīcija būs likvidēta.

Reply
0

10.01.2016 15:40

Viesis Viesis

+1

Reply
0

12.01.2016 22:20

Viesis Viesis

+2

Reply
0

05.01.2016 20:14

Viesis

nenravitsja jelgava neezaite,eta samaja ludchaja gonka.

Reply
0

07.01.2016 14:53

Viesis Viesis

Так не кто и не говорит что бы ее отменили! Просто что бы сделали отдельную гонку , например как был "Rullīšu kauss" а не этап сериала ProKart

Reply
0

10.01.2016 15:42

Viesis Viesis

а в чем проблема что это в сериале? ее можно пропустить - все равно худший результат не учитывается

Reply
0

03.01.2016 12:18

Maxim

Валдис привет!

Предлагаю гонку в Елгаве сделать как кубковую, а заместо неё сделать либо 333 , Kandava , Madona. На хороших шасси не хотелось бы туда ехать.

Спасибо :)

Reply
0

03.01.2016 21:04

Олег Кожевников Maxim

Максим!

Я думаю, что бесполезно призывать к здравому смыслу нашего Валдиса! Вот когда эту гонку пробайкотируют, только тогда он задумается!

Reply
0

25.12.2015 23:59

markuss

Labs vakars visiem! Šogad izdomāju pievienoties Prokart sērijai. Tātad, esmu iesācējs. Līdz šīm esmu braucis hobiju līmenī un pāris reizes braucu sacīkstes Lietuvā, jo dažādu iemeslu dēļ, diez gan daudz laika pavadu tur. izgāju cauri visai informācijai, viss ir pietiekoši skaidri sarakstīts. Vienīgais, ja ir iespējams, uzrakstiet kas jāņem vērā iesaistoties Prokart pasākumā, no personīgās pieredzes. Tehnika ir, vēlme ir, kaut kāda pieredze, ar ir :). Būšu pateicīgs par jebkādu, tiešām noderīgu informāciju vai palīdzību.

jau iepriekš, Paldies!

Reply
0

23.12.2015 15:57

Andis

Sveiciens visiem!

Valdi jautājums par licencēm. Kādu procesu esat iecerējuši LAF prokart licences saņemšanai, dokumenti, apdrošināšana utt? Kā tas notiks, pa pastu vai jāierodas personīgi? Sacensību dienā vienreizēju licenci būs iespējams nokārtot, ja jā tad uz kādiem noteikumiem? Un cik tas viss provizoriski varētu izmaksāt?

Reply
0

21.12.2015 21:51

Олег Кожевников

Валдис!!!

Вы совершенно забыли для чего были созданы Hobby kart, Latgales kauss, а в последствии Prokart.

Зачем нужен второй Чемпионат Латвии???

Оглянитесь назад и задумайтесь!

Reply
0

21.12.2015 08:54

S55

Ja Prokart parādās viena (Mojo) riepu marka visiem, tad atšķirība starp Prokart un LČ ir?

Nobraucu visu sezonu ar MG (lētākas par Vegu, Mojo), varēju braukt vēl veselu treniņu dienu ar pēcgonkas riepām un tad vēl atdot tās riepas kādam, kurš ar viņām brauca gonku un priecājās, jo turās labāk par Mojo...

(neapmaksāta MG reklāma)

Tie kas brauca ar jaunām tā turpinās, kas brauca ar vecām tā turpinās, nedomāju, ka tas ko būtiski uzlabos, ne jau riepas uzvarēja

Reply
0

16.12.2015 13:09

Viesis

Kur jūs ņemat to info? par riepam licenzēm utt?

Reply
0

16.12.2015 10:33

Viesis

+1 pie Otto

Ar Mojo viss pasakums var sanakt letak. Es balsotu par Mojo, kaut protams ar Vegu var braukt atrak

Reply
0

16.12.2015 00:28

Otto

Mojo ir drusku dārgāka, bet viennozīmīgi ilgāk kalpo.

Ja arī līderi brauks ar cietāka sastāva riepām, tad viņi attālināsies tik pat tālu.

Uz cietāka sastāva riepām ir vieglāk iemācīties braukt un pietuvināties līderiem.

Reply
0

15.12.2015 21:38

Mārcis

Vispār, arguments baltās Vegas dārdzību īsti neturēs kritiku. Pirmkārt, Mojo ir dārgāka riepa, otrkārt, lai ar vienu komplektu nobrauktu divus posmus, tad visi Rotaxi jāierobežo uz 10'000, jo arī Mojo riepas 'gaļa' pēc sacensībām (trīs braucieni) pietiek labi ja uz diviem..trim nākamajiem treniņiem. Par Dunlopu neizteikšos.. Saprotu, ka ar naudām ir, kā ir, bet 5x gadā sakasīt 160 eur jaunam Vegu komplektam, domāju, var. Manas domas, ka ar cietāka sastāva riepām līderi attālināsies vēl vairāk.

Reply
0

15.12.2015 18:26

Aleksandrs

Здраствуи Валдис,

Я небуду писать на почту. Просто тут, что бы все задумались. Просто невидно направления к уменшения затрат.

Видно что 2016г. сделает Прокарт дороже и еще меньше учасников. Как не как - дапустем. Лиценция - тоже ок (кто её делаеть - таму неважно, а кто нет - он неприедет больше). Но если уровень до етого дашёл - насчёт покришок, надо что то делать тоже - думаю как то надо определить регламент что бы избежат белои VEGA (мерить твёпдость или еще - не менее 50 по Шору инфо из CIK-FIA хомологации). Пусть будет Моjo или Dunlop, неважно. Сама идея теперь получается - новую VEGA паставлю - буду гдето в переди. Но зачем деньги так выбрасивать (я тоже хочу быть ближе к переду, но зачем за так дорого? Мы в Латвии или Германии живём?). Пусть будет комлект шин на две гонки (или дба комплекта на сезон) - шыни с баркодами. Если лиценций можете сконтролировать, ето тоже сможете. И потом - ето какая школа, где "long term plan" - посмотрите на Еuro, Rotax GF резултати в последние годы. Тop-10 далеко?

Сравнить с 2010-2012 - так сами засмеётесь. Зачем две равных лиг нам - куда нищие поедут (опять деградация спорта).

А так календарь неплохо сложен, Senior Masters тоже неплохо, может идея - зачёты Heavy (кому 10кг+ или 20кг+). Транспондеры - как там - оплатились уже, или в етом году тоже орендуем?

Всё разложеное касается Прокарта, не LAF.

С уважением.

Reply
0

15.12.2015 17:58

Viesis

visi jau baltija nebrauc,bet braukt jau gribas visiem.

Reply
0

15.12.2015 11:09

DD2 16

A kam hobbykarta sētas mačiem licenses, kāpēc to vajag, priekš kam, ko tas dod? Vēl viens izmaksu postenis, tā vietā vieniem mačiem soļara kartingam sanāk

Reply
0

15.12.2015 11:05

#93

Izskatās diezgan foršs kalendārs. Ja nu vienīgi prasās vēl kaut ko maija beigās - jūnija sākumā

Reply
0

14.12.2015 22:57

Valdis

Skatīsimies, baigi jau piesātināts Baltijas kalendārs ar visādiem kartinga pasākumiem.

Reply
0

14.12.2015 12:50

Viesis

sveiks!ki tik maz gonkas vareja vismaz 6?labak butu katra trase pa divam gonkam.

Reply
0

25.12.2015 19:09

Jānis Viesis

Es piekrītu sešiem prokart posmiem

Reply

© Copyright

Create online store | Create website | anaZana