30.08.2012 18:46
Aizvadītajās brīvdienās Liepājas ielās norisinājās sen nebijušas sacensības – kartings ielu trasē. Šīs sacensības bija seriāla Pro-Kart piektais posms. Uz starta stājās 74 dalībnieki no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Krievijas.
Mini klasē pirmajā sacensību braucienā kaut kas samisējās pārliecinošajam sezonas līderim K. Kosarevam (Sanktpeterburga), kuram vien 5. vieta braucienā. Otrajā sacensību braucienā K. Kosarevs nodemonstrēja savu varēšanu pārliecinoši uzvarot. Tas viņam dienas sumā deva otro vietu. Visstabilāk braucienus aizvadīja A. Gubarevs, kurš ielu līkločos todien savāca visvairāk punktu un tika pie sen gaidītās uzvaras sacensībās. Trešo vietu izcīnīja lietuvietis Emilijus Montvila.
Retro klases rindas šoreiz papildināja spēcīgais igaunis Taavi Kors, bet neskatoties ne uz ko māju sienas palīdzēja tikt pie uzvaras Arnim Šeidleram, kurš veiksmīgi aizstāvējās pret Taavi Kors uzbrukumiem. Tātad igaunis otrais. Trešajā vietā vēl viens liepājnieks Guntis Silenieks, kuram cieši asistēja Māris Aizsils.
N125 klasē toni noteica lietuvietis Rytis Gumauskas, kurš neatstāja nekādas cerības pašmāju klases līderiem Denisam Kiseļņikovam (otrā vieta) un Laurim Feldmanim (trešā vieta).
Tautas klasē (TK) ielu sacensībām nopietni sagatavojies bija mājnieks Aleksandrs Innuss, kurš pārsteidza ar savu ātrumu klases sezonas līderi Mārtiņu Dumbrāju, izcīnot uzvaru, attiecīgi Mārtiņu atstājot otrajā vietā. Trešo vietu kungi atstāja dāmai: Dairai Danenbergai. Interesanti arī tas, ka šis bija pirmais posms sezonā, kad tiek izcīnīti kopvērtējuma punkti, jo sacīkstēm pirmo reizi sezonā tika pieteikti vairāk kā trīs dalībnieki. Attiecīgi arī kopvērtējums šai klasei izskatās tā pat kā šo sacensību dienas rezultātu tabula.
DD2+ klasē šoreiz pie uzvaras tika Oskars Saltums. Otrajā vietā ierindojās Iļja Aļoškins. Stabilu trešo vietu izcīnīja Āris Vasaraudzis.
Open100 klasē ierindā bija spēcīgais igaunis Vahur Vene, kurš arī neatstāja nekādas cerības pašmāju sportistiem, izcīnot pārliecinošu uzvaru. Uz sacensībām nebija ieradies viens no šīs klases spēcīgākajiem sportistiem Edgars Baļiko. Kas zina kā izskatītos goda pjedestāls, ja Edgars būtu izstūmis savu dzelzs rumaku uz starta līnijas. Šoreiz kā jau minēts uzvara Vahur Vene, otrais Artūrs Reņko, trešais Rihards Pavlovs.
Open125 klasē bija nolasījies ļoti spēcīgs sastāvs Mareks Štolcermanis, Mārtiņš Sesks, Kristaps Gasparovičs, Renārs Ēķis, Rihards Smilgins, Artjoms Daļeckis un citi ļoti spēcīgi dalībnieki. Ielu trase vislabāk padevās Kristapam, kurš izcīnīja uzvaras abos braucienos. Otro vietu visnotaļ aizraujošā un sarežģītā cīņā ieguva Mareks Štolcermani. Pārējiem klases līderiem un sacensību favorītiem ielu trase izrādījās pārāk sarežģīta, kas deva iespēju sevi apliecināt citiem sportistiem. Aizvadot stabilus braucienus pie trešās vietas sacensībās tika Andis Feldmanis.
