16.07.2012 21:07
Ņemot vērā lielo atsaucību un strauji augošo dalībnieku skaitu, jāsecina, ka viens mediķis bez speciālā operatīvā transporta atbalsta var izrādīties par maz, lai nodrošinātu kvalitatīvu pirmās neatliekamās medicīniskās palīdzības sniegšanu. Nesenie atgadījumi SK333 bija kā pirmais signāls, kuri nedrīkst palikt bez ievērības. Kartings ir nopietns autosporta paveids, kur iespējams gūt arī smagas traumas. Paldies augstākajiem spēkiem, ka ar abiem cietušajiem nav atgadījies nekas ļauns. Normunds Majenieks pēc pārbaudēm slimnīcā atgriezās trasē jau uz apbalvošanas ceremoniju, bet Kārlis Bērziņš slimnīcā bija spiests pavadīt veselu nedēļu, līdz tika palaists mājās, lai tur turpinātu atgūties.
Labāk, ka šī ātrās palīdzības automašīna ir trases malā un tai nav darba, nekā tās tur nav, brīdī, kad to visvairāk vajadzēs, un mēs neviens nezinām, kuram no mums to var ievajadzēties. Tamdēļ jau uz sacensībām Rudē tiek organizēta automašīna ar atbilstošu medicīnisko aprīkojumu un medicīnisko personālu. Šī iemesla dēļ organizatori ir spiesti pacelt dalības maksu līdz 20Ls (30Eur), izņemot sportistus vecumā līdz 18 gadu vecumam, kuriem dalības maksa tiek saglabāta iepriekšējā līmenī 15Ls (20Eur).
30.07.2012 13:17
Edgars B
Sveiki. Braucam kopā 100 + 125, tā interesantāk.
Varu palīdzēt gatavot trasi Liepājā.
20.07.2012 09:56
dainiso1
Es arī pievienošos piektdien rīta pusē. Valdi, varbūt izsūti aicinājumu e-mail formā (kopā tomēr jautrāk).
peace!
20.07.2012 09:36
ArisV
Negribu apsolīt, bet varētu laikam arī piektdien piebiedroties palīgos :)
20.07.2012 09:04
Valdis
palīgi vienmēr noder:) Mēs plānojam uz Liepāju doties jau ceturtdienā, lai piektdien varētu sākt trasi stumdīt, ja kāds vēlas un ir iespēja, laipni aicināts palīgos.
Mjā, kaut kas ar tiem komentāriem ir sagājis šķībi, mēģināju no redaktora liekos nodzēst, bet kaut kā nesanāk...
19.07.2012 22:12
dainiso1
Ir jau labi. Kas te notiek, komentāri aiziet pa-trim:)!!!Es saprotu, ka pie Liepājas ielu trases būs fiziski jāpiestrāda, vai tev Valdi nevajadzēs kādu palīdzīgu roku (ķipas panēsāt, vai peļķes uzslaucīt):)))))))?
19.07.2012 17:46
ArisV
Es tik nesaprotu 125i startā bremzē vai kur ir problēma? Ok pagajušo gad nebija TIK daudz to dalībnieku, bet problēmas tādas nebija, ka kads startu premzētu.
19.07.2012 17:04
Viesis
varbūt ir vērts padomāt par kopēju startu open 100 + DD2, un open 125 atsevišķi
19.07.2012 15:43
Valdis
Starta procedūras jautājumu var atrisināt, jāsarunā ar 125-niekim, lai nemeditē un tempu uztur bišķi straujāku. Klases noteikti tiks dalītas ja kopskaits pārsniegs 34 (starptautiskā dalībnieku skaita kvota vienā braucienā). Man jau šķiet, ka ir jautrāka braukšana ja trasē ir 20 dalībnieki 1 braucienā, nevis 8 un 12 divos braucienos... Ejam uz kompromisu -> Retrokart sacensībās Kandavā sadalam braucienus neatkarīgi no dalībnieku skaita?!
19.07.2012 09:17
dainiso1
Starp citu, runāju ar Igauņu draiveriem, kuri arī ieteica 100cc klasi atdalīt (protams ja ir attiecīgs dalībnieku skaits). Ir arī citi, tīri tehniski iemesli:
- ja 100cc izsit no trases, tad draiverim brauciens ir beidzies (333 puse simtnieku (arī es) kādu no braucieniem atsēdējām malā.
- pārāk lēnais starts var noslāpēt dzinēju (sajūga ta nav!!!), rezultāts tas pats kas pirmajā punktā.
- Taisnē simtnieki ir ātrāki, tomēr līkumos vilkmes ir mazāk nekā 125cc, līdz ar ko, notiek nepārtraukta bakstīšanās.
tas nu tā, emocijas:), īsāk sakot, lai Jums visiem laba diena un būsim draudzīgi!!!
D.
19.07.2012 07:18
Viesis
lielāka drošība noteikti būs, ja sadalīs open 125 un open 100 klases atsevišķi. citādi tajā burzmā sadursmes būs bieža parādība :)