12.05.2015 23:10
Hokeja pavasara trakumā aizvadītas pirmās Pro-Kart kausa sacensības, vienlaicīgi arī pirmais jaundibinātā KZ2 Baltijas čempionāta posms. Sacensības pulcēja 143 dalībniekus no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Krievijas un Baltkrievijas.
Atskatu par sacensību rezultātiem var meklēt sadaļā “Sacīkstes”
Nākošās sacensības:
Pro-Kart Kausa otrais posms 06.06. Madona
Baltijas Rotax izaicinājuma kausa trešais posms un Latvijas čempionāta otrais posms 13.06. SK333
28.07.2015 22:39
Seaeun
If you're reading this, you're all set, paerdrn! http://uzoztdljo.com [url=http://hexpvfh.com]hexpvfh[/url] [link=http://npnbrcczjnk.com]npnbrcczjnk[/link]
28.07.2015 15:38
Hyunsuk
A <a href="http://xuukhgdf.com">praovcotive</a> insight! Just what we need!
08.06.2015 13:33
Guest
Amatieri par to ir amatieri, ka piedalās sava prieka pēc un labi pavada laiku. Fakts, ka brauc tādi džeki kā Garkaklis, Lapiņš un pārējie, tieši dod iespēju mācīties no viņiem. Bet ja brauc, lai dabūtu medāli ar ko FB selfju ielikt, tad varbūt jāpārdomā vai vispār vērts braukt un saukties par amatieri. Latvijā tā ir sērga, ka katrs grib savu ieskaites grupu, lai tik uz pjedestāla uzkāptu.
10.06.2015 09:38
rm Guest
Skaisti jau izklausās iespēja mācīties no profiem. Jautājums tikai ko tu vari no viņiem iemācīties braucot ar vismaz 5 vai 10 gadus vecu tehniku, pusnobrauktām riepām, remontējot ar lietotām detaļām, trenejoties labākajā gadījumā 1X nedēļā un par to visu samaksājot ar robu ģimenes budžetā. Rūgtums jau rodas redzot tos zilos karogus nevis tavas negribēšanas vai slinkuma, bet finansiālo iespēju un laika iztrūkuma dēļ.
Varbūt vērts būtu apspriest jautājumu par tehnikas vecuma ierobežošanu , proti tehniku ar derīgu homo izmantot nedrīkst vai kaut kā tā. Protams tas visdrīzāk samazinātu braucēju skaitu no biezā gala puses, bet ja neko nedarīs skaits saruks no plānā gala. Un viss beigsies kā jau ne vienu reizi vien kaut kas labs ir Latvijā beidzies naudas dēļ.
10.06.2015 22:12
Dd2m rm
Biezais gals nopirks bezhomo šasi kura būs ilgi stāvējusi noliktavā. Varbūt var pēc šosejas principa kraut svarus klāt uzvarētājiem?
22.05.2015 13:11
N16
Tauta, labāk braucam uz Madonu, nekā klaviatūru deldēt! :)
Mēs ar kolēģi rīt esam tur, kopā jautrāk!
22.05.2015 10:25
Guest
Tā jau ir, zvaigznes spīd uz amatieru fona,ko radzējām ka zvaigznes aizbrauc uz ROTAX pasaules finālu,kur bija šīs zvaigznes,starp zvaigznēm.Bet lai gāž,braukt jau var visi.no vecā hobijkarta seriāla nekas nav palicis,šis jau ir Latvijas čempis vai tamlīdzīgs
22.05.2015 18:43
RJ Guest
....bet ir tak Tautas klase,kur nebrauc tevis nonievātās zvaigznes.
22.05.2015 11:50
Garkaklis Guest
Haha, gribi teikt ka "zvaigznem" slikti gaja?
Junioros kaimin zvaigznes spideja ne pa jokam, beigas vips pasauels cempis
Seniora neveicas nevienam, kaut gan gaja loti labi sakuma gan kivi gan talvaam
DD2 man beigas nepaveicas, martinam nepaveicas visvairak no visiem, mums abiem gaja labi
DD2 masteros musejie nekad tik atri nebija braukusi, bet nu atkal veiksme veiksme un velreiz veiksme
Pagajusogad es nobraucu ap 6000km tikai pa trasi, par "zvaigzni" var klut jebkurs, vajag motivaciju, lai katras brivdienas pavaditu trase un tas nav nekadas bezumnas naudas jautajums, saproti tie dzeki kas velk pa trojku tas ir vinu darbs vini ar to pelna iztiku, tapec censamies lai klutu ka vini ;)
22.05.2015 16:35
Andis Garkaklis
Vot Harald godīgi pasaki čaļiem, protams ja nav noslēpums, cik kāposta jātērē mēnesī lai brauktu kā tu? Cik motorus un riepas jānobrauc sezonas laikā lai būtu rezultāts? Ja pareizi saprotu lielākai daļai Prokartā liekas ka tas ir nesasniedzams sapnis un nevar to atļauties un tādēļ tāds rūgtums.
23.05.2015 02:28
Garkaklis Andis
Gruti teikt, ja ir kartings un motors un veiksme, tad ap 8 minimalajam menesalgam varetu sanakt
23.05.2015 16:48
Andis Garkaklis
Jā, te nu domāju apstājas 90% Prokart braucēju sapnis.
Bet Harald, gribi teikt ka 360*8=2880 Eur tā nav bezumna nauda mēnesī priekš kartinga?
15.05.2015 15:24
Дмитрий
Да, и мне кажется, что применение в классе "Сеньор" Катушки, трубы и карбюратора от EVO не подходит под спецификацию Rotax Max Senior
23.05.2015 10:28
Senior Дмитрий
я согласен частительно по поваду направления Прокарта б сторону любителя. Пятница - 30евр (ето почему???), Субота - 30евр, транспондер - 15евр (как ехали 5 лет без них???). Гостиница 20-40евр (всеи семье). Ето еще топливо на транспорт, питаниэ, комплект белых шин (если хочеш быть ближе к переду) ... 250-500евр - гонка под карман. Как ето возможно себе позволить любителю? По пятницам 80-100 гончиков на трасе, суботу - 140. Всего комерчиский даход: 6000-7000евр плюс что от транспондеров. Трасса, судя и т.д... Я несчитаю чужие деньги, и никто неговорит что организатор должин быть на 0, но всё думаю што произходит предвидиное - еволюция организатора привила к европеискому уровню, там уже нету места любителю. Ето не критика, а факт.
15.05.2015 11:07
Imis
Neliela diskusija par sacensībām .Prokarts ir vairāk domāts ,kā amatieru sacensības.Vai nevajadzētu tomēr atdalīt profesionālos sportistus,kuri piedalās Baltijas ,Eiropas mačos???Pagājušajā gadā bija sadalīts rotax un rotax max klases.Brauc kopā ,bet kausu un vietu sadalījums ir atsevišķi.Uzskatu ,ka tas būtu godīgi pret amatieriem ,jo nevar konkurēt ar profesionāļiem kuriem ir klubi,sponsori,biezie naudas maki,kuri var atļauties visu ziemu trenēties Itālijā,Spānijā,Portugālē utt.Saprotu ,ka šogad tas nav ieviešams ,bet nākošgad ??Amatieru vidū sāk paklīst nemiers vai ir vērts maksāt un piedalīties ,jo iegūt kādu vietu nav izredžu.. Prokart pirmsākuma doma bija ,ja ir karts nāc un piedalies,bet ar ko konkurēt, ar ,,zvaigznēm,, kuras ir pat atzītas Eiropā????Kamēr daļa amatieru nav aizmukuši padomājiet......
18.05.2015 10:49
Guest Imis
Neapmierinātajiem jārīko pašiem savs seriāls, bet ar nosacijumu ka katrā klasē drīkst piedalīties ne vairāk kā 3 dalībnieki. Ja pieļausiet lielāku dalībnieku skaitu, sākot ar ceturto vietu būs jauni neapmierinātie...
18.05.2015 11:57
imis Guest
Protams, savu meistarību parādīt amatieriem ir daudz vienkāršāk, kā cīnīties profesionāļiem savā starpā...
18.05.2015 12:32
Andis imis
Nav iespējams atdalīt divas tevis nosauktās grupas. Pateikšu kāpēc. Salīdzinām divus braucējus, piemēram Haralds Garkaklis DD2 un Ēriks Gasparovičš KZ2 Master. Pirmo varētu nosaukt par profesionāli otro nosacīti par amatieri. Brauc vienlīdz labi. Vienam ir LAF licence, otram cik man zināms nav. Gadu starpība pamatīga. Bet abiem diezvai kādreiz tiksi garām ja tu trenēsies vienreiz mēnesī un sacensību laikā. Pamēģini pats izveidot jēdzieniem profesionālis un amatieris Prokart sacensību nolikumā aprakstus. Diezvai izdosies.
19.05.2015 20:50
Andis imis
Ja tu saki ka junioru un senjoru var, tad gaidam tavu priekšlikumu. Liec priekšā tautai savu redzējumu uz šīm lietām.