OpneKZ klasē toni diktēja sezonas līderis Ēriks Gasparovičs un Mārtiņš Lapiņš – pieredze pret jaunības azartu. Šoreiz gan jaunības agresīvais braukšanas stils izrādījās pārāks, kas Mārtiņam deva divas uzvaras divos ieskaites braucienos, bet Ēriks pēc nelielas pagrūstīšanās ar Mārtiņu bija spiests cīnīties no beidzamajām pozīcijām. Viņš apliecināja savu meistarību un no sarežģītās situācijas „izspieda” maksimumu, dienu noslēdzot trešajā vietā. Otro vietu izcīnīja viesis no Krievijas Aleksejs Degtjarovs.
Komandās uzvara JTSVC Gasparoviči. Otro un trešo vietu savā starpā ar vienādu punktu skaitu sadalīja TSK Madona un SK Ēžerietis. Kopvērtējumā joprojām vadībā DKK Daugavpils.
Nākamās sacensības 08.09.2012. sestais Pro-Kart posms trasē SK333 (Ropaži). Sekojiet informācijai www.prokart.lv
03.09.2012 14:26
Andis
Valdi, ir kāda iespēja uzlikt bloķi komentēt nereģistrētiem lietotājiem? Citādi tie komentētāji sāk pārvērst prokart lapu par DELFI 2.
03.09.2012 16:41
Valdis Andis
sāku apsvērt šādu domu, laikam jau mums ar te parādījušies tā saucamie profesinālie komentētāji :) kuri tik bārsta viedokļus :)
03.09.2012 11:48
ArisV
Nesaprotu cepienu!! Man viss patika un bija forši, lai arī bija avārija utt., līdz galam tikts
02.09.2012 21:59
112
если кто-то не может приехать на этап это его проблемы...а получается страдают другие!
03.09.2012 17:06
Valdis 112
У нас тут демократия на этот раз большенстве те у которых все удовлетворяет... Но на следующй год надо подумать, может давать бонусс пункты тем, которые участвовали всех гонках.
01.09.2012 15:58
dainiso1
Punkti, uzvaras bla bla bla...ko jūs te cepaties, ja gribat riktīgi mērīties krāniņiem tad varbūt labāk izvēlēties latvijas čempionātu!? Pro-kart lai arī ar skaļu nosaukumu ir tas pats vecais hobby pasākums un ja nemaldos tad arī moto ir tas pats vecais. Es arī Liepājas ielās nejutos visai brīvi bet tam nav nozīmes, šis pasākums bija labākā reklāma kāda vien ir iespējama, cilvēki nāca klāt un jautāja, kur var braukt, cik tas maksā? Notikums pats par sevi ir fantastisks, ja ņem vērā to, ka lielākajā daļā eiropas valstu tas vispār nebūtu iespējams (skaņas piesārņojums vien būtu nepārvarams šķērslis). Valda komanda ir padarījusi fantastisku darbu un ja jūs paraudzītos nedaudz taalāk par saviem deguniem tad saprastu ka, jau tagad, jau šogad, PRO-Kart seriāls ir lielākais amatieru kartinga pasākums austrumeiropā, padomājiet par to!
peace,
Dainis.
01.09.2012 14:35
Viesis
Taatad sanaac taa,kaa var nobraukt 4 etapus ar pilno punktu kompleektu un atlikuwos divuj nebraukt!!ja sanaac taa ,ka kaads braucis etapu un savaacis piemeeram 19 pts. ,bet kaads vispaar nebrauc un vinjam 0 pts. abie wie rezultaati tiek izsvitroti...negodiigi
02.09.2012 14:34
Valdis Viesis
kur tu biji ziemā, kad tika stādīts nolikums? Un nedomāju, ka tur ir kaut kāda negodība. Šāda kārtība padara braucēju neatkarīgāku - brīvība visiem patīk t.i. ja esi baigais nazis tad nobrauc 4 gonkas un esi čempis, nav obligāti sakostiem zobiem braukt uz visām gonkām, vēl jo vairāk, ka ir pietiekoši daudz čikstuļu, kam Liepāja par tālu, citam atkal Smiltene par tālu, citam atkal olas traucē sasniegt vēlamos rezultātus... Pastāv iespēja startēt sev vēlamās trasēs un nezaudēt cerības kļūt par sezonas uzvarētāju!
31.08.2012 20:21
Valdis
Kopvērtējuma links ir saremontēts. Kopvērtējumā tiks vērtēti 8 labākie braucienu rezultāti, tā kā tas ir teikts nolikumā.
Pēc sacensībām Liepājā runāju gan ar Uldi Hmieļevski (rallija Kurzeme direktoru) gan ar Liepājas mēru Uldi Sesku, izskatās, ka nākamgad arī varētu būt ielu gonka Liepājā, bet pa labāka seguma ielām...
Turpinam darboties...
Turās:)
31.08.2012 16:31
Viesis
man taads jautaajums,kaa skaitiisies kopverteejumaa punkti?visi 6 etapi vai 8 labaakie braucieni?
31.08.2012 12:38
Viesis
Gonka super kaut kas savādāks,vajag atkārtot.Vienmēr jau būs nīdētāji kam kaut kas nepatīk,bet nepatīk un tikuntā brauc,turās
31.08.2012 11:13
Игорь
Огромное спасибо организаторам за гонку! Прекрасная организация, прекрасная атмосфера!
Хотелось бы узнать положение после пяти этапов, а по этой ссылке видны результаты только пятого этапа, и то, без команд.
Спасибо, Игорь Далецкий.
31.08.2012 09:43
Viesis
Manuprāt ļoti izdevies posms! Segums labāks kā Rudē, tehniska braukšana atnesa līderiem uzvaru, atstājot arī iespēju cīnīties. PS (Pilnībai nav robežu) mums visiem ir kur tiekties un augt ;) Cieņā dalībnieks...
30.08.2012 22:26
Viesis
Arī man sākumā likās, ka šis posms būs liela kļūda, bet sacensības izrādījās ļoti aizraujošas un interesantas. Paldies organizatoriem par ieguldīto darbu un cerams, ka nākamgad Liepājas ielās atkal varēsim redzēt kartingus.
30.08.2012 21:56
Viesis
Manupraat ka šovs bija labi,bet varu pateikt kaa taisiit taadu gonku kaa etapu bija ljoti liela kljuuda,dzirdeeju taduu komentaaru : ljoti liels miinus serialam pro kart par taadu leemumu (taisiit ka etapu)! Es uzvareeju ,bet manupraat nosaukt taadu gonku par etapu ir smiekliigi,daži pat runaaja par to kaa vajag anuleet šito gonku kaa etapu...uzrakstiiju jo interesanti palasiit citus viedokljus
30.08.2012 22:36
Valdis Viesis
Paskaidro sīkāk kapēc kļūda un kapēc smieklīgi? Viegli runāt ja nav jānosauc savs vārds :)
31.08.2012 16:00
Andis Valdis
Domāju ka tā nebija kļūda. Atrādīties plašākai publikai sen vajadzēja. Tas vai to vajadzētu atkārtot tajā pašā vietā cits jautājums. Manuprāt vismaz lielākajai daļai pretinieku šāda veida gonkai kā galvenais pretarguments bija drošības jautājums un daži visai palielie nelīdzenumi trasē. Iespējas apskādēt sevi un kartu bija diezgan augstā līmenī. Līdz pat pēdējam braucienam tā arī nespēju atbrīvoties un izbaudīt sacensības. Vēl kas, likās ka iebraucieni bija pārāk īsi.
Lai nu kā tur bija, vienalga cepuri nost Valdim un komandai. Labāku neko nevarētu uzveidot tik īsā laikā.