16.08.2014 12:29
Edīte Garjāne 15/08/2014
Jau nākamnedēļ, 23. augustā, Madonā norisināsies sestais un pēdējais Pro-Kart sacensību posms, kurā tiks noskaidroti un apbalvoti sezonas līderi.
Pēdējais Pro-Kart posms tuvojas arī ar dažām nopietnām izmaiņām. Kā viena no tām – fināla posmā tiks ieviests 107% kvalifikācijas laika limits. Kā komentē sacensību galvenais organizators, Valdis Brutāns, tas nav darīts ar nolūku kādu nekavējoties ņemt nost no trases:
“Tas tiek darīts tādēļ, lai sportistiem nebūtu pārsteigumu un apvainošanās. Tiesnešiem būs zināmi sportisti, kas kvalifikācijas braucienos uzrādījuši zemākos rezultātus. Šie sportisti arī būs informēti, ka viņi ir iespējamie kandidāti, kam brauciena laikā tiks parādīts zils karogs ar sarkanu krustu, kas nozīmē, ka nekavējoties jādodas uz boksiem.”
Iespējams par pārsteigumu daudziem, sacensībās tomēr piedalīsies arī iepriekš diskvalificētais Raivo Luhse. Pro-Kart piektā posma padziļinātās tehniskās kontroles izskates laikā sportista kartinga karburatora regulējumi tika atzīti par neatbilstošiem, taču, veicot tehnisko noteikumu izpēti, tika atklāta pretruna noteikumu latviskajā un angliskajā versijā. Tā kā dikvalifikācija Luhsem tika piespriesta pamatojoties uz anglisko versiju, bet Pro-Kart sacensību pamatvaloda ir latviešu, lēmums par diskvalifikāciju tika atcelts.
Arī klašu sadalījums šoreiz atšķirsies. Piemēram, MicroMax klase šinī posmā startēs atsevišķi no Raket klases, kura startēs pie tautas klasēm. Kā jau iepriekš praktizēts citos Pro-Kart posmos, Open100 klase trasē dosies kopā ar Junior klasi, bet Open 125 startēs atsevišķi.
Šobrīd kopvērtējumā DD2 klasē pirmajās trīs vietās ierindojas Ernests Veismanis, Armands Kančs un Kārlis Miķelsons.
Junioru klasē pirmo vietu kopvērtējumā ieņem Veronika Golovacova, Madars Dīriņš ieņem otro vietu, taču trešajā vietā kopvērtējumā ir Gints Zvirbulis.
Prokart KZ2 klases kopvērtējumā pirmā vieta – Kaspar Kallasmaa, otrā – Denis Lebedev un trešā – Rytis Gumauskas.
Taču KZ2 Master klasē pirmā vieta – Vitalijam Sakalovam, otrā – Aleksei Degtjarov, trešā – Aloyzas Cekavicius.
MicroMax klasē Rimmo Kadapik ieņem pirmo vietu kopvērtējumā, Mikhail Bychkov ieņem otro vietu, bet Mikus Jasevičs – trešo.
MiniMax klasē pirmajā vietā kopvērtējumā ir Gaorg Koss, otrajā – Matvejs Makusins, bet trešajā – Kristians Rihters.
N125 klases kopvērtējumā kā pirmais ir Lauris Feldmanis, otrais – Valerijs Puisa, bet trešais kopvērtējumā – Mārtiņš Silenieks.
Open100 klasē Rytis Bartusevicius ieņem pirmo vietu, Mindaugas Kestenis – otro, bet Vahur Vene – trešo vietu.
Open125 klasē pirmajā vietā kopvērtējumā ierindojas Anatolij Berdnikov, otrajā – Kaspars Dambis, bet trešajā – Andis Feldmanis.
RM DD2 klasē Haralds Garkaklis ieņem pirmo vietu, Mārtiņš Lapiņš– otro, bet Mārtiņš Šteinerts – trešo vietu.
Turpretī RM DD2 Master klasē kā pirmais kopvērtējumā šobrīd atrodas Ilja Aloskins, otrais – Uldis Timaks un trešais – Juris Zālītis.
RM Junior klasē Kaspar Korjus kopvērtējumā ieņem pirmo vietu, Mihails Budovskis – otro, bet Rokas Baciuska – trešo vietu.
RM Senior klases kopvērtējuma pirmajā vietā redzam Kairo Kivi, otrajā – Sten Dorian Piirimagi un trešajā – Robertu Strengu.
Raket klasē Kristers Linde ieņem pirmo vietu kopvērtējumā, Daniels Kobals – otro, bet Lauris Laizāns – trešo vietu.
Retro klases kopvērtējumā pirmās trīs vietas attiecīgi dala Arnis Seidlers, Oskars Zeila un Māris Aizsils.
TK klases kopvērtējumā pirmajā vietā ir Krišs Jaunzemis, otrajā – Reinis Masulis, trešajā – Zigmars Zolmanis, bet TK Junior klasē pirmās trīs vietas kopvērtējumā dala Ralfs Kalniņš, Filips Emersons un Jelizaveta Aleksejeva.
Komandu kopvērtējumā pēc piektā posma pirmajā vietā ierindojas JTSVC, otrajā – Steinerts RT, bet trešajā vietā - komanda Kika Motorsport.
Šobrīd sacensties pieteikušies ap 60 dalībnieku, skaitam augot ik dienu. Braukt gribētāji ir aicināti pieteikties noslēdzošajam posmam līdz pat 20. augusta pusnaktij, aizpildot anketu Pro-Kart mājaslapā.
28.07.2015 22:43
Beerly
Baseball CrusherMiami Marlins +New York Mets UNDER 7(System Record: 8-1, lost last game)Overall Record: 8-12 Hockey CrusherFlorida Panthers+ New Jersey Devils UNDER 5(System Record: 96-5, lost last game)Overall Record: 96-84-9 Basketball CrusherLos AngelesClippers +2.5 over Atlanta Hawks(System Record: 83-5, won last game)Overall Record 83-76-5 Soccer CrusherAston Villa + Bolton Wanderers UNDER 3This match ishappening in England(System Record: 215-11, lost last 4 games)Overall Record: 215-197-18 http://qlhnmumxy.com [url=http://izejzzxkhae.com]izejzzxkhae[/url] [link=http://fagsvsdff.com]fagsvsdff[/link]
28.07.2015 22:37
Viktoria
Frank,Thanks for this gem :-) I'd implemented a rtdumeniary round-robin tournament schedule when I ran into a conflict with multiple playing fields. Decided to look around on Google on the off chance that someone had already solved this problem and I found you.You are now officially the man. http://watnwvetr.com [url=http://zaogcok.com]zaogcok[/url] [link=http://mlhttqaizn.com]mlhttqaizn[/link]
28.07.2015 15:40
Helmy
I'm impressed! You've managed the almost <a href="http://mlgrbbasekd.com">impiesobls.</a>
28.07.2015 15:36
Tuah
Every week I think I did great only to find others are doing <a href="http://khemsgeb.com">betetr</a>.. But as they say it ain't over til it's over.. This is do fun. Thanks for letting me be a part!
26.07.2015 10:34
Yvonne
I may be almost last, but I'm so happy right now I don't even care! Booooooomer Soooooner! Cheers to my favroite weekend of the year! Mrs. Schmoopie come on you need some wins, I'm on your team now!
26.08.2014 16:31
Pasīvais vērotājs
Par 107%.
Sanāk, ka tas likums tagad ir sačakarējis amatieru kustību? Ja apvieno DD2 un RMDD2, tad Prokarts ir abižots, mūziku pasūta RM DD2.
p.s.
Esmu skatītājs.
25.08.2014 17:20
Viesis
ta bija pedeja mulkiba laist kopa tk ar raketem izbojats vis brauciens un kartings ar nekad ta nav dauzits,jo mazie neskatas vini tikai mauc un trauce citiem.cerams ka vairak nelaidis kopa.cik aprunajamies neviens nebija sajusma.
25.08.2014 14:00
iesācējs
Labdien.
Ir radusies interese par kartingu, bet nesaprotu, ar ko sākt, ko pirkt, kur braukt utt. Vai ir kāds forums, kurā apgrozas kartingisti un kur var uzdot mulkigus jautajumus?
25.08.2014 15:35
Viesis iesācējs
Viss atkarīgs no jūsu vecuma, maciņa biezuma un intereses stipruma :)
bet runājot par forumiem, tad man liekas, ka īsti kartinga forumi latvijā nav
25.08.2014 14:13
ArmandsK iesācējs
Šī arī ir tā vieta kur tie trakie apgrozās. Es laikam iesākumā ieteiktu atbraukt uz kādām sacensībām. Paskatīties, parunāties ar sportistiem, tad arī būs labāks priekštats ap ko lietas grozās.
25.08.2014 09:44
Mārcis
Paldies visiem, sacensības bija super, ņemot vērā mainīgos laika apstākļus! TK un Raket klašu salikšana kopā nekādu stresu tomēr neradīja. Ātrākie Raketi aizbrauca pa priekšu, lēnākiem ātrumi bija vienādi ar TK nu TK Junior klasēm. Viss štokos!
P.S.
Pārdošanā TK I.v. kartings.
26407141
P.P.S.
Orgiem, adminiem---> Vajadzētu uztaisīt Pirkt/Pārdot sadaļu
25.08.2014 10:17
Viesis Mārcis
neradīja? un kā vēl radīja. Mans kartings nekad mūžā nav bijis tā dauzīts, kā šajās sacensībās no raketēm. Protams, paši ātrākie brauc pa priekšu un tiem vienalga, bet pārējiem, kas brauc pa vidu, tie visu laiku tiek grūstīti un dauzīti. Mazie ir atspēlējušies savus "need for speed" vai "gta" uz datoriem un tā pat arī brauc uz trases. Mums ar tās raketes nevajag, tad varbūt vispār klases ir jātdala, jo tomēr, gan aparāti, gan vecumi ļoti atšķiras.
22.08.2014 10:16
Viesis
ziniet, es sāku šo visu apvienošanas ideju aspšaubīt. raket klasē ir pieteikušies 11 dalībnieki, tautas klasēs kopā 14 dalībnieki. pavisam brauks 25. Pa virsu tam sola lietu. kā jau pēdējā posmā, spriedze sitīs augstāku vilni un es apšaubu lielāko daļu braucēju prasmes lietus laikā. Plus vēl milzīgā svara atšķirība, kas ar var likt sevi manīt līkumos un bremzēšanas laikā. to vairāk attiecinu uz to, ka cenšoties apdzīt līkumā kādu vieglāku, kāds no tautas klases kaut ko nesmuku neizdara. Pārāk bīstams šis pasākums var beigties. Es saprotu, ka izmaiņas ir jāveic, bet ne jau pēdējā posmā. daudz jauni dalībnieki, kuri brauc savādāk nekā otrā klase, kāds var izdarīt kādu neprognozējamu kustību vai sākt bemzēt neprognozējamā vietā. Var veikt izmaiņas ar nākamo gadu un tad jau redzēs, kā būs, bet gads ir jāpiebeidz kāds bijis.
19.08.2014 01:09
xxx
Izmainam tiešam ir jabut ja organizms ir dzivs:)) bet man liekas ka nav ipaši pareizi taisit to pedeja posmā. cik pareizi mainit noteikumus speles laikā tas ir jautajums...
18.08.2014 13:59
Valdis
Lai ieviestu skaidrību par DD2, un lūdzu iztiekam bez rupjībām, te nav nekāds delfi, tvnet vai apollo, savu žulti varat iet izkliegt citur.
Tātad par DD2. Pašreizējie apsvērumi ir tādi, ka nekas netiks dalīts.
Tehnika visiem tur ir vienāda, tik pat labi pilnīgi visi uzliek blombes un brauc zem RM karoga, kā tad dalīsim???
18.08.2014 13:35
Viesis
pilniba piekritu,ka bus baigais bardaks.visu sezonu brauca un vareja atstat ka bija,prieks kam kautkas jamaina.
18.08.2014 11:04
Mārcis
-->Orgiem, tiesnešiem
Es par Raket un TK, TJ Junior klašu laišanu kopā. Tīri tāds jautājums, ko apdomāt.. Vai ir prātīgi laist kopā dažādas klases, kuras brauc līdzīgos laikos, bet, kurām min svari atšķiras ievērojami? Sacīkstē viss būtu kārtībā, bet starta burzmā dažādo masu atšķirību dēļ, varētu rasties potenciālas briesmas vieglākiem braucējiem. Un, vai tiešām tas ir jāmaina pirms pēdējā posma? Var nobraukt sezonu līdz galam, kā bija.
Paldies.
18.08.2014 14:08
Valdis Mārcis
Arī Tev ir taisnība. Atrast kompromisu tā ir problēma...
Visu sezonu man nāk MicroMax pārstāvji virsū un stāsta, ka vajag Raket atdalīt. Kopā patiešām šajās klasēs savāca pilns bomis, pēdējā gonkā 28 dalībnieki. Lai nedaudz atslogotu šo braucienu tie daži Raket braucēji tiek pielikti pie tautas klases, kur dalībnieku kopskaits būs ap 20, tāpat kā MicroMax klasē.
Tagad sākas pats interesantākais - publika pieprasa lai DD2 brauktu atsevišķi, tāpat arī MicroMax, arī RMjun un RMsen. grib atsevišķi... īsāk sakot gandrīz visi grib atsevišķi. Šādi mums diena ir par īsu. Tamdēļ arī tiek meklēti kompromisi un risinājumi -> citi veiksmīgi citi mazāk veiksmīgi.
Ticiet man, mēs visu laiku domājam un meklējam risinājumus, kā izdarīt labāk lielajam vairumam, pie esošās apstākļu sakritības.
18.08.2014 10:59
edgars b
No kāda rezultēta kvalififikācijā tiks rēķināts 107 %, ja brauc DD2, RM DD2 un RM master DD2 visi vienā braucienā?
Respektīvi, vai no DD2 labākā braucēja vai RM DD2 labākā braucēja rezultāta?
18.08.2014 13:53
Valdis edgars b
Gan no apvienotā brauciena ātrākā gan no klases līdera, lai redzētu kopainu, kā arī to kas darās klases ietvaros.
Bet tam šobrīd nav vitāla nozīme no kura laika tiks ņemti 107%, fakts ir tāds, ka izšķirošajā posmā, ja to pieprasīs situācija trasē, atpalicējiem tiks rādīts atpalicēju karogs.
Tomēr ir jāsaprot, ka dalībai sacensībās ir nepieciešama kaut kāda sportiskā forma un braukšanas meistarības līmenis, lai pats nekļūtu par apdraudējumu sev un citiem.
16.08.2014 20:57
Dairis Viesis
Nekas jau netieks mainīts , bet būs nelielas korekcijas attiecibā uz atpalicējuiem . Iemācieties karogu nozīmi !!!!!! un ievērojiet tos !!!!
Lai nebūtu lieku jautājumu , lūdzu , visus apmeklēt dalībnieku sapulcei !!!! Uz nākamo gonku vākšu parakstus no tiem , kuri bija un klausījās info , ko stāstīju dalībnieku sapulcē !!!! Krui neapmeklēs .... DQ !!!
Besī ārā .... , neierodas ... , un pēc tam , sacīkstes laikā uzdod nevajadīigus jautajumus un taisa trasē sū ..s!!!
17.08.2014 11:02
Valdis Dairis
Dairis te drusku pa skarbo nolaidis :) Lietas būtība ir tāda, ka pie šāda dalībnieku apjoma un dažādā meistarības līmeņa ir jāsāk izvērtēt drošības aspekts. Viens vai divi atpalicēji ir bīstami ne tikai līderiem, bet arī paši sev. Piemērs, Kandavas treniņu diena... tagad nebrauc ne viens ne otrs. Abi sportisti satraumējās, sasita tehniku un klasē palika par diviem sportistiem mazāk. Tā turpinot drīz vairums sēdēsim mājās...
Par dalībnieku sapulces neapmeklēšanas problēmu, Dairim taisnība. Dalībnieku parkā ir totāls disciplīnas trūkums... Nepietiek ar to, ka ļoti daudzi neatpazīst karogus, vēl atļaujas nenākt uz sapulci, kurā tiek izrunāti sacīkstes svarīgākie punkti!
16.08.2014 15:00
Viesis
Sveiki, vai trase tiks braukta tā pat, kā bija 3 posmā, vai arī pretējā virzienā? vai arī būs kā tas tika darīts ar sk333 trasi 1. un 5. posmā, kur brauca gan pulksteņrādītāja, gan pretējpulksteņrādītāja virzienā?
16.08.2014 15:15
Valdis Viesis
Man šķiet, ka nolikumā tas viss ir uzrakstīts... Bet atbildot konkrēti uz šo jautājumu - virziens būs ierastais - pret plkst.
16.08.2014 13:41
Garkaklis
Sadaliet uzreiz rmdd2 un dd2 atseviski, pietika jau ieprieksejos posmos kad visu sacakare, it ka kadam no tiem kam tiks radits tas karogs, vins vinu ari ieveros
18.08.2014 09:46
RP Garkaklis
Sava laika bija zelta fraze:"ja maki apdzit, tad apdzen, ja ne - osti dumus!"
18.08.2014 11:08
Garkaklis RP
Nu tad tu gudriniek, atklaj savu identitati, nem kartu un apdzen!
Diez vai tev sanaks! Varejs atradies.
Pirms tu te stulbi dirs, padoma par iznakumu. Runa nav tikai par rezultatu, bet ari par drosibu!
18.08.2014 12:14
RP Garkaklis
Pasa gada sakuma, kad Rotax naca pie ProKarta, tad bija nosacijums, ka tas nejauks Prokart butibu ar baltijas chempi, bet izklausas, ka tev ir velme, lai prokart dalibnieki nebrauc un ir paklavigaki tadam, ka tev. Prokart sava butiba satuvina gan profesionalus, amatierus un iesacejus. Ta ka tev ar to ir jarekinas.
Drosiba - vairak smadzenes visiem paskalot ar video prezentacijam un skaidrojumiem pirms katras gonkas, kas sak braukt.
18.08.2014 15:23
Garkaklis RP
Es biju viens no tiem, kas teica ka ir jaapvieno, tikai tas jadara ir gudri! Jo vairak mes busim, jo stipraki izaugsim uz pasaules fona! Tava zelta fraze absoluti nebija vieta. Es neko negribu iznidet, bet piedod man ir karogi. Un karogiem ir nozime, ja tos atskirt un paklauties tiem nemaki, tad diemzel tev uz trases nav ko darit! Mes terejam pietiekosi lielu naudu, nemaz nerunajot par ieguldito laiku un darbu, lai tiktu uz pasaules cempionatu, un pieraditu tur sevi! Bet beigas to sacakare paris nejegas, kam tik nenormali gruti ir ieverot zilo karogu! Man reali iztrauceja 4 no 5 sacikstem sogad, es nevienu reizi negaju un nevienam neko neparmetu, apzinos krasi atskirigo meistaribas limeni, bet tu smirdi ar kkadam aplamam ZELTA frazem.
P.S. Sac ar sevi, radi piemeru citiem, skietami neaizsniedzamais ir sasniedzams! Jebkur un jebkad!
18.08.2014 19:13
RP Garkaklis
Visiem trauce atpaliceji,tas tāpat kā laimes spēlē - ir kam veicas un ir kam ne tik ļoti. Tu te vienīgais no DD2 uzstājies un cepies. Neņem pie sirds - pēdējais posms var visu samainīt kājām gaisā arī...
18.08.2014 17:23
Andis Garkaklis
Harald, tur neko gudri nevar apvienot. Kā var apvienot vienā braucienā tos, kuriem braukt ar kartingu tas ir darbs vai gandrīz darbs un tos kuri to dara hobija pēc 2 reizes mēnesī. Vieniem ir mērķis tikt uz čempionātu, bet otriem aktīvi pavadīt brīvo laiku. Taisnība ka jo vairāk būsim jo stiprāki paliksim , bet tikai ar vienu noteikumu, ka visi var ieguldīt kartingā apmēram vienādu naudu un vienādu laiku. Diemžēl tā nav un nebūs. Prokarts bija iespēja amatieriem vispār braukt ar kartingu sacensību formātā, ceru ka tā arī paliks. Lūgums tiem kas braucat ar kartu profesionālā līmenī to vismaz nedaudz respektējiet, jo jūs jau pievienojāties pie amatieriem, ne otrādi.
17.08.2014 17:54
Andis Garkaklis
Liekas drīzāk jāatdala RM no Prokart un problēma atrisināta. Jo vairāk uz šo laulību skatos jo vairāk liekas ka tā bija tomēr kļūda apvienot amatierus un profiņus.
18.08.2014 11:10
Garkaklis Andis
Izskirosie posmi noteikti ir jaatdala, ka ari street race! Tas butu tikai labi, abam pusem!
22.08.2014 09:20
№389 Saulius111
Не бери в голову, все нормально - на старте более 25 ди ди ту, приезжай уже на тренеровки!
22.08.2014 09:20
№389 Saulius111
Не бери в голову, все нормально - на старте более 25 ди ди ту, приезжай уже на тренеровки!
22.08.2014 09:20
№389 Saulius111
Не бери в голову, все нормально - на старте более 25 ди ди ту, приезжай уже на тренеровки